Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הנהגים,

דיון בנוגע לצריכת דלק:

שתפו אותנו בצריכת הדלק של הרכב שלכם, כמובן גם בדגם שלו , מנוע ותיבת הילוכים, והאם אתם מרוצים מהצריכה ביחס לרכב ולקטגוריה.

 

אני אתחיל ברכב הנוכחי שלי

יונדאי גטס 1.35 ידנית שעושה 1:14.5 בנסיעה שרובה עירונית.

אני די מרוצה מהצריכה, אבל אני ישראלי אז הייתי מעדיף שיתווספו קילומטר או שניים לכל ליטר ;)

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

סיאט איביזה 1.6 ידנית - הממוצע שלי הוא 1:16, אצלי רוב הנסיעה היא בין עירוני [כביש 4].

 

בנסיעות רגועות בכביש מהיר אני מצליח לגרד את ה 1:18-19 ביום טוב.

 

מרוצה מאוד מצריכת הדלק שלי, כמובן שלא הייתי מתנגד לצריכת דלק טובה יותר אבל הייתי אומר את זה על כל צריכת דלק שהייתי מקבל :)

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

פג'ו 107 - מנוע 1000 69 כ"ס תיבה רובוטית.

רוב הנסיעות שלי הן לרכבת ובחזרה (10 דק' מקסימום)

הצריכה הממוצעת בנסועה הזו היא 1/14 ק"מ לליטר. מאמין שרכבים אחרים במסלול דומה יעשו 1/11- 1/10 ואפילו פחות.

הצריכה הכי טובה שקבלתי מהמכונית עד עכשיו היה 1/17 קילומטר לליטר.

אין לי תלונות על צריכת הדלק.

פורסם

יאריס STD 2007 , ידנית , מנוע 1.3 .

 

כמעט כל הנסיעות הן בין-עירוניות - צריכה 1/16 במהירות110-120 , מאמין שאם נוסעים 90-100 אפשר לקבל יותר.

בנסיעה עירונית נטו היתה עושה 1/13-14 .

 

מרוצה.

פורסם

הונדה סיוויק שנת 2009 מנוע 1800 אוט' כמובן,

 

נוסע משולב אבל רוב הנסיעות שמחוץ לעיר זה בפקקים.

הצריכה שלי בממוצע היא 1/11.5

אני לא ממש מרוצה וחושב להחליף לפג'ו 208 החדשה כי אני נוסע 3 אלף בחודש וזה יחסוך לי המון המון כסף.

פורסם

רנו פלואנס שנת 2010 מנוע 2 ליטר עם תיבה רציפה.

נסיעה עירונית 1/7.5

נסיה בין עירונית 1/14

צריכה מזעזעת בתוך העיר,סבירה לחלוטין מחוץ לעיר.

פורסם

לנצ'יה דלתא 2012 - משולב 1:8 - בין עירוני 1:15, המספרים הם ממחשב הרכב. בדקתי רק פעם אחת את ההבדל בין המחשב למספרים בפועל והיה פער של כחצי קילומטר לליטר לטובת המחשב. אני מניח שהמספרים האמיתיים הם 1:7.5 ו- 1:14.5.

ברכב הזה בניגוד לרכבים קודמים אני לא מרגיש את הצורך ללחוץ כך שרוב הזמן אני נוסע רגוע.

בשביל רכב עם 200 כ"ס וגיר אוטומט (פלנטרי) אני מניח שהצריכה סבירה, לא מתלונן.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

מאזדה 3 אקטיב דור 1 - בנהיגת סבתא יוצא קצת פחות מ-1:12 כשזה בערך 60:40 לטובת בינעירוני. חצי מהזמן בפקקים, אפילו יותר.

בתכל'ס אני סבתא בפקקים וחורני כשאין, אז אני מסיים על משולב קרוב ל-1:9 [מלמטה :)], תלוי בתקופה.

בטיולים הייתי מגיע גם ל1:6 כזה. כבר אין כאלו הרבה זמן, וכשיש זה לא על הרכב שלי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סוויפט ידנית 2015: הצריכה הכי טובה שהייתה לי היא 1:19 כאשר רוב הנסיעה הייתה בבינעירוני, כיום כאשר רוב הנסיעות הן בעירוני הצריכה ירדה ל 1:14 בערך.

די מבסוט מהצריכה של הדלק :)

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

פלואנס דיזל רובוטית.

 

בשבוע שעבר מילאתי 46 ליטר סולר לאחר 966 ק"מ... למען האמת זה היה שבוע עם אחוז נסיעות בינעירוניות גבוה מהרגיל.

 

התמהיל אצלי קצת חריג, היות ואני עובד מהבית. בשבוע ממוצע:

- כשתי נסיעות קצרות ביום (הלוך-חזור), בתוך היישוב, על מנוע קר, כולל פקקי בוקר בלתי-מבוטלים - סביבות 12 ק"מ לליטר.

- 1.5 נסיעות בין עירוניות (הלוך-חזור) ארוכות או ארוכות מאוד (שעה וחצי ומעלה) - 22-23 ק"מ לליטר עם בקרת שיוט על 100. 25 ק"מ לליטר וצפונה במוד סבתא.

 

לא נראה לי שיש מקום לתלונות.

חזיר דיזל

פורסם

מאזדה 3 מנוע 2000 החדשה - 1:11 בנסיעה עירונית :(

היו ימים בספייס סטאר שהייתה לי לפניה הייתי מקבל 1:20 בערך לפעמים פחות לפעמים יותר.. :roll:

2015 - Mazda 3 Spirit - 2.0L

פורסם

- פיאט פונטו ספייס 2001 מנוע 1242 סמ"ק 8v וגיר ידני:

נוסע 80% נסיעות בינעירוניות, חלק ניכר מהנסיעות באזורים הררים.

צריכה ממוצעת (אמיתית) כליטר ל 16 ק"מ.

 

- סוזוקי קרוסאובר 2015 מנוע 1.6 וגיר רציף:

הרכב נוסע הרבה בעיר, הצריכה הממוצעת היא כליטר ל 10 ק"מ.

בנסיעה שבעיקרה בינעירונית ועם רגל לא כבדה, הגעתי לצריכה אמיתית של ליטר ל 15 ק"מ.

---

בסה"כ מרוצה מהצריכה, אך כמובן שלא הייתי מתנגד לצריכה חסכונית יותר :-) .

פורסם

עד שהלכה טוטאלוס

יונדאי אקסנט מנוע 1.4 השכרה לשעבר שנת 2009

עירוני 1:11.5 עם מזגן 1:10

בינעירוני 1:13.5 עם מזגן 1:12.5

בכללי רכב אמין מאד

פורסם

ספייס סטאר רציפה.

בשיוט 1/22

בין עירוני 1/18-19

משולב 1/15.5

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...