Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאאב 9-5 מנוע 3000 V-6 עם טורבו לחץ נמוך , גיר אוטומט 5 מהירויות :

 

בשיוט רגוע בינעירוני עם קרוז קונטרול (100 קמ"ש) - 1:14.

בנהיגה בינעירונית הררית תובענית - 1:7.5 (מד גדישה נושק למגבלה).

בנסיעה עירונית - 1:7. כיש פקקים ועומסים, או בריבוי לחיצות 1:5.5.

מרוצה ? לא ממש , אבל לא ציפיתי למשהו אחר...

 

IMG_20150411_173856.jpgP3140591x.jpgIMG_20151211_104501.jpg

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אודי A1 1.4 TFSI DSG7

 

14 קמ"ל בנסיעות הבינעורניות מהירות שיוט ממוצעת של 120, בעירוני זה יורד לכיוון ה1 ל12 וקצת פחות עם מזגן ,

פורסם

סיטרואן C3 אוטומטית 1.6

 

צריכה ממוצעת של 1:13.06 על פני 66k

 

אותו רכב מונע בגפ"מ

צריכה ממוצעת של 1:11.3 על פני 10k

 

88ca2a7f140da05fbd111759c508124c.jpg

 

9a23ac576c46c33759f123a19e1b0774.jpg

פורסם

סיאט לאון 1.8TSI DSG7

 

צריכת דלק ממוצעת 1:14, כאשר 80% בינעירוני ו 20% עירוני. רוב הנסיעות עם 4 נוסעים + תיקים.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וולוו 740 מנוע 2.0, גיר אוטומט 4 הילוכים (3+אוברדרייב)

בשיוט 100 קמ"ש בבין עירוני הצריכה היא 1:10. נמדד בנסיעה לת"א מחיפה ובחזרה.

עירוני בלבד לא מדדתי, אבל הצריכה המשולבת היום יומית היא 1:8.5 בממוצע, כשהשיא עמד פעם על 1:9 עגול.

מבחינתי זה לא להיט אבל סביר. זו ספינה, לא חסקה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פיאט בראבו גודשת 1.4

בפקקים ועירוני 1 ל10-11 בלחץ במוד סבתא ברגיל 1 ל9(עם לחיצות יורד לכיון ה7)

בבין עירוני רגוע 1 ל15 וצפונה.

פורסם

אני נוהג באוטו הכי חסכוני בארץ ומאוד מרוצה מצריכת הדלק.

כבונוס הוא גדול, מרווח, אוטומטי ופרקטי לאללה...

טויוטה פריוס 2010.

צריכה משולבת כשהרוב עירוני של 22 ק"מ לליטר מספקת אותי.

צילמתי פה את השיא, המחשב מראה 45.5 ק"מ לליטר לאורך נסיעה של 42 ק"מ (מנווה אילן לאשדוד).

 

nriwyqzwty4i.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם (נערך)

פורד מונדאו 2.0, גיר אוטומטי 4 הילוכים + מזגן, 90 אחוז בינעירוני.

 

ממוצע 1 ל10 וקצת (לפי תדלוק ואיפוס מונה, 10.4 ל100 ק"מ לפי מחשב, עוד לא ניסיתי לבדוק צריכה מיידית עם Torque).

 

שוקל להתקין גז, אבל אני חושש שצריכת דלק גבוהה יותר ועלות ההתקנה והטיפולים די יתקזזו עם החיסכון הצפוי.

 

ביחס לרכב הקודם שלי (לנסר 1.6), די אותו ח#א, לפחות במונדאו נוח, למזגן יש יותר משני מצבים, בידוד רעשים זאת לא מילה גסה למהנדסים שתכננו את הרכב, וגלגלים מחוברים לבודי דרך קפיץ ובולם (ולא ישירות, כמו שחששתי שקורה בלנסר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סיאט לאון 1.8TSI DSG (דור קודם) - בנסיעה עירונית בלבד משיג ממוצע של 1:9.5-10 בתוואי לא מישורי לגמרי (חיפה) בנסיעה רגועה מינוס עד עצבנית לפרקים.

 

כמובן שהייתי שמח לצריכת דלק יותר טובה, אבל בהתחשב במנוע ובשנה שהוא יוצר ובאופי הנהיגה שלי, אפשר להגיד שמרוצה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

פאביה 1.4 ידנית



1/12.5 בנסיעה עירונית חיפאית

1/15 בערך בנסיעה בינעירונית

 

 

במשולב משהו ביניהם כתלות ביחס.

די מרוצה. סה"כ יחידת הנעה מיושנת(ואמינה..)

פורסם (נערך)

וולוסטר בעבר, בעיקר פקקים ונסיעה לא הכי חסכונית 1-11.

לאון FR שנת 2012, פעם אחת היה לי טנק עם שילוב בין עירוני ופקקים יצא לי 1ל-10.5. הממוצע כיום עומד על 1-8/8.5 בפקקים ולעיתים רחוקות לחיצות הגונות בגז.

 

לא מרוצה בשיט מהרכבים האלו מהבחינה הזו, אבל בלאון אין מה לעשות, הנפח והטורבו עושים את שלהם.

 

נ.ב

מה לגבי צריכת שמן? :wink::drinking:

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

סיאט איביזה 1.4 ידנית

מגרד את ה15 ליטר לק"מ מלמטה

20% עירוני 80% בין עירוני

אפשר להגיד שציפיתי לצריכה טובה יותר במיוחד בקיץ, עם מזגן הצריכה עולה לכיוון 12.5/1

פורסם
טוטאלוס זה קשור לאמינות הנהג :wink:

 

לא במקרה שלי נסעתי הכי רגוע שיש, נכנסתי לכיכר מישהי נכנס לי לנתיב, ניסיתי למנוע תאונה איבדתי שליטה על הרכב, ונכנסתי ברכב אחר לפעמים כמו במצב שלי גם אם תיהיה הכי זהיר בכביש וחכם יבוא האידיוט שבגללו תצטרך לפעול בסיכון


×
×
  • תוכן חדש...