Jump to content

Mr_Shankly

מובילי הדעה
  • הודעות

    2,067
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Mr_Shankly שיחק אותה בתאריך דצמבר 19 2020

התכנים של Mr_Shankly היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חיפה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Mr_Shankly

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

117

מוניטין

  1. מוסיף גם את קאדילק ATS. מנהלים, מהנה לנהיגה, חזקה, אוחזת ועם שלדה מעולה, הנעה אחורית, ובגרסה הנכונה גם הרבה מעבר.
  2. תודה רבה! נכנסתי כבר למוד הסיטרואני, האמת שהתחברתי די מהר. נראה לי שנהיה חברים טובים.
  3. מעדכן, לכל אלה שלא נרדמו בלילה מרוב מתח וציפייה, שרכשתי לפני מס' ימים C5 איירקרוס בנזין שיין פק מבציר 2021 לבנה עם נגיעות אדומות. מתישהו אכתוב כמה מילים עליה. בינתיים נהנה מכל רגע
  4. תתחדש יא פבל! פעם אחרונה שנפגשנו עוד היית בתהליך חיפושים. אחלה של בחירה, הרכב הזה הוא אנדרייטד לחלוטין ולצערו נחת פה אחרי האסון של הפוקוס ה"מהוללת". נהגתי עליו כמה פעמים, וחוץ מזה שהאינטריור נראה מעליב והעיצוב החיצוני זהה מידי לפוקוס הקודמת, מה שעלול ליצור פלאשבקים לגירים שנופחים את נשמתם מוקדם מהצפוי, זה באמת אחלה של אוטו. אה כן, צריכת הדלק זוועתית (יחסית לסגמנט, לא ל - GMC יוקון) אצל כולם. קולגה לעבודה לקחה אותו כשרק יצא ושיגעה על בסיס שבועי את המוסכים שלהם שלא ידעו להסביר למה זה ככה ולא הצליחו לשכנע אותה שהאוטו בסדר גמור ואין תקלה.
  5. גם אני בסטטיסטיקת ה-3. לשמחתי אישתי ואני מראש רצינו 3 סופי ומוחלט. אז יצאו 3 בנות (לא בבת אחת, תודה לאל) ועדיין יש את הנודניקים שאומרים "מה, אתה לא רוצה בן?" (רציתי, לא יצא. לא מתאבל על זה) "תנסו עוד אחד, תראו שייצא בן הפעם" (זה לא ביצת קינדר, תנוחו!). לשמחתי לא אני ולא היא מוכנים או רוצים עוד אחד/ת. לא בגלגול הזה, לפחות.
  6. בתור אחד שגם עבר למודל הפרדת רשויות לפני כשנה, וגם בתור חבר שעבר איתך את תהליך ההתלבטות וגם חבר של מי שמכר לך - שמח שזה נגמר ככה תתחדש ו(בטוח) תהנה! את שאר הדברים כבר כתבתי לך
  7. תודה רבה, אכן אלך לקרוא. כמו שכתבתי, סגור ונעול על הבנזין, תודה שחיזקת את החלטתי. בקשר למזגן - כן, קראתי רבות על זה. בתור אחד שלא חובב קור (וגם שאר בנות הבית לא ממש), מאמין שיהיה בסדר. גם המזגן בקאדילק לא וואו, בטח בהשוואה למקפיא של המאזדה 6 שלי (שנמכרה אתמול). מעצבן קצת אבל לא נורא. אם וכאשר אקנה וארגיש שזה ממש מפריע, בהחלט אעשה זאת! תודה שוב, מקווה להצטרף בקרוב לקבוצה שלכם בפייסבוק
  8. לפי המבחן שפבל עשה וצירפתי לינק אליו בהודעה, יש הבדל בנוחות בין גרסת ה-FEEL ל-SHINE PK. בכל אופן, מעוניין רק ב-SHINE. מניח שבין שנתיים ל-5 שנים. בכל אופן, לא הייתי בוחר בדיזל רק בגלל שאולי הסחירות שלו תהיה יותר טובה במעט, ירידת ערך לא ממש מטרידה אותי (אחרת לא הייתי בוחר בסיטרואן ) תודה לכולם, חיזקתם את דעתי להתמקד בבנזין. עכשיו רק צריך למצוא אחת כזו...
  9. הי, אחרי שקראתי את המבחן המצוין הזה וגם את זה ועוד מס' מבחנים, שאלתי חברים וכו', אני עדיין מתקשה להחליט איזה גרסה עדיפה בשבילי. הנסועה השנתית תהיה כ-15K ק"מ בשנה. בגדול, ברכב משפחתי שכזה מאוד חשובה לי הנוחות, המרווח והשקט (ולא אשקר, גם שלא יהיה חלשלוש מידי). איך שאני רואה את זה עכשיו, יתרונות של הבנזין מול הדיזל: *נוחות משופרת *זריזות גדולה יותר *מנוע שקט וחלק יותר יתרונות הדיזל מול הבנזין: *צריכת דלק טובה יותר *מומנט גדול יותר *אמינות גדולה יותר (?) אשמח אם מישהו שנסע על 2 הגרסאות רק ברמת הגימור הגבוהה (Shine PK) יוכל לשפוך אור האם הנוחות בגרסת הדיזל באמת פחותה יותר באופן מורגש מגרסת הבנזין, כמו שקראתי במס'מבחנים? כמו-כן, למי שיש את גרסת הבנזין - האם יש בעיות/מחלות מסוימות? הבנתי שהמנוע בגרסת הבנזין הוא ה-1.6 טורבו 180 כ"ס ש"רץ" ב-3008 כבר מס' שנים בהצלחה, אבל בסופו של דבר זה עדיין ה-THP ה"מהולל" עם שינויים. תודה מראש
  10. דברים שמוכן להתפשר עליהם: רכב עם ק"מ גבוה מהממוצע השנתי - כל עוד הוא טופל בזמן ועם תיעוד של הטיפולים רכב שעבר כמה ידיים - זניח (אלא אם זה רכב בן שנתיים שעבר כבר 5 ידיים) רכב שעבר תאונה "קלה" - תלוי ברכב ובמורכבות התאונה/ירידת הערך רכב עם צבע שלא לטעמכם -- התפשרתי בעבר וכנראה שאתפשר בעתיד. רכב משנתון נמוך יותר - גם זה פקטור די זניח. קניתי כבר רכבים "זקנים" בשנה-שנתיים ממה שיכולתי להרשות לעצמי, אבל במצב הרבה יותר טוב. זה באמת פרמטר שולי דברים שלא מוכן להתפשר: רכב מליסינג/השכרה - לא תודה. רכב עם היסטוריית טיפולים לא מלאה לגמרי - סימן חשוד שמראה על בעייתיות/הזנחה פוטנציאלית. רכב ברמת גימור מעט נמוכה יותר (נניח בלי תוספת של סאנרוף, ג'אנטים מוגדלים וכד') - לא מתפשר. עד היום קניתי את הרכבים שלי רק ברמת גימור הכי גבוהה - גם כי ביד2 ההפרש בדר"כ זניח בין רמות הגימור, וגם כי אם כבר אני קונה, שיהיה הכי מפנק שיש, כדי שלא אתבאס אחרי חצי שנה/שנה שאין לי את זה ואת זה ואת זה. איבזור שלא אתפשר עליו: בקרת שיוט אדפטיבית, סאנרוף/גג פנורמי, מערכות בטיחות מלאות, פנסי קסנון/לד.
  11. קודם כל - סדרה מעולה ומצחיקה. קאלט אמיתי. דבר שני - כל הכבוד על היוזמה, התיעוד (והזמן הפנוי). מקווה שזה לא תחביב סטוץ יש קבוצה בפייסבוק בשם "כאן קופה ראשית", מוזמן להעלות שם את התהיות שלך, בדר"כ היוצרים ו/או מחלקת הדיגיטל של "כאן" עונים שם בפירוט ודי בזריזות. נ.ב: אין על המרצדס של ככבה
  12. ברור שה-XT4 לא ספורטיבי. ההגדרה שלו לספורטיביות, כפי שהוא פירט, זה רכב שעושה 7 שניות ל-100 ואת זה הXT4 עושה בלי בעיה (7.2 ש'). אגב, גם ההתנהגות לא רעה בכלל (יחסית לאחרות בסגמנט).
  13. +1 גם כאן. קניתי לפני מספר חודשים את ה-GRANDHALL GTI3 בסביבות התקציב שלך (אולי ממש מעט יותר) וממש מרוצה.
  14. יש כאלה שמשלמים על לחיצה כזו כל חייהם, 9 חודשים אחרי.
×
×
  • תוכן חדש...