Jump to content

היו זמני בומבה

  • הודעות

    1,350
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז הארץ
  • תחביבים
    נהיגה, רכיבה (אופניים)
  • מקצוע
    רפואה (בשירות צה"ל)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של היו זמני בומבה

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

93

מוניטין

  1. שלום (יש לי שרשור מקביל על חיפוש צמיג כי אני צריך להחליף זוג. אני רוצה להבין משהו מסקרנות על תדירות ההחלפה לכן השרשור הזה בנפרד) צמיגים מאבדים מתכונותיהם עם הזמן, במיוחד בחשיפה לשמש. יש מספרים שונים שמציינים שלאחר כך וכך שנים יש להחליף את הצמיגים גם אם יש מספיק בשר, לרוב אומרים 4-5, המהדרין 3. אז רציתי לשאול על פרק הזמן שלפני כן - כלומר צמיגים בני שנה, ושנתיים (הכוונה לאחר ההתקנה - נגיד שהותקנו שנה לאחר הייצור. וחנייה יומיומית בשמש). אם אני רוצה להשוות צמיג טוב בן שנתיים, לצמיג חדש כלשהו מהמדף (מה זה צמיג טוב ? זה לא באמת משנה, הרי אין פה נוסחא וזה הכל יהיה כללי אצבע. צמיג פרימיום כלשהו), הוא הרי כבר לא יהיה כמו אותו דגם טוב אבל חדש, אבל הוא יהיה כמעט אותו דבר ? או שהוא כבר ישתווה לצמיג זול יותר חדש ? ומה לגבי לאחר שנה אחת ? ואחרי כמה זמן לדעתכם צמיג טוב ישתווה לצמיג סיני זבל חדש ? סליחה על השאלה הקשה, ותודה
  2. תודה! אפשר הסבר אבל כדי להבין? זה בגלל הנוחות שתפגע ?
  3. מקפיץ שוב את השרשור בעקבות תקר בכתף הצמיג נכפתה עלי החלפה (עוד לא החלפתי מאז השרשור - הנוכחיים עוד לא ישנים בכלל) אני קצת בהתלבטות. בזמנו הייתי מוכוון בעיקר לאחיזה. אבל אני נותן עכשיו קצת יותר משקל לנוחות (הארונה רכב לא כל כך נוח). אז לצורך העניין המישלן פריימסי (4+): אם אין בקוד משקל שלי (אני 91, יש 95) - זה יפגע בנוחות באופן מורגש ? כי אם כן אין לי סיבה ללכת על המישלין, הם יקרים יותר והאחיזה דומה לגודייר הזולים יותר הקונטי אוחזים הכי טוב לפי כל הביקורות, אבל הכי יקרים. ראיתי השוואה שהם פחות נוחים מהגודייר - וזה כבר פוסל אותם מבחינתי כי אני לא רוצה לרדת בנוחות (ועוד לשלם על זה יותר). רציתי לשאול אם אכן זה ככה לדעתכם (וגם כאן יש רק בקוד משקל גבוה משלי - 95 לעומת 91 שנדרש) תודה!
  4. איזה זכרון יש לך 😂 (וכן, אבל הצמיגים בני שנה וחודשיים, הם לא דורשים החלפה באמת, רציתי ללכת על הכי טוב שיש אבל ירדתי מהרעיון בינתיים - כלומר עד עכשיו)
  5. אוקיי זה נשמע טוב אם יש איך לדעת. כי אני לא רוצה מישהו שיסכים לתקן אם זה מסכן אותי. קודם כל בטיחות, פשוט לא רוצה להוציא אלף ש"ח אם אין הכרח.
  6. אהלן נכנס לי בורג לצמיג, האוויר יורד לאט (ירד 5 PSI תוך כמה ימים). הלכתי לצמיגייה ונאמר לי שזה באזור שלא מתקנים. לפני שאני מחליף זוג צמיגים, רציתי לקבל חוות דעת נוספת. מצורפת תמונה
  7. הכוונה כנראה לשרשרת טיימינג. רצועה חייבת החלפת תקופתית
  8. מוזר, דווקא ככל שהנסיעה ארוכה המזגן אמור לקרר את הרכב יותר ויותר וזה דווקא אמור להיות יותר טוב. בדוק את המזגן שלך - תתחיל בזה. לגבי השמש מהחלון - זו בעיה שתמיד תשאר, ופה הפתרון היחיד זה באמת ציפוי חוסם חום (וכמו שאתה יודע הוא לא חוקי מקדימה, כמה שהוא לא יהיה בהיר). פתרון נוסף יכול להיות שאל שאתה שם כל פעם על העור שחשוף לשמש. בסוף זו נסיעה והכיוונים משתנים ואתה לא כל הזמן חשוף לשמש. אז אם זה ממש מציק לך זה רק מחשיד אותי יותר שהמזגן שלך לא משהו ולכן החשיפה הקצרה לשמש ישירה גורמת לחום להיות כבר בלתי נסבל
  9. אז כמו שאמרתי יש שני מספרים מעניינים: 1. כמות האור הנראה העובר\הנחסם - שזה פשוט כמה הציפוי כהה. פחות אור עובר - יותר כהה. 2. כמות הקרינה האינפרא האדומה (IR) הנחסמת - זו קרינה שלא רואים אבל מחממת. אתה רוצה מספר כמה שיותר קרוב ל- 100% (ולא פחות מ~80%) של חסימה (כמו שאמרו לך לרוב מצויין המספר של האור שעובר, לא הנחסם. אז תתעמק ותראה מה בדיוק כתוב ליד המספר). גם האור הנראה וגם IR מחממים. לכן הכי טוב זה כמה שיותר כהה וכמה שיותר חסימת IR. אבל כמובן שלמשל בשמשה אחורית אתה לא יכול הכי כהה, או למשל מי שעושים בחלונות הקדמיים עושים ציפוי כמעט ולא כהה בכלל אבל עם חסימת IR טובה וזה גם עוזר. אגב, מה אופי הנסיעות שלך ? נסיעה אחת ארוכה ? המון נסיעות קצרות עם חניה בין לבין (כשליח) ?
  10. לחלוטין נכון, אבל בכל מקרה לא כדאי להתקין סתם ציפויים, ומן הסתם שיש ציפויים כהים שמסננים קרינה יותר טוב מציפויים בהירים (בקיצור: חפש חברה מוכרת, ותבקש לראות את המפרט* של הדגם הספציפי. כן, גם בציפויים יש דגמים) אז במפרט מה שכולם מכירים זה אחוז האור הנראה שעובר (כמה הוא כהה). אבל התלוננת על חום אז יעניין אותך במיוחד גם כמה הוא חוסם קרינה אינפרא אדומה (IR)
  11. זה הורס הכי הרבה, נכון. אבל, ובדיוק כמו בגיר ידני רגיל, כל יציאה מעמידה (גם בלי ברקס חלקי) יחסית שוחקת את הקלאצ'ים, אז זה משהו שרצוי לצמצם במידת האפשר (איך? כמו שאמרתי, במקום להתקדם כל חצי מטר, להתקדם רק כשיתפתח פער יותר משמעותי, וכבר הפחתת בחצי את כמות היציאות)
×
×
  • תוכן חדש...