Jump to content

benj

  • הודעות

    2,092
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליבי במזרח ואנוכי בסוף מערב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של benj

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

2

מוניטין

  1. כמו שחשבתי, רק וידעתי שאני צודק והם טועים. נדרוש את הכסף. בן
  2. יש נטיה לחשוב שמדובר רק על טכנאים נניח כמו חברות תקשורת. אני מעלה כאן נקודה שמדובר במשלוח שתואם מבחינת חלקים של חברת מטבחים- האם חוסה תחת החוק? כמו כן, ברור שהתלונה לחברת המטבחים אגב, עד כמה שתקעו אותי יום בבית + הגיעו ב22+ כל החלקים שהגיעו דפוקים (אבל זה כבר בפוסט אחר בקרוב, המוביל שנראה לי גמור, קיבל ממני כוס אספרסו לדרך בן גם כשמדובר על משלוח של חלקים של חברת מטבחים?
  3. התייעצות, חברת מטבחים קבעה לי הובלה של חלקים לטובת החלפת חלקים תקולים בין השעות 13-17:00. לאחר שעקבתי כל היום אחרי המוביל, מבלי לקבל ולו פעם התראה על איחור, הגם שאני כל היום התקשרתי אליו וכל פעם שמעתי סיפור אחר- 10 שיחות סהכ, הנ״ל הגיע ב22:00 בערב. 1. האם ״חוק הטכנאים״ (חוק הגנת הצרכן ס׳ 18א תיקון 55) חל על עניין שכזה? 2. האם מותר לחברת המטבחים בכלל לתת חלון של 4 שעות ולא שעתיים כמו שהחוק קובע? לטענתם כן. 3. בכל מקרה איחרו ב5 שעות גם לאחר ה4 שעות שכבר נתנו- האם מעבר ל600 שח, אני זכאי לפיצוי נוסף? תודה לעוזרים בן
  4. שלום לכולם, כפי שניתן לראות בתמונה המצ״ב, בחיבור בין המקלחת לחדר ביחידת ההורים קיים לוח שיש קטן, בערך 15 סמ על 80. מדובר בלוח שיש שאין לי מושג מאיזה סוג הוא- מחוספס כזה. בקרוב תותקן עליו מחיצת זכוכית. לפני כן אני רוצה לנקות אותו ואז לאטום. 1. איזה שיש זה? 2. איך נכון לנקות אותו- יש חומר של hg שלכאורה מתאים. 3. איך לאטום? עם סילר? אם כן, אשמח למוצר מומלץ תודה בן
  5. כן. הם היו צריכים שרואה חשבון מטעמי יבהיר להם את זה בן
  6. מעדכן ביום שישי החנות קיבלה טלפון מרו״ח מטעמי הפלא ופלא, בלי חשבונית מקור או כל עניין אחר העיסקה בוטלה והכסף יוחזר לי. לפנים משורת הדין , כך מסרה לי מנהלת החשבונות, החליטו גם לא לגבות ממני 100 שח דמי ביטול (+ מעמ שבכלל לא גובים על זה). מה שכן בשל חברת הסליקה של זהה זה יהיה במתכונת חיוב זיכוי עד אוקטובר, שוין. תודה לעוזרים בן
  7. אני לא מתווכח איתך מקשיב, אבל יודע מה, בדקתי עם 5 בתי עסק, כולם לא מבקשים מקור בדקתי עם אבא שלי, עוסק מורשה, רופא אומנם. מתבקש להעביר חשבוניות במייל. וסתם אני חושב עם עצמי פרקטית, לא נראה לי הגיוני
  8. לא ירדת לסוף דעתי, לפני שסגרנו את העיסקה כלל לא נאמר שמדובר בייבוא (ברור שמחול). לא התעכבנו ולא ידענו שזה מגיע מחול. היו שם מלא ספרים של טפטים עם מספרים קטלוגים בתוכם וזהו- אמרו לנו שלפי המ״ר שמסרנו יזמינו לנו 5 גלילים וזהו. אף אחד לא אמר מילה שזה מחו״ל, כלומר העניין לא דובר בכלל. אני מדבר במלוא הכנות. אגב אם קוראים את טופס ההזמנה אז רשום שטפטים מייבוא לא ניתן לבטל. קרי, יש טפטים כנראה שהם גם לא מייבוא. ככה אני מבין את זה קיצר, זה עלה רק כשבאנו לבטל…. שוחחתי היום עם בעל עסק אחר בתחום. הוא אמר לי שהם מעולם לא הטריחו לקוח להגיע לחנות על מנת לבטל את העיסקה ושאין בזה צורך. גם התקנה ששמתי אפילו לא דורשת את זה. נגיד שאיבדתי את זה (ועזוב ששלחתי צילום של הספח בין היתר) , זהו, לא ניתן להחזיר לך את הכסף? שים לב שהתקנה מסתפקת בהוכחה, כלשהי ובכלל נקבע כי הכסף יעבור לא יאוחר מ7 ימי עסקים מיום העיסקה, איזה לא רק הזכות אלא גם סגירה הרמטית כולל החזר, ככה אני מבין את זה. תחדוב שהחנות מתא ואני מאילת. כדי שאקבל כסף בחזרה אני אסע עד אליה? לא נראה לי הגיוני בן
  9. מה הם חייבים, זה עניין שלהם בינם לבין עצמם. עכשיו בוא נגיד שהם חייבים, מה הקשר לביטול עסקה? כלומר אני שואל- האם בכל הנוגע לביטול העיסקה יש תנאי שאומר שאני חייב להחזיר מקור בשביל לבטל עסקה? מקריאה בתקנה נראה שאני בכלל לא חייב להציג חשבונית אלא רק הוכחה כלשהי לקניה- אני טועה? ואגב, הרי אצלם יש ספח חתום ואת כל ההזמנה החתומה, לא ככה? בן
  10. כמו שחשבתי. שיפנו בעצמם לחוק או לתקנות או לכל דין אחר בקיצור, ביום 30.6 ביטלתי את העיסקה והעברתי הודעה מסודרת + מסמכי ההזמנה+ חשבונית + ספח אשראי וזאת במייל, בפרס ובו אם של המנהלת. לא אלאה מה היה מאז אבל עכשיו באים ואומרים לי שאני צריך להעביר חשבונית מקור. לפי התקנה המצ״ב אני סבור שלא ואין שום צורך שאגיע לשם אני צודק? בן ברור שזו לא הזמנה מיוחדת, וגם אף אחד לא אמר קודם לביצוע העיסקה שזה ייבוא מחול
  11. נכון, מסרנו כמה מ״ר יש לנו, הלכנו לקטלוג על השולחן, ראינו בחרנו שילמנו על גלילים. חייב לציין שבהסכם רשום שלא ניתן להחזיר טפטים מייבוא אבל לא בטוח מה המשמעות של זה. גם לא נאמר לנו שזה ייבוא מחול. וכשזה נאמר, אין שילוט כנדרש אבל ברור לי שאם אמסור את המידע הזה עכשיו הוא יופיע בפלא ואז לך תוכיח שאין לך אחות ראה מה רשמתי למעלה בעניין הטפטים. לגבי ההסכם, נרשם תוספת עבודה לגובה 500 שח (אף אחד לא פירט איזה גובה). כן אבל אני לא יכול להציף את זה עכשיו כי ברור לי שיצא שלט כזה. אני חושב להתקשר למועצה לצרכנות, חושבים שהם יוכלו לייעץ לי? ובכללי, הם ביקשו הזדמנות אבל החוש ריח שלי מקשה עלי, השאלה אם לתת או לברוח?
  12. שלום לכולם, ביום שישי האחרון, משך 3.5 שעות בילינו בחנות ולבסוף רכשנו חיפויי קיר פולימריים, וילונות וטפטים. כדרכו של עולם בישראל, מתחילים עכשיו כל מיני קונצים ואנו שוקלים לבטל את העסקה כולה. הייתי מפרט אבל זה יסיט את הדיון. על הווילונות והחיפוי אין עוררין שניתן לבטל עיסקה, גם עד 14 יום לאחר קבלת הטובין. לגבי הטפטים, החנות טוענת שכבר ביום שישי בוצעה הזמנה מחול ולא ניתן לבטל. לציין: 1. על ההסכם כתוב אומנם שלא ניתן לבטל טפטים בייבוא אולם אף אחד לא הסביר שמדובר בייבוא מחול. 2. הטפטים לא הוזמנו לפי מ״ר אלא שמסרנו מ״ר והוזמנו פשוט 5 גלילים, כמו כן הוזמנו ע״פ קטלוג המוצג לכל מי שמסתובב בחנות. כך שלפי מה שקראתי לא מדובר בהזמנה מיוחדת. בנוסף לא היה שלט כנדרש לא בעמדת המעצבת ולא על שולחן סיפורי הטפטים. 3. כמובן שטרם סופקו וכמובן שלא הותקנו. 4. עפ הפסיקה והחוק נראה שהמילה הזמנה מיוחדת כשלעצמה לא רלוונטית. בנסיבות אלו, האם תקנות וחוק הגנת הצרכן לצידי וניתן לבטל עסקה בקיזוז 100 שח? ועוד שאלה כללית, אם נסגרה איתי עבודה לגובה ב500 שח תוספת התקנה מבלי לציין מגבלות כלשהן- האם החנות מחויבת לעמוד בתשלום זה? אשמח לעזרה, בן
  13. קשה לי להגדיר מטרה, הייתי אומר שלטובת תחושת ביטחון אישית ויכולת לצפות ולנטר את הבית כשאני לא נמצא. כרגע אין אזעקה. לגבי המיקום בבית ברורה לי הבעייתיות. מדובר ב-2 מצלמות כשהרעיון שלי בוא שהן יעבדו רק כשאני לא בבית. יותר מאשמח, אפנה אליך בפרטי. הלוואי והייתי מתקין לבד, ברור לי שניתן לחסוך לא מעט כסף ברכישה עצמאית אבל אם להיות כנה, בעיקר עם עצמי, יש ככ הרבה התעסקות עם הבית שגדול עלי. אציין גם שאיש המתח הנמוך שהבאנו אמור לדאוג גם לחיווט כל התקשורת בבית - רשת, בזק, הוט כך שהחברות יגיעו לעשות רק פלאג אנד פלאי בן
  14. שלום לכולם לקראת כניסה לבית חדש, הוכנה תשתית cat6a למצלמות אבטחה- סהכ עד 10 מצלמות: 8 בחוץ לחצר, שביל גישה לדלת הכניסה והחניה ו-2 בתוך הבית. לגבי nvr: טכנאי המתח הנמוך ממליץ על מכשיר של הייקויז׳ן: https://www.goldtop.co.il/product-details.aspx?proid=57357 אגב, זאת לאחר שהדגש ששמתי הוא שהמכשיר יהיה onivf כדי לא לקשור עצמי למותג מצלמות ספציפי 1. דעתכם על המכשיר (המחיר שאשלם 2900 שח). 2. האם אני צודק עם ה-onivf? 3. למכשיר מתג Poe מובנה. האם הוא מסוגל באמת להחזיק כ-10 מצלמות מבחינת חשמל? לגבי המצלמות: ימוקמו : 2 בפנים הבית (הכיוון כיפה גם מבחינת אסתטיקה), 7-8 בחוץ (2 בחניה, 4 בחצר, 1-2 בשביל הגישה מהחניה לבית) בלי לבצע אפיון כלשהו, הטכנאי הציע את אלו: https://www.goldtop.co.il/product-details.aspx?proid=65395 בעיקרון אני מעדיף תצורת כיפה. הבעיה שלי עם אלו ספציפית היא שהן כיפה בתוך זכוכית והבנתי שזה יכול ליצר בהית לחות. ראיתי שלדאוחה אולי יש מצלמה שפשוט מורכבת מ-2 עדשות. המתקין אגב, הציע בכלל ללכת על מצלמות צינור/בולט כאן אני די הולך לאיבוד, מבחינת אסטתיקה (פנים בית וחוץ), מבחינת עשה נכונה לפי מיקומים ומבחינת תצורה. אשמח מאוד ליד מכוונת ופישוט שיעזור לי בתודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...