Jump to content

Smiro

  • הודעות

    2,906
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Smiro שיחק אותה בתאריך אוקטובר 9 2020

התכנים של Smiro היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Smiro

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

108

מוניטין

  1. הנעה כפולה מבוססת קדמית, מנוע חלש, מראה זוועתי. מבחינתי זה מתכון לזבל.
  2. אתה לא מעודכן. יש את דגמי ה35 (זבל) ויש גם 240 שתיראה אחרת לחלוטין ותהיה מבוססת על שלדה אחרת אם אינני טועה. הנעה כפולה לצערנו, אבל rear biased. שהיא מאותה ״משפחה״ כמו הm2 החדשה שתגיע. ה235/135 זה רכבים מבוססי הנעה כפולה front biased. שלדה אחרת, מראה אחר, קהל יעד אחר.
  3. אם ניקח החשבון שה135 עולה 370 מאמין שה240 תעלה סביבה 420-430. 235 זה משהו אחר.
  4. מכיר את מישה. בינתיים ממה שראיתי הבלמים לא משהו (נאמר על ידו ועל ידי הבעלים), אתה רואה שהפניות הדוקות הרכב מתחיל לרקד, ולבי הפורשה אל תשווה מן הסתם הנהג היה פחות טוב / לא נסע מהר מספיק וכו. ברינג לא מעט גם בסרטונים של מישה אתה תראה, רכבם מטורפים שיושבים להם על הזנב רכבים פשוטים הרבה יותר. שהוא אמר שהמודל 3 עומדת בקצב עם gt3 rs הוא אמר את זה בהומור מוחלט. בקיצור הסרטון מוכיח שהרכב לא בדיוק ״טרק אוריינטד״. במסגרת התחרותית הוא התחרה ב240 משופרת. (לפני הדאצ׳יה). לצורך הרפרנס, תראה את הזמן שעשתה המודל אס פלייד. 1000 כוח סוס שמים אותה שנות אור רחוק מהgt3. ופה דובר על מודל 3 אז זה בכלל לא בר השוואה. אז אני לא יודע אם ההודעה שלך נכתבה בהומור (מקווה שכן) אבל אם לא, טעית.
  5. תקלות מוזרות מאוד האמת. לגבי המוסך - תצטרף למועדון שלהם ותמיד יש מישהו שמכיר מישהו שלפעמים זה עוזר. לגבי המחליפות - m2c תהיה חווויה שונה. ההפרש בין הרגילה לאמ2 אכן יורגש במסלול. ביום יום ההבדל לרעה שכן הרכב פחות חזק בקו ישר ויותר נוקשה. הקיימן הרגילה לטעמי לא שווה שדרוג. מינימום gts. ה240 החדשה לטעמי פגז מלבד העובדה שהיא הנעה כפולה. חכה לאמ 2 החדשה לדעתי תהיה ממש מגניבה וזה רכב חדש לגמרי ביחס לשלך. תלתן שמעתי הרבה בעיות אמינות. אם לא זה הייתי שוקל בעצמי. הרכב מגניב לגמרי. יצא לי לראות גם מס׳ בנות שנתיים שלוש במחירים הזויים של 350-340 אלף (מה שמאשש את החששות מהאמינות). תשקול אולי אמ 3 הבעיה זה למצוא יחסית חדשות במצב טוב. או תעשה מה שאני עשיתי - תשנה את האופי של הרכב. תבנה את הרכב על בסיס החסרונות שלו במסלול. אתה תקבל חוויה שונה לגמרי, רכב אחר לגמרי אבל זה בא עם מחיר - הנוחות היום יומית. אם תרצה להתייעץ לשאול אני בכיף אעזור.
  6. מאתגר אותך. לא מול שום דבר, מול שלי, תנסה. המשקל של הטסלה החוסר תקשורת והבלמים, הסוללה הדועכת - תביא לזמנים פחות טובים. בטח במסלול כמו מוטורסיטי.
  7. דיברתי על יותר מדי גז, ביציאה. לא בכניסה עם במהירות מטורפת לעיקול. בקיצור בקרות לא תמיד יעזרו, גם במצבים לכאורה רגילים, לא קיצוניים.
  8. להשתגע? לא. יש רכבים שבהם גם טעות קטנה גם ביבש עם צמיג שהוא לא רציני, וגם ברטוב עם צמיג רגיל, אתה תעוף הצידה. וזה מהיכרות עם הרכב שלי למשל, טעות מינורית לא מצב קיצון, גם עם בקרות לא תמיד תצא מזה.
  9. מציע לך לנסות 140 עם צמיג שהוא לא קאפ 2 / סמי סליק וכאלה, ברטוב, עם בקרות. ללחוץ יותר מדי על הגז. תחזור עם רשמים תשתף אותנו.
  10. ברוקלין גריי נהיה פופולארי בדגם הזה ולא סתם, צבע מדהים. תתחדש. אשמח אם תכתוב חוות על הרכב במסלול אם תעלה איתו. ידני או אוטומט דרך אגב? מרווה שהנעה אחורית ולא x drive.
  11. מצריך חזרה ליניארית יותר על הגז. אפשר לעשות דריפטים גם עם פתוח, בטח ברכב חזק. אצלי עם מוגבל האמת, הזנב בפניות יוצא יותר בקלות מאשר ללא הדיף. הצריך הסתגלות. בכל מקרה, נהיגה בהנעה אחורית שונה בתכלית מקדמית, ויותר קשה כי יש תוצאות שונות להעברות משקל ודברים בסיסיים לכאורה כמו בלימה או סתם הרמה של הרגל מהגז עשויים (או עלולים, תלוי מי נוהג) לגרום לתחת לצאת ולאיבוד שליטה. חייב אימונים מבוקרים עם מדריך להכיר את הרכב.
  12. אתה נהג מונית במקרה, פלואו?
  13. Rk צודק, לא ציינתי שזה לא כולל את הג'יפים ואת הפנמרה. מבחינתי פורשה זה 911/קאימן לא עולה לראש על השאר. פלואו אתה מדבר שטויות וסותר את מה שאני כותב באמצעות טיול דיוקים אבל ניסיתי בכל זאת להסביר, לא הצלחתי, מודה שנכשלתי. אל תיקח אותי ברצינות. עדיף לי ככה.
  14. סיכום מה שכתבתי א. ג'וליה לא רכב ספורט סאלון. ב. רכב בקטגוריית מנהלים לא יכול להיות ספורטיבי. שכן נוחות נוגדת את הקונספט. ג. אני לא חושב שיש טעם לקנות רכב ספורטיבי אם לא עולים למסלול. ד. יש רכבים שיספקו הנאה גם ללא נהיגת מסלול. אני לא הייתי רוכש אותם למטרות טיולים וכו. ה. בכל הדיבור על המסלול דיברתי על רכבי כביש במסלול אובייבסלי ולא רכבי מרוץ פרופר. ו. ההודעה הראשונה והשנייה מתייחסות לפותש, כל השאר היו תגובות לשאלות וטענות של אנשים שלא קשור לתרד. ז. פורשה, כל פורשה, היא חיית מסלול. גרסאות הקיצון בפרט אבל גם גרסאות בסיס יתנהגו על המסלול יותר טוב מרוב הרכבים הספורטיביים גם המשופרים. קאררה אס למשל תתנהג יותר טוב מכל 140 אמ 2 קופרה אייפ אר ומה שתרצו. אם יש משהו ששכחתי תזכירו אוסיף לרשימה. Rk מה אתה מופתע? אתה ציטטת אותי אומר משהו ורשמת שאמרתי בדיוק את ההיפך. באותה הודעה, שרשום לך במפורש מה שאמרתי. אז יש מצב שיש פה בעיות הבנת הנקרא, אכן. ואם לענות על תגובות שמופנות אליי זה לוליינות אז אני באמת ספיצ׳לס. אין לי מה להגיב לזה.
  15. איפה סתרתי את עצמי? אמרתי לטעמי אין טעם. הוא רוצה - אז זה מה שלדעתי ייתן את הפתרון בשבילו. אני לא הייתי עושה את זה. מה לא קוהרנטי?
×
×
  • תוכן חדש...