Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם יוצא לי לראות מכוניות בלתי שגרתיות ללימוד נהיגה

אתמול למשל ראיתי MEGANE RS (מצורפת תמונה). ברור שאין יותר מדי משמעות בלנהוג על רכב ספורט כאשר מדובר על לימוד נהיגה אבל אני בטוח שזה יותר כיף מלנהוג בקורולה אפורה.

התמזל מזלי לראות גם וולוסטר עם ספויילר! כך שתלמיד הנהיגה ירגיש יוצא דופן :lol:

DOD_snapshot_635998905078809729.jpgrscup.jpg

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דאצ'יות נכנסו גם לשוק הזה.

בירושלים יש במוו סדרה 3 ידנית שמוחלפת בחדשה כל כמה שנים, אבל לפני הכל עדיף שיהיה מורה טוב לפני אוטו מעניין.

פורסם

זו RS? לי היא דווקא נראית כמו 1.2 טורבו ידנית.

כמובן שעדיף מורה טוב על רכב מטוס, אבל בכל זאת כיף שיש רכב מגניב ללימוד נהיגה.

פורסם (נערך)

לפני כמה שנים הייתה BMW סדרה 1 ידנית ללימוד נהיגה בפתח תקווה ששמעתי שהמחיר לשיעור הוא 150 ש"ח לשיעור, נשמע לי מחיר סביר בהתחשב בזה שהרכב יקר יותר בקנייה ואחזקה. לא יודע אם עדיין קיימת.

בנוסף ראיתי לקסוס IS לפני חודש גם בפתח תקווה.

חוץ מזה כמו שאמרו עדיף מורה טוב מרכב טוב.

עריכה אחרונה על ידי dvirr
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חלק מהמורים משתמשים ברכב גם לנסיעות הפרטיות שלהם ומותר גם להם להנות קצת בחיים.

הרכב המעניין מושך יותר תלמידים מהאוקטביה/פלואנס של המורה השני. יותר קליינטים = יותר משכורת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למורה נהיגה שלי היתה סדרה 3 דיזל ששימשה גם כרכבו הפרטי וגם כרכב ללימוד נהיגה על אוטומט.

 

אני הסתפקתי אצלו בפאסאט TDI ששימשה כרכב לימוד ידני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא יודע,

למען האמת מהרגע שהוצאתי רישיון כל ה"חווית נהיגה" של השיעורי נהיגה נעלמה, עם כל העובדה שנהיגה זה משהו שמאוד היה חדש לי ולא הייתי רגיל לנהוג לא הצלחתי לשחזר גם מעט מאוד זמן אחרי את האוטו מהשיעורי נהיגה(והרי גם אם הרכב מגניב ונראה מגניב אף תלמיד נהיגה לא "יתגרזן" איתו אלא יסע גג גג ב60-70 קמ"ש בין רמזור לרמזור).

 

למדתי נהיגה לפני 6 שנים על סקודה רומסטר דיזל ידנית ולא זוכר איך הרכב בכלל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
זו RS? לי היא דווקא נראית כמו 1.2 טורבו ידנית.

 

גם לי נראה שזה האוטו ומדובר בסה"כ בסט מדבקות שהגיעו עם חלק מהן.

לגופו של עניין, לא מבין את ההיגיון הכלכלי של מורה הנהיגה (וזה לא אומר שהוא לא צריך רכב נח ומפנק יחסית, הרי הוא נמצא רוב היום באוטו) ולא רואה בכך כל חשיבות לתלמיד הנהיגה.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

יש פיג'ו RCZ של מורה נהיגה, לא זוכר איפה, יש עליה מלא שרשורים פה

 

אצלנו בחדרה יש מורים עם סדרה 1 שחורה ומאזדה 323 בת 14, כל השאר משעממים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בנצרת עילית יש לימודי נהיגה על מרצדס חדישה, ב.מ.וו חדשה(סדרה 3 נדמה לי), ג'ולייטה ועוד אחת שאני לא זוכר.

אני הייתי שמח ללמוד על ב.מ.וו. :D

פורסם

אני חושב שבלימוד נהיגה ,החוויה תהיה זהה בין אם אתה נוסע באוונטדור או בפיאט אונו.

הם שניהם מסוגלות לנסוע ב-40-50 קמ"ש בממוצע, ומאיצות למהירות הזאת ב-20 שניות בערך

פורסם (נערך)

אני למדתי על שירוקו ידנית שנת 2009, באותה תקופה הייתה לאבי ג׳טה 160 עם אותו מנוע לדעתי, היה רכב מאוד מהיר לנהג חדש.

עד היום יש לעופר מדר ברחובות עירי שירוקו שחורה (שחוץ מהפוזה זה רכב קצת בעייתי ללימוד נהיגה- שדה ראייה לא מצטיין, מנוע/גיר חזקים מדי לנהג חדש) וגם מסתובבת פה מדי פעם פולו GTI דור קודם.

עריכה אחרונה על ידי bencl100
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מנוע בסדר, אבל גיר חזק מדי?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...