Jump to content

dandan12

  • הודעות

    491
  • כאן מאז:

הנקודות של dandan12

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

2

מוניטין

  1. חיפשתי בכמה פירוקיות, לא היה להן, עד שבסוף לאחת היה. קבלתי מחיר שאני חושב שהוא סביר והחלק נראה אחלה. קוראים להם "אלרון קאר" תודה לכולם!
  2. תודה @Adani - זה לא הקליפס. איכשהו משהו התעקם שם ובסוף החלק שמתחבר למוט מתכת הזה שהולך לתוך גוף הפלסטיק התנתק מהקליפסים הפנימיים. לא יודע אם ההסבר ברור, אבל לדעתי נשברו שם רכיבי פלסטיק בפנים.. בכל מקרה חפשתי ברשת, זה לא במלאי, אבל הפירוקיות נשמע רעיון לא רע, ניסיתי אחת ולא היה, אבל אני אנסה עוד כמה. תודה!
  3. תודה רבה @Adani ניסיתי לחפש עם המק"טים האלה בגוגל, ebay, aliexpress לא ממש מצאתי... יש לך רעיון איפה אפשר למצוא את החלק?
  4. שלום חברים דאצי'ה לודג'י - איכשהו הצלון* של הנהג נשבר. חפשתי איפה יש לקנות כזה, ולא מצאתי. להרבה דאצ'יות כן, אבל לא ללודג'י. יש למישהו מושג? אגב - זה פשוט להתקין את זה לבד? אני לא מומחה אבל סך הכל ידיים טובות. תודה! * אני מתכוון לצלון שבא עם הרכב ומגן על הנהג והנוסע(צלון? סוכך שמש? אני לא בטוח איך קוראים לזה)
  5. הטיפול האחרון היה בחברת ליסינג לפני הרכישה. טיפלו במורשה. כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, בטעות לא שמתי לב שהיה מעט שמן, כלומר המנוע אכל שמן עד שהיה מעט מדי, וכנראה כך ירד הלחץ
  6. הלכתי למוסך שהומלץ כאן בפורום, והוא גם התייעץ בנוסף... האם אתה/מישהו אחר כאן מכיר מוסך מומחה לרנו/דאצ'יה בחיפה או באיזור? אגב, זה בדיוק הענין, שאם גם ככה המנוע ייגמר כדבריו, אין לי מה להפסיד מלמשוך.
  7. yossiaviel מתי נגמרה האחריות? לפני חצי שנה כמה ק"ם הרכב עבר? 66000 לפני כמה זמן עשיתם טיפול אחרון? עכשיו, אבל לא במורשה מתי בדקתם שמן פעם אחרונה? לא מספיק קרוב האם כל הטיפולים נעשו ב מוסך מורשה יבואן? חוץ מהאחרון... ואם כן טופל במורשה, ניסיתם לבקש השתתפות של "רצון טוב" מהיבואן? לא רלוונטי כנראה מאור30 לפי דברי המוסכניק החלפת השרשרת לא תועיל. משהו כמו שהרעש מגיע מזה שלחץ השמן במנוע ירד ולא מנזק לשרשרת עצמה. Ethan Barker לפי מה שהבנתי הנזק הוא כבר למנוע ולא לשרשרת.
  8. שלום, הרכב הוא דאצ'יה לודג'י 2016 1.2 טורבו בנזין, ידנית. אז הרכב התחיל לעשות רעש. מן טרטור כזה שכנראה מגיע מהשרשרת טיימינג. כנראה שהרעש היה כשבועיים לפחות לפני ששמנו לב והגענו למוסך. במוסך הסתבר שגם נסענו איזה זמן לא ידוע על מעט מאוד שמן המוסכניק נראה די מתמצא ברכב, וגם התקשר לחברים בקרסו להתייעץ. בהתחלה בדק אם החלפת השמן+פילטר משפרת את הרעש. היא לא שיפרה. בשלב זה הניח שתדרש החלפת שרשרת. לאחר שיחה עם חבר מקרסו, אמר שזה יהיה בזבוז כסף כי זה לא יפתור את הבעיה. החבר מקרסו הסביר לו שצריך שיפוץ מנוע או החלפה(במשומש מייבוא) - סדר גודל של 7K ש"ח לשאלות שלי: האם זה נשמע לכם סביר? האיש נראה מקצועי ואמין, אבל אולי מישהו פה מכיר דרך לפתור את הבעיה? אם בעצם גם ככה הלך המנוע, מדוע שלא "אגמור אותו" קודם, כלומר אסע עד שבאמת יתקלקל? כרגע הוא עובד סבבה. האם יש כאן אלמנט של בטיחות? על מה הייתם הולכים(בהנחה שהעלות דומה) - שיפוץ או מנוע מייבוא? תודה
  9. תודה, ועוד שאלה - איך לבחור שמאי? לתת למוסך לבחור, או לחפש איכשהו? אני לא מכיר בעצמי...
  10. מועדים לשמחה רכב נפגע בתאונה, פגיעה מאחור. התיקון יכלול לכל הפחות דלת אחורית ופגוש אחורי. יתוקן ע"י הביטוח, לאיזה מוסך כדאי לפנות? 1. מוסך מורשה 2. מוסך של הביטוח(וובי) פח וצבע, חיפה. יותר נח, ייתכן שיעלה פחות, במידה וצהיה השתתפות עצמית. 3. מוסך שאינו מומחה ברכב, אך אני מוכר בו קצת... תודה
  11. הענין הוא שהיצרן קבע שגם אם משתמשים בחגורה על מנת לחבר את הכסא לרכב יש צורך להשתמש ב tether anchor
  12. אולי פתחתי קודם בפורום הלא נכון... Tether anchor נועד לקבע את החלק העליון של כסא בטיחות למושב. ברכב שלי הפיצ'ר קיים רק בשורה השניה, אך לא בשלישית. קראתי קצת ברשת והוזכר שם שזה דבר שניתן להתקין גם after market. בסך הכל מדובר על רכיב פשוט ביותר אליו יתחבר הוו מהכסא בטיחות. השאלה היא, האם אתם מכירים בעל מקצוע שעושה דברים כאלה(וכשבכלל יבין על מה אני מדבר... ) איזור חיפה עדיף
  13. שלום, Tether anchor נועד לקבע את החלק העליון של כסא בטיחות למושב. ברכב שלי הפיצ'ר קיים רק בשורה השניה, אך לא בשלישית. קראתי קצת ברשת והוזכר שם שזה דבר שניתן להתקין גם after market. בסך הכל מדובר על רכיב פשוט ביותר אליו יתחבר הוו מהכסא בטיחות. השאלה היא, האם אתם מכירים בעל מקצוע שעושה דברים כאלה(וכשבכלל יבין על מה אני מדבר... ) איזור חיפה עדיף
×
×
  • תוכן חדש...