Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו X1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כתיבה יפה. הכוונה ל"כתבה" השניה כמובן :-)

 

שתי הערות:

מול ים נשרפה, כך שלא נשארו תפריטים.

לא כולן בוגדות, אני מקווה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

1. שאלו יהיו הטעויות שלי

2. גם אני מקווה, אבל הסטטיסטיקה וכמות עורכי הדין בתחום מספרים סיפור אחר...

 

לגבי כתיבה וסגנון, אני בהחלט מבין את הפן ה״בידורי״ של העסק, אין לי בעיה לצרף מדי פעם גם כתיבה כזו, אבל לא בהכרח בתוכן הראשי. דווקא בגלל שאני רואה באנשים כאן קבוצה מאוד אינטליגנטית.

תקראו לזה אליטיסטי ומתנשא, או מה שתרצו - זה לא עוד אתר רכב, כאלו יש מספיק, אפילו יותר מדי. אני מאמין שחלק גדול מהאנשים פה הם אוטוריטות של רכב בסביבתם הקרובה והרחוקה, אני רוצה שמפה אנשים יצאו עם מקסימום ידע על המכונית, ידע שנובע מנהיגה וניתוח של המכונית. ידע שיקבלו כאן, ואותו יוכלו להעביר הלאה ולהגיד בגאווה - אני קראתי את זה בקארספורום, אני שאלתי את האיש שנהג במכונית ובחן אותה איך מרגיש השוני בין המצבים של המתלים האדפטיביים, איך הראות אחורה וכמה היא רועשת בכביש המהיר, האם אפשר לחיות בלי אבזור X או חבילת ה-y או כל שאלה אחרת, אני קיבלתי תשובה מפורטת פלוס חוו״ד של משתמשים אמיתיים ובעלי רכב דומה.

אני חבר וגולש בקארספורום מקבל מספק התוכן המוטורי שלי מה שאף גולש, באף אתר רכב לא מקבל.

 

להשלמות האלו, סיפורים, העדפות תחתונים ושאר מיני תרגימא יש לנו את השרשור - זו בעיני הסינרגיה והשילוב הראוי בין שני האגפים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
אני שאלתי את האיש שנהג במכונית ובחן אותה איך מרגיש השוני בין המצבים של המתלים האדפטיביים, איך הראות אחורה וכמה היא רועשת בכביש המהיר, האם אפשר לחיות בלי אבזור X או חבילת ה-y או כל שאלה אחרת, אני קיבלתי תשובה מפורטת פלוס חוו״ד של משתמשים אמיתיים ובעלי רכב דומה.

 

איפה זה?

 

כאן בדיוק הנקודה שאני מנסה לטעון.

חוסר התייחסות לחווית המשתמש אמיתי.

הנה כמה שאלות שעולות לי בראש:

איך המערכת? איך היא מתחברת לטלפון? האם היא פשוטה לטפעול? האם יש הפעלה קולית ובאיזה שפה? מהן הפונקציות שניתנות לשליטה מההגה בלי לגלגל את החוגה? האם המסך הוא מגע ומה גודלו? מה מערכת ניווט שיש במערכת? ממה עשויים המושבים? האם הם ישרפו לבאגירה את החוטיני בקיץ?

איך דלת הבגאז'? האם היא חשמלית או ידנית? אם היא חשמלית האם ניתן לפתוח ולסגור אותה מהסלון או שצריך לצאת מהאוטו וללחוץ על הכפתור בדלת?

זה מה שהיה חסר לי.

אלה דברים פשוטים ויומיומיים שמשפיעים על חווית השימוש הרבה יותר מטורקסטיר ואחיזה.

זאת הייתה כוונה שלי.

פורסם

להשלמות האלו, סיפורים, העדפות תחתונים ושאר מיני תרגימא יש לנו את השרשור - זו בעיני הסינרגיה והשילוב הראוי בין שני האגפים.

 

בדיוק למה שכתבת התכוונתי במשפט שלמעלה.

 

מניסיוני, מבחן דרך שיקיף את כל הדברים שביקשת לדעת יהיה ארוך וטרחני להפליא. רוצה 1,500 מילים על סובארו אימפרזה? מסופקני.

אני ככותב מתייחס למה שלמיטב הבנתי יעניין את הקהל שגולש אצלנו באתר - קרי - חובבי רכב (אלא אם כן ממש הטעו אותי בראיון עבודה...).

ומכיוון שבניגוד למקומות אחרים שבהם כתבה היא "שגר ושכח" כאן, כל מי שכותב כמעט ללא יוצא מן הכלל ממשיך ללוות את השרשור ואת השיח שמתעורר בעקבותיו.

זה לא קשה לייצר סוג כתבות כמו התקציר בעמוד הקודם, עשיתי את זה תוך כדי שאני שוטף כלים ואז ישבתי להקליד את זה, השאלה האם זה מתאים לכאן.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

האמת שאני מסכים פה עם עכברוני,

המבחנים (וגם חלק מהאנשים) מתייחסים אך ורק לדינאמיות ועוד חרטא ברטא של נהיגה כאילו שכחו את זה שרוב היום הם נוסעים נסיעה מנהלתית/תקועים בפקק.

סתם לדוגמא, ב208 חסרים לי ווים קטנים שיש לי בלאון לתלית שקיות סופר, זה בסיסי, זה פשוט וזה נחמד, ושהמחזיקי כוסות נמצאים במקום הכי לא נוח.

או שבi30 כול הנדסת האנוש לא ממש נוחה לי.

 

נגיד בסופרב מקבלים המון אופציות לאירגון תא המטען, ומה ב X1? או ב XF? זה דווקא רלוונטי לשימוש יומיומי.

אומנם זה לא רלוונטי למי שמאונן נמרצות על דינמיקה של רכב, עד שהוא כמובן מגיע לסופר ואז נזכר שכול השקיות עם הקניות מתבלגנות לו בבגאג' , שבתכלס אין לו מקום נוח לשים בו את הפלאפון והסיגריות, שהמחזיקי כוסות נמצאים במיקום הכי לא נוח והוא מתחיל להגיד שוב את אותה המנטרה "דינמיות דינמיות דינמיות". יופי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

שתי הגישות נכונות, ואני לא רואה איך הן יכולות להיפגש באמצע בלי כתבה טרחנית של 1500 מילה.

הגישה של רוני, של כתבות שבודקות את הרכב כ"מה שהוא אמור להיות למי שקונה אותו" לדעתי היא הנכונה יותר בכל מקום, פרט לקהילה סגורה. שם לא באמת מעניינים אותך האנשים שמחוץ לקהילה שלך. אתה כותב להם את מה שהם אוהבים וכל השאר יכולים ללכת לחפש.

 

הבעיה של קארזפורום היא שהיא קהילה, אבל לא סגורה, וכאתר אינטרנט אני לא חושב שהיא יכולה "לנחור בבוז" על פשוטי העם נטו בגלל העובדה שאותם פשוטי עם הם אלה שמחזיקים את האתר באוויר, הם אלה שצורכים את הפרסומות באתר ומכניסים כסף לכיס של עמוס השרת כדי שהוא יוכל להמשיך לעבוד.

אז אמנם אני חושב שההתמקדות ב"איך האוטו נוסע ומתנהג" היא חשובה, אבל כן יש מקום להתייחס לאספקטים נוספים של הרכב, במיוחד דברים שלא כתובים בקטלוג או כאלה שאפשר לפספס בהתרשמות באולם התצוגה, וברמה של מעבר ל"מאחורה יש מספיק מקום לשני מבוגרים אבל לא לשלושה" או "תא המטען מספיק גדול". מה עוד במושב האחורי? משענת תאורה? המזגן מקרר את המושב האחורי טוב? כשיושבים מאחורה שומעים שיחה שמתנהלת במושבים הקדמיים? יש ווים לשקיות בבגאז' או אפילו בתוך תא הנוסעים? כמה עמוקים מחזיקים הכוסות?

איך לעשות את זה באותו אורך של הכתבות היום? לא יודע.. שאלה טובה.

 

*אני חייב לציין שלא קראתי את הכתבה עצמה ואני לא מתייחס אליה ישירות או ספציפית, אני מתייחס לנאמר בשרשור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

צריכים שני כתבים

 

אחד איך חיים איתה ביום יום

 

השני איך היא מתנהגת בכביש בכלל ובשדה הציד שלה בפרט.

 

קינן אתה טוב בשניהם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במקרה של קארספורום, לא באמת משנה לי מאיזה זוית כותבים. ברגע שמי שנהג וכתב יכול לענות לי על שאלות, אני את הפינות שלי סוגר. וזה מצויין.

 

אה כן, דווקא ה X1 מעניינת אותי אישית. אבל אולי עוד שנה. ועד אז - אלוהים גדול. תודה על הכתבה הטובה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ביגמיק ,

לא נסעתי כל ה X1 ספציפית אבל על סדרה 3 עם מנוע זהה כן , ומשם אני יכל להסכם במילה אחת , תוותר.

בקצת יותר מילים , חלש מידי , עצלן , רעש ממש לא נחמד , מעליב שמותג כזה מציע מנוע כזה.

מה גם שרמת האבזור (אם לא מוספים בנפרד) היא על גבול לא קיימת.

2017 Type R

פורסם

ההגה של הבמוו מזכיר את ההגה של האאוטלנדר

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בדיוק קורא תביעה שמיצובישי הגישה נגד במוו על שימוש בהגה שיש באאוטלנדר.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

אפשר להבין מהיכן נובע הבילבול של אאוטלנדר.סהכ ההגאים דומים-שניהם עגולים,עם צופר באמצע ושניהם מסתובבים עם ונגד כיוון השעון.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."


×
×
  • תוכן חדש...