Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קאדילק CTS V-SPORT 2016, צריכת דלק מעולה של 13.6 ק"מ לליטר בממוצע בשיוט וצריכה של 9 ק"מ לליטר עירוני.

למרות שכאשר אני מתפרע הממוצע עומד על 6.4 ק"מ לליטר.

haters will hate

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

קורולה 2008 רובוטית, 12.0 עירוני, 15.5 בינעירוני.

אתמול נסעתי ולקח רק 2.5 ליטר מב''ש לאופקים, מאוהב בה.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
איך אתה מודד את צריכת הדלק?

הנתונים שלך מאוד אופטימיים, סוזוקי באלנו מעולם לא הצטיינה בסעיף צריכת הדלק ו-1/13 משולב זה נתון שקשה לי מאוד להאמין שתוכל להגיע אליו באמת, בטח ובטח לא עם מזגן פועל (גם עם מזגן כבוי לא מאמין שאפשר לקבל את הנתון הזה).

 

זה לא נכתב מתוך זלזול אלא מתוך ניסיון עם 2 בלנואים שהיו במשפחה, הראשונה 99 והשנייה 2002.

 

;)

 

זה לא כזה מפתיע, יכול לתת דוגמא לסופר לנסר 95 אוט' שהייתה ברשותי מאז 2010, לאחר יישור קו עשיתי איתה 1 ל14.5 עם כניסה לעיר ופקקים של הבוקר. הכל תלוי בנהג.

(הייתי מתדלק בין 28 ל30 ליטר ועושה כ 450 ק"מ בכל שבוע)

 

היום עם ההזדקנות שלה מגיעה ל1 ל11 אבל עם נסיעה בלי שום רצון לחסוך.

Sent from my HT3 Pro using Tapatalk

פורסם

סיאט איביזה , 2003 מנוע BBY

1.4 , ידנית

בסביבות 1/11 100 אחוז עיר , עם מזגן 1/9 .[emoji22]

 

מרוצה מהאוטו בסך הכל , מחכה להשתחרר מהצבא ולשדרג.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

טויוטה יאריס 2015 1.3 אוטומטית:

ממוצע אמיתי כאשר רוב הנסיעות בינעירוניות, ללא מזגן, 17-18 ליטר לק"מ.

מאוד מרוצה כמובן.

פורסם
קאדילק CTS V-SPORT 2016, צריכת דלק מעולה של 13.6 ק"מ לליטר בממוצע בשיוט וצריכה של 9 ק"מ לליטר עירוני.

למרות שכאשר אני מתפרע הממוצע עומד על 6.4 ק"מ לליטר.

 

לפי הנתונים שלך, היצרן זייף לרעה את תצרוכת הדלק של הרכב הזה.

פורסם

דייהטסו שרייד 1998 1.3 ידנית

כמעט 100% בינעירוני - 1/17 עם מזגן. 1/17.5 ללא מזגן.

נוסע די רגוע

מרוצה מאוד :)

פורסם

סובארו אימפרזה 2004 1.6 אוטומטית

90% בינעירוני - 10% עירוני עושה 1-11 ,

נוסע יחסית רגוע .

כמה אני מרוצה ? חצי קלאצ' כי הרוב המוחלט של הנסיעות שלי בינעירוניות אבל אני חי עם הרכב בשלווה :)

Honda Civic 2006 1.6

פורסם

רנו מגאן II משנת 2007. כ13 ק"מ/ל' בנסיעה משולבת - בין עירונית+פקקים (דומה לעירונית). נמדד במשאבת הדלק, בעקבות זאת יודע שמחשב הדרך מדייק גם הוא.

 

מרוצה מאוד. לא ציפיתי לצריכה כזאת מרכב בשנתון כזה עם מנוע בנפח 1600 ותיבה אוטומטית.

 

מדדתי גם 14 ק"מ לליטר במשאבת הדלק

פורסם
לפי הנתונים שלך, היצרן זייף לרעה את תצרוכת הדלק של הרכב הזה.

לא הכי מפתיע למען האמת, הרבה פעמים ראיתי צריכת דלק טובה יותר ברכבים מנתוני היצרן, אבל זה רק כשאני נוהג כמו סבתא עם תלתלים.

haters will hate

פורסם

C3 שנת 2003. 1600 רובוטית.

1/16 ממוצע. הפתיע אותי לטובה ואני לא מתלונן. אני לא גר בעיר פקוקה אז יתכן שזה מה שמצופה - זה תכלס גיר ידני מבחינת יעילות.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"


×
×
  • תוכן חדש...