Jump to content

היו זמני בומבה

  • פרסום הודעות

    1,122
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

1 עוקב

אודות היו זמני בומבה

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז הארץ
  • תחביבים
    נהיגה, רכיבה (אופניים)
  • מקצוע
    רפואה (בשירות צה"ל)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לנהג הרכב הפרטי? נראה לי רק צרבת. אולי גם כוויה. זה שנהגי אוטובוס רגילים להתנהג כמו רוצחים - לא מצדיק את ההנהגות הזאת. שידרסו את הילד שלהם - לא של אחרים. כשנוסעים - מסתכלים.
  2. תיעוד מעניין מפייסבוק אפשר להגיד הרבה דברים על נהג הרכב הפרטי. אבל להתחיל נסיעה בלי להסתכל? עם אוטובוס? WTF? במקום הרכב זה היה יכול להיות ילד. ילד לא אחראי, אבל ילד. מאחל לנהג האוטובוס פזוריאזיס, צרבות ו COPD.
  3. אני לא טוען זה ששינוי הדרך הוא אינדיקציה למהירות סבירה. אני טוען שעצם השינוי (מעבר הנתיב), גרם לדרך להיות מתאימה למהירות גבוהה יותר (כלומר לגרום למהירות להיות סבירה יותר ביחס לדרך). אני מניח שאפשר... לבלום? אציין שאני לגמרי עם חן כאן. משתדל לעבור בצמתים בין עירוניים שאחרים נוסעים בהם 100 באזור 80. קרה פעם שבזמן שנכנסתי לצומת, רכב מהכיוון הנגדי ביצע פרסה אל הצומת כשהיה לי ירוק (צומת T, אין לו שמאלה, אפילו זה לא שהוא עבר באדום). מה שכן בהקשר למה שכתבתי, התיחסתי רק לקטע בו הוא נסע, ולא לתרחיש היפוטתי שבו היה ירוק והוא נסע 100 גם בצומת.
  4. החוק מציין מגבלת מהירות על ידי מספר. נסיעה לפי תנאי הדרך היא מושג מעומעם הנתון לפרשנות. ניתנו כאן כמה פרשנויות השופטות לחומרא, ולכן אני מרגיש את הצורך להשמיע את הצד השני. מדובר בדרך שאמנם עירונית, אבל כזו שלא עוברת ליד כניסה לבניינים, או חלילה בתי ספר \ גינות משחקים, אפילו לא שבילי כניסה לחניה, או עסקים, וגם אין מקומות חניה בצידי הכביש. כלומר מאפיינים של כביש בינעירוני. אני חושב שהמהירות היא סבירה לחלוטין לתנאי הדרך, גם בהתחשב ברמזור הקרוב (ולראיה העצירה שלו לא היתה דרמטית, המהירות אפשרה לו להאט בצורה סבירה ולהשאר עם רזרבות בלימה רחבות). באשר לסטייה לנתיב השמאלי על מנת להרחיב את שדה הראיה
  5. בהחלט יצא לי לראות. צמיגים מתים עם סדקים כמו השבר הסורי, פשוט זלזול בחיי אדם. אמנם אני רחוק משם, אבל זו התחלה של אותו התהליך, זה מה שאני אומר. אני פשוט תוהה איפה עובר הקו בין סדקים זניחים לבין גוויה של צמיג. נניח מתי הצמיג מאבד כרבע מיכולת האחיזה שלו - זה נשמע לי כמו קאט-אוף טוב להחלפה (בשבילי, כל אחד והסטדנרט שלו כמובן).
  6. אני מבין שהיובש זניח והצמיגים בסדר. אבל מדובר בסדקים למהדרין, תגדיל את התמונה
  7. תודה על התגובות. אבל איך אפשר לדעת כמה סדקים זה כבר נחשב יבש? הרי זה תהליך רציף, לא משהו בינארי. למשל, מתי הצמיג מאבד כבר חצי מהאחיזה המקורית? ומתי רבע ממנה? הרי יש כבר סדקים. אני מנסה לדעת כמה זה זניח, כמה זה גבולי וכמה זה משמעותי.
  8. שלום, באפריל שעבר הרכבתי Goodyear efficientgrip performance הצמיגים היו טריים (יוצרו עוד באותה שנה - 2019) מאז עברו על הצמיגים כבר 30K ק"מ. הצמיגים אחלה והכל, אבל בבדיקה לפי כמה זמן.. הם התייבשו אמנם אני חונה בשמש והכל, אבל זה נראה לי מוקדם מאוד עכשיו אני אציין שאני רוצה לשמור על צמיגים טריים ואוחזים, זה חשוב לי מאוד (עד עכשיו החלפתי כל שנתיים). אבל להחליף צמיגים אחרי שנה - נשמע לי מוגזם כבר אשמח לקבל חוות דעת על מצב הצמיגים, ובעיקר על סבירות המצב אחרי שנה בלבד
  9. לפי ההיגיון שלי בלבד ציפוי יהיה יותר יעיל. וזו מסיבה אחת - הוא מונע מהקרינה להכנס פנימה מלכתחילה. סוכך פועל אחרת - הקרינה נכנסת, פוגעת בסוכך, ואמורה להשתקף החוצה בחזרה, לפחות בחלקה. אצלי סוכך קדמי לא מוריד בצורה מורגשת את הטמפרטורה. כשהאוטו חונה בשמש עדיין חם מאוד למשך כמה דקות (כשאני בבאר שבע הכמה דקות האלו נסבלות. אבל בתל אביב, כמה דקות בחום = מקלחת זיעה). ההבדל היחידי שהוא עושה (וזה משמעותי) זה שאתה לא מקבל כוויה מלגעת בהגה. יתרון נוסף הוא הורדת טמפרטורה בזמן הנסיעה עצמה.
  10. אבל אם למשל אני שם צמיגים לא במידה הנכונה, הביטוח יכול להתנער מכיסוי כי זה משהו שיפסול אותי מטסט, לא ? וציפוי חלונות (שלא מאחורה) זה משהו שפוסל מטסט
  11. אם מישהו יודע, אשמח למידע בנוגע לביטוח (בנוגע חלונות צד) תודה
  12. אוקיי הנה משהו שלא חשבתי עליו.. איך אני יכול לברר שהציפוי עומד בדרישות האלה? המקום פשוט קורא לזה ננו (יש גם שם של החברה שאני לא זוכר, זה לא 3M או חניתה), וזה עולה אלף לשמשה הקדמית.
  13. שלום אני יודע שנושא נטחן דק אבל חיפוש כבר מאוד מסובך, יש אשכולות עם עשרות עמודים שצריך לדוג פרטי מידע אז ברשותכם אשאל כאן את השאלה כדי לקבל את התשובה במרוכז. הצורך שלי הוא אחד - הורדת הטמפרטורה ברכב. לצורך זה הכי נכון הוא מדבקה שקופה (הרי אין לי עניין בהשחרה). עכשיו מבחינת בטיחות יש את הנושא של אי ניפוץ החלון. אממה, רוב האנרגיה נכנסת מהשמשה הקדמית. אז חשבתי, למה לא לצפות רק את השמשה הקדמית, ככה גם מבחינת יעילות (פראטו, עקרון 20-80) בצעד אחד אני מוריד הכי הרבה כמות קרינה, וגם אני לא פוגע בבטיחות כי השמשה הקדמית גם ככה לא מתוכננת להתנפץ בזמן תאונה. אז אני מעוניין להביא אם המסקנה ש
×
×
  • Create New...