Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו X1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר להבין מהיכן נובע הבילבול של אאוטלנדר.סהכ ההגאים דומים-שניהם עגולים,עם צופר באמצע ושניהם מסתובבים עם ונגד כיוון השעון.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

שמע בן אדם , פשוט גדול , צחקתי כמו שמזמן לא צחקתי.

2017 Type R

פורסם

סה"כ ה1.5 ליטר X1 הוא כרטיס כניסה לאביזר כביש "יוקרתי" יותר.

ראיתי כמה 0 ק"מ באבזור חלש מאוד,פנימית שחור קודר קצת לטעמי,שוב

בחלק מהדגמים שבארץ וברמת גימור התחלתית וקצת מבישה.

ראיתי גם ברמה גבוה יותר וגוונים שונים בתא הנוסעים.

השאלה היא האם "עגלה עגלה" או "עגלה עגלה נקודה סימן קריאה".

האם מביש העניין של ה 3 ציל' ? או סביר ונוסע טוב יותר ממנוע 2.0 ליטר רגיל אטמוספרי?

פורסם

יש לו יותר מומנט מאשר למנוע 2 ליטר ולכן התזוזה מהמקום סבירה , כל מה שבא אחרי הרגיש לי נורא חסר , אני הייתי משווה אותו למנוע החדש של וואגיות ה 1 ליטר , או ה 1.2 הקודם , רק שפה הרכב שוקל הרבה יותר וכל הקטע של 3 צילינדרים לא עובד טוב מספיק לטעמי.

ומשהוא פשוט הרגיש לי לא נכון שם , לא יודע להסביר מה ולמה.

האצות ביניים אני בכלל כבר לא מדבר , מביש אמרתי כבר?

2017 Type R

פורסם

אני דווקא לא מסכים. נהגתי על הסדרה 3 עם המנוע הזה והוא בסדר גמור. יש לו את אותו הספק ומומנט גבוה יותר משל ה-1.6 היוצא, אז שהם הורידו צילינדר רק עושה טוב בפרונט כי יש פחות משקל. נכון, הוא לא 2.0 טורבו, אבל הוא סביר לגמרי.

מה שהפריע לי הוא דווקא ההרגשה הכללית של הרכב בגרסת הבסיס, יש ממש תחושה כאילו אתה משלם רק על הסמל, כי אבזור אין ממש (שוב, בסדרה 3, על ה-X1 לא נהגתי, אבל אני מנחש שזה די דומה), החומרים סבירים אבל לא יוקרתיים. הכל איכותי מאוד, זה כן. אבל יוקרה? לא ממש.

 

אממה, מה זה משנה בכלל? הם גנבו את ההגה של האאוטלנדר, אתה לא תרגיש רע לנסוע באיזה ג'יפון מצ'וקמק כשכזה הגה מיוחס מסתכל עליך בעיניים? אתה לא תסלח לעצמך (וגם תרגיש פראייר כי שילמת יותר - ובצדק) שלא קנית את האאוטלנדר והתפשרת על חיקוי... ומשם לשוטרים שמוצאים את הגופה מדושנת הכדורים/תלויה/ירויה שלך אחרי שהתאבדת הדרך קצרה מאוד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם לדעתי יש בכתבה על רכב כזה מקום לפירוט מקיף על חיי היומיום ופחות על ההתנהגות במגבלות. כשרוכש פוטנציאלי מחפש מבחן רכב באינטרנט הוא יקרא את הכתבה ולא יבין כלום.


×
×
  • תוכן חדש...