Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר עם סיאט לאון 1.8 אוטומטית שאוהב ללחוץ -1 ל12.5

בעיני זה מרשים.

אני עם קורולה ונוהג סולידי -1 ל12

כנראה vag טובים יותר בצריכת דלק מיפן / קוריאה

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סוזוקי קרוסאובר חדשה (חודשיים) - הצריכה נעה בין 12-14.5 קמ"ל (במשאבה) בהתאם למתווה הנהיגה, עם מזגן ורגל לא קלה על הגז. מתחרה יפה בסויפט וכנראה עדיפה על ה-SX4. מצד שני ה-SX4 מגיבה יותר מהר. עניין של תיבת הילוכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גרנד ויטרה 2.4 אוטומטי 4X4

ליטר אחד ל 7.5 ק"מ בנסיעה עירונית לא פקוקה במיוחד, ללא שימוש במזגן.

ליטר אחד ל 8 ק"מ משולב.

ליטר אחד ל9 ק"מ בנסיעה בינערונית נטו.

המספרים מדברים בעד עצמם.

פורסם

אלפא רומיאו 156 2.0 JTS ידנית.

1/10 בנסיעה משולבת עם הרבה ביקורים על הקו האדום.

 

מרוצה? עד שקראתי את השרשור הזה אמרתי "זה סביר" עכשיו, כשאני רואה שיש לי צריכת דלק של מכוניות חדשות יותר או עם מנועים קטנים יותר, אני מבסוט.

פורסם

מיצובישי לנסר ספורטבק 2011 - כשהרוב בתוך העיר יוצא ממוצע של 1 ל-8

 

וכשהרוב מחוץ לעיר יוצא סביבות 1 ל-12

בשיוט רגוע על כביש מהיר מחשב הדרך מציג 1 ל- 16/17 ובדרך כלל הוא מחשב קרוב מאוד לצריכה האמיתית.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

פריוס 2010 113 אק"מ 16.85 קמ"ל מחושב

פיקנטו 2013 1.0 ידנית 45 אק"מ 14.7 קמ"ל מחושב - חל שיפור אחרי כ- 15 אלף

פורסם

אופל אסטרה 1.4 טורבו , 2016, 4K ק"מ (לא חסר 0), 1 ל15 בין עירוני, משהו כמו 90 אחוז.

יצאה לי טיול בחול המועד בפקקים של טבריה וכביש 90 1 ל12.

 

Sent from my HT3 Pro using Tapatalk

פורסם

סקודה פאביה 2013 ידנית 1.4.

מדדתי בשיטת הליטרים\ק"מ.

בנסיעה עירונית עם פקקים + מזגן 1 ל 10 בממוצע. (95% עירוני)

בתקופה שמדדתי כשנסעתי 85% מחוץ לעיר + מזגן ונסיעה רגועה עד 110 קמ"ש, הצריכה הייתה 1 ל16.

בנסיעה הלוך חזור לאילת שבוע שעבר הצריכה הייתה 1 ל 17 כולל מזגן עם מטען מלא + ילדה ואישתי + חום של 43 מעלות בחוץ + עליות של מצפה רמון בסל"ד גבוה.

סה"כ הרכב מפתיע לטובה, וגם סחב בעליות יותר מכל המשפחתיות שהזדחלו מאחורי. בהחלט מרוצה ממנו.

הזול עולה ביוקר

פורסם

ג'אז אטמוספרית 1.3 ,גיר רציף,2016.

הצריכה הכללית 1-15

בעיר/פקק סביב 1-13

בבין עירוני מגיעה ל 1-23.

כל זה עם מזגן דולק תמיד,מניח שבחורף הצריכה תשתפר מעט.

 

סה'כ עומדת בציפיות

פורסם
סזוקי בלנו 99 מנוע 1600 ידנית,

צריכה משולבת 1:12.5/13

נסועה 60:40 לטובת הבין עירוני, רוב העירוני במנוע קר, עד רבע שעה לכיוון.

בגדול די מרוצה(מה אפשר לצפות מרכב בן 16

 

איך אתה מודד את צריכת הדלק?

הנתונים שלך מאוד אופטימיים, סוזוקי באלנו מעולם לא הצטיינה בסעיף צריכת הדלק ו-1/13 משולב זה נתון שקשה לי מאוד להאמין שתוכל להגיע אליו באמת, בטח ובטח לא עם מזגן פועל (גם עם מזגן כבוי לא מאמין שאפשר לקבל את הנתון הזה).

 

זה לא נכתב מתוך זלזול אלא מתוך ניסיון עם 2 בלנואים שהיו במשפחה, הראשונה 99 והשנייה 2002.

 

Outlander,

 

הפתעת, ציפית לראות אותך כותב שמד הדלק אצלך עולה ביחס ישר לעומס הנהיגה ברכב כך שלמעשה בתום נסיעה יש לך ברכב יותר דלק מאשר בתחילת הנסיעה.

 

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קורולה שנת 2000:

בתוך העיר 1 ל 8.5.

מחוץ לעיר 1 ל 11.5.

ממוצע שלי 10.8

נסיעה עם מזגן כל הזמן וללא ניסיון לחסוך.

פורסם
איך אתה מודד את צריכת הדלק?

הנתונים שלך מאוד אופטימיים, סוזוקי באלנו מעולם לא הצטיינה בסעיף צריכת הדלק ו-1/13 משולב זה נתון שקשה לי מאוד להאמין שתוכל להגיע אליו באמת, בטח ובטח לא עם מזגן פועל (גם עם מזגן כבוי לא מאמין שאפשר לקבל את הנתון הזה).

 

זה לא נכתב מתוך זלזול אלא מתוך ניסיון עם 2 בלנואים שהיו במשפחה, הראשונה 99 והשנייה 2002.

 

Outlander,

 

הפתעת, ציפית לראות אותך כותב שמד הדלק אצלך עולה ביחס ישר לעומס הנהיגה ברכב כך שלמעשה בתום נסיעה יש לך ברכב יותר דלק מאשר בתחילת הנסיעה.

 

;)

מכיר מישהו עם באלנו ידנית שדווח נתון דומה

פורסם
ג'אז אטמוספרית 1.3 ,גיר רציף,2016.

הצריכה הכללית 1-15

בעיר/פקק סביב 1-13

בבין עירוני מגיעה ל 1-23.

כל זה עם מזגן דולק תמיד,מניח שבחורף הצריכה תשתפר מעט.

 

סה'כ עומדת בציפיות

 

צריכה דומה לפיקאסו דיזל 2.0L . למרות שבכללי כנראה הצריכה היא 1:17 (לפחות לפי שתי תחנות דלק אחרונות).

מהירות ממוצעת: 40 .


×
×
  • תוכן חדש...