Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טויוטה פריוס 2012, 1800 סמ"ק היבריד.

נסיעה רגועה במהירויות החוקיות +.

צריכה משולבת 1:25.

85% בינעירוני 15% עירוני.

80% לבד 20% עם האישה והילד.

מרוצה מאוד.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני עם האאוטלנדר שלי פחות מחודש, ועוד לא מדדתי צריכת דלק מדוייקת משולבת. יש את מצב eco שאני לא אוהב אותו ולא מפעיל אותו בשום מצב. הרכב מרגיש כבד קצת, ואני שונא את זה.

 

נתוני מחשב הרכב: בתוך העיר, בנהיגה רגועה מאוד וליטוף של דוושת הגז אפשר להגיע ל- 10 ק"מ לליטר, עם מזגן בשיא החום. בנהיגה עצבנית, רכב עמוס נוסעים וכו', זה יכול להיות גם 7 ק"מ לליטר.

 

מחוץ לעיר, בנהיגה רגועה אפשר להגיע ל12.5 ק"מ לליטר, גם ב-140 קמ"ש ומזגן דלוק, אם אתה מאיץ לאט ולא סוחט את דוושת הגז. בנהיגה עצבנית יותר, אפשר להגיע גם ל-9 ק"מ לליטר.

 

המחשב של הרכב מלמד אותי שצריכת הדלק תלויה מאוד באופי הנהיגה. לסיכום, ע"פ המחשב: בנהיגה עצבנית בין עירוני 9 עירוני 7, בנהיגה רגועה בין עירוני 12.5 עירוני 10. יותר מאוחר אבדוק כמה יוצא לי מתידלוק לתידלוק.

 

זאת טעות, עכשיו הגדרתי במחשב הרכב שיציג קילומטר לליטר (במקום ליטר ל100 ק"מ) ואני רואה שבעיר הוא צורך 11 ק"מ לליטר, ועם רגל כבדה על הגז, 9 ק"מ לליטר. וזה נחמד מאוד.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אופל קורסה OPC עם תוכנה וצנרת, בעיר 11.4 ק"מ ממוצע לליטר, מחוץ לעיר 14 ק"מ ממוצע לליטר. (לא רע בכלל בשביל רכב עם הילוכים קצרים ומנוע חזק). כאשר הנסיעה רגילה לגמרי, לא רגל כבדה ולא סבתא. זורם עם התנועה.

פורסם
קאדילק CTS V-SPORT 2016, צריכת דלק מעולה של 13.6 ק"מ לליטר בממוצע בשיוט וצריכה של 9 ק"מ לליטר עירוני.

למרות שכאשר אני מתפרע הממוצע עומד על 6.4 ק"מ לליטר.

 

יפה מאוד, מנפץ לא מעט סטיגמות. כמה נפח המנוע?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
יפה מאוד, מנפץ לא מעט סטיגמות. כמה נפח המנוע?

 

3600 סמ"ק טווין טורבו.

 

בכל מקרה, החלפתי בשבוע שעבר למוסטנאג אקובוסט, נהגתי במוסטנג כ2000 ק"מ לבינתיים, רשמים בקרוב, נכון להרגע 10 ק"מ לליטר בממוצע עם רגל כבדה.

1b33055c71be6b93729dd0b08c223d59.jpg

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...