Jump to content

NP1

  • פרסום הודעות

    126
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות NP1

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הי. יש לנו כרגע נירו בליסינג במצב טוב, והגיעו לסיומם 3 שנים. כרגע מציעים לנו מהעבודה איוניק או קורולה מאלבר,לא מתלהב מ2 האפשרויות האלו והתעניינתי בMG. קיבלתי חצי תשובה שאין לאלבר את הרכב אבל יש להם רכבים של לובינסקי אחרים. יש מישהו שקיבל את הרכב הזה בליסינג? מאלבר? הנירו המקביל עם תא מטען קטן מדי. אם לא תהיה אפשרות, נראה לי שאני אבקש להאריך את החוזה על הרכב הקיים. תודה Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  2. פלואנס 2 ליטר מגיעה עם גיר רציף אמין. (אין מכטרוניק,וזה לא הגיר הרציף הבעייתי של ה1.6 ) יש לי פלואנס 2 ליטר,אחלה רכב סך הכל,נוח,מרווח. אוכל דלק בתוך העיר והמזגן לא להיט בקיץ. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  3. NP1

    רשמית: טסלה בישראל

    לא מדויק. היצרן לא ישקיע בתבניות ייצור שונות עבור כל רמת גימור. אלא בדרך כלל תבנית ייצור אחת שכוללת את הכל ואחר כך יחברו את האבזור הרלוונטי. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  4. שלום,אחי מתלבט בין כמה רכבים. הרכב הקודם היה פורד גלקסי שהאכיל אותו מרורים עד שהמנוע מת. יש 5 ילדים ככה שצריך רכב יחסית כמה שיותר מרווח. כרגע יש על הפרק את: 1. הקודיאק במבצע חבר. 2.סורנטו 2018 עם 50000 קילומטר ב140 אלף שקל. 3.סורנטו חדשה היברידת 4.רודיוס חדשה/משומשת. 5.רקסטון.(לא צריך ג'יפ,אבל אם הוא יותר מרווח אז אופציה לא רעה) 5008 חדשה 0קילומטר, נראה שעדיין לא קיימת. יש תקציב של עד 250000 כמובן שעדיף בפחות אם אפשר. איך הסורנטו לעומת לעומת האחרים? תודה Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  5. אין מה להתעצבן. זה שוק חופשי והוא יתאזן לבד. אם יש מספיק ביקוש ואנשים ייקנו במחיר הזה, אז זה מחיר השוק. אם אין ביקוש והמוכר באמת מעוניין למכור אז עוד חודש חודשיים הוא יתחיל לרדת. סך הכל אין הרבה רכבים כאלה אז אין כרגע דרך אמיתית לתמחר אותו. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  6. לGAC גם אין טעינה מהירה. )יש לו תקן מאוד מסוים שרק תחנת טעינה של היבואן יכולה לתמוך בו) Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  7. אאוטלנדר 5 מקומות.(זול משמעותית מה7 מקומות) ספייסטורר 5 מקומות Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  8. זה עוד סביר, בכתבה מצויין שבמבחן אירופאי הגיעו ל260. הגרסה היקרה נראית לא רלוונטית לעומת טסלה אלא אם כן חייבים ג'יפון. הגרסה הזולה דווקא נשמעת כעסקה יותר מעניינת ולא מחסירה משהו מהותי (חימום כיסאות, מישהו?) Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  9. שים לב לביטוח הרכב על איזה ערך הוא. יש הורדה של 14% בגלל מקוריות ליסינג. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  10. נסיון עם יפנית ו2 צרפתיות ניסו אלמרה(הוחזקה 4.5 שנים),סך הכל בסדר, הוחלפו מסרק הגה ו3 סטרטרים,פלסטיקה פנימית מתפרקת. פיג'ו 207 (שנתיים וחצי)- האכיל אותי מרורים:דיפוני דלתות מתפוררים,סליל כרית אויר (מצריך החלפה של כל היוניט,סיוט),משאבת מים ועוד... רנו פלואנס 2 ליטר(5 שנים וממשיך):חוץ מחלון סרבן ומיכל מים שהוחלף,נכנס פעם בשנה לטיפול שנתי יזום וזהו,אחלה רכב. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  11. רעיון רע. הרגולציה העולמית הולכת לכיוון הזה (ככל הנראה ב2024) למערכות מוטמעות ברמת הייצור. זה ייצור כל מני מוטציות לא ברורות. אפשר לתמרץ הרכבת מערכות כאלו על ידי הנחות בטסט לדוגמא. אני מכיר פיתוח של מערכת דומה וזה תהליך פיתוח מאוד מסובך וארוך (ולא זה לא לשים חיישן משקל,הרגולציה תהיה הרבה מעבר) Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  12. NP1

    רשמית: טסלה בישראל

    סינגפור זה לא דוגמא. הי מדינה מאוד קטנה וצפופה וזה נעשה כחלק מצמצום כמות הרכבים. מצורפת כתבה נחמדה על המצב שם. https://www.auto.co.il/article/113941-car-news Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  13. יש ברשותי את אותו דגם ושנתון. ברשותי כ6 שנים. האמינות טובה סך הכל, תקלות: מנגנון חלון קדמי. מיכל מים סדוק . בלאי: גומיות סדוקות רצועת אביזרים סדוקה ריפוד גג שנפל. הגה מתקלף לטובה: מרווח,נוח ומאובזר בצורה טובה לרעה: שתיין דלק,מזגן חלש סך הכל די מרוצה מהרכב. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  14. מה כל כך חשוב במרווח גחון? הרכב הזה לא מיועד לנסיעה בשטח. מבחינת גובה המרכב,הוא יותר גבוה מקשקאי,קארוק וכנראה מעוד כמה. המרווח גחון נמוך ככל הנראה עקב הסוללה. בגרסה הרגילה,מרווח הגחון עומד על 17.4 ס''מ Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  15. מה לגבי פיקאסו קצר? 3 מושבים נפרדים מאחורה עם מיזוג Sent from my Mi 9T using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...