Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    4,836
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

אודות fizban

  • דירוג
    אחראי פורום שיפורים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גן טלטלים :)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. החלפה לקאליפרים גדולים יותר שלא הותאמו במקור לרכב עלולה לפגוע באיזון הבלימה שלך. אתה לא רוצה שה ABS יכנס כל פעם שאתה לוחץ על הבלמים. לכן, אם המשקל בחלק הקידמי של הרכב לא עלב (עקב השתלת מנוע או סופרצ'רג'ר וכדומה), עדיף ללכת לכיוון של רפידות ספורטיביות יותר, אם חשקה נפשך בבלימה שתדעך פחות.
  2. בעיקרון לא יאשרו לך מנוע יותר חזק ושונה ממה שמורכב במקור. זו המציאות בארצנו. זה לא אומר שזה לא אפשרי, כמובן, זה פשוט לא חכם. עדיף לקנות את הדגם הבכיר, שכבר מגיע גם עם התשתית מסביב להתמודדות עם יותר כוח, ואותו כבר לשפר בעתיד, אם רוצים.
  3. כמו שאמרנו לך בקבוצה, זה מצב תקין. כשהרכב נוסע, הרוח מבחוץ מקררת אותו, לכן הטמפ יותר נמוכה. בניוטרל הקירור נעשה על ידי המאוורר, שנפתח מעל טמפ' מסוימת, כמו שרשמו לך גם פה. ה BRZ לאחת מתיחת הפנים "סובלת" מטמפ' שמן גבוהה, לא טמפ' נוזל קירור גבוהה. בישראל שמים ב BRZ שמן 5W30 במקום 0W20 שמגיע במקור (היצרן ממליץ על 5W30 במדינות חמות). בימי מסלול שלי בפצאל, טמפ השמן מגיעה ל128-130 בסוף הסשן, בסיבוב הקירור כבר יורדת ל 120. הבעיה עם קולר שמן היא שזה יכול לבטל לך אחריות. מצידי שיחליפו לי מנוע באחריות, אם הוא לא מחזיק מעמד בסשן של 6-7 דקות בפצאל. כשתגמר האחריות, אוסיף קולר אולי.
  4. למה שתוספת האויר תישמר בסוד מהמחשב? זה יכול לקרות רק עם החיישן לא מתאים לכמות לאויר. נגיד בפרוייקט טורבו עם חיישן MAP מקורי שלא יודע לזהות לחץ אבסולוטי מעל אטמוספירה אחת.
  5. אם אתה לא מחליף גם את הקליפרים האחורים, איזון הבלימה עלול להשתנות, במיוחד אם אין לך EBD.
  6. יש מצב שבמכון לא ישימו לב שזה רשום כאוטומט. הרי הם לא נכנסים לך לרכב. לקבל אישור להסבה, קשה לי להאמין שתקבל. אפילו היצרן לא מאשר פרוצדורה כזו (אז בטח שלא היבואן). עמדה 1 אין בכלל מה לדבר. בכל מקרה, זה לא חוקי כרגע וכל בוחן שיחפש להוריד אותך סביר להניח שיבדוק את הרשיון שלך.
  7. בדוק מה היה התיקון דבר ראשון. דבר שני - קח את הרכב לבדיקת מערכות מלאה (כולל סריקת תקלות במחשב) ב"מרכז שירות לי" כפר סבא. מוסך מורשה סובארו שנחשב בין הטובים ולבעלים (או אחד מהעובדים) יש BRZ וגם STI (לבעלים). אני מטפל שם ב BRZ שלי, במסגרת האחריות.
  8. לא צפויות תקלות ברכב חדש. אבל הכל יכול לקרות. בד"כ החשש העיקרי הוא תקלות במנוע.
  9. זה אצל כל היבואנים. אני מדבר על תקלות שקורות במסלול וזה כל היבואנים שמתגאים ברכבים הספורטיבים שלהם לא יירקו לכיוונך, וזה מגיע מהיצרן. חוץ מיונדאי (ואולי קיה).
  10. החיסרון העיקרי של היונדאי (חוץ מהמחיר) זה המשקל הכבד. היתרון הגדול שלה - אחריות בימי מסלול. את זה לא תקבל מסיאט או VW. אז מי שרוצה לנצל את המסלולים בארץ עם רכב חדש, יעדיף את ה N30 הזו.
  11. כן, אני זוכר שדיברו על התיקון הזה, שכמובן לא פתר שום דבר.
  12. מתג על אוטומט נועד לפתור 3 בעיות. 1 - אנשים ששוכחים להדליק אורות בלילה. 2 - אנשים שנוסעים עם DRL בלילה ומסנוורים. 3 - שיראו את הרכב יותר טוב, בכל מצב. ברכב שלי למשל, יש 3 מצבים. Off - תאורת ה DRL דולקת תמיד בעוצמה הכי גבוהה. AUTO - תאורת ה DRL דולקת ביום, בחושך מתעמעמת ל 70% כדי לא לסנוור ונדלק אור מעבר. אם יש קצת חושך, ה DRL מתעמעם ל 70% והאורות האחוריים נדלקים. ON - תאורת DRL ב 70%, אורות אחוריים ואורות מעבר.
  13. הרכב שלי 2017 ואורות אחוריים לא נדלקים. אצלי המתג על אוטומט כבר 10 חודשים. נדלק ונכבה מתי שצריך. אם זה עבר תקינה אירופאית, זה מספיר טוב בשבילי והגיע הזמן שיוסיפו תיקון לחוק הזה, שנכתב הרבה לפני שהיה DRL.
  14. יש חברות (כמו אייבך, בחלק מהדגמים שלהם) שנותנות bumpstop משלהן. הכל עניין של כמה קשיח יותר וכמה נמוך יותר. חברה טובה והנמכה סולידית יזיקו פחות לחיי הבולם. כמו כן, אחרי הנמכה בד"כ הקאמבר משתנה. לפעמים זה טוב ולפעמים זה פחות טוב. לגבי טסטים, אם הרכב מונמך ב"טוב טעם" והקפיצים שחורים, לא יעירו לך על זה. אולם כל מה שצבעוני מושך תשומת לב, לצערנו. במקומך הייתי מחפש קפיצים שחורים עם הנמכה סולידית של עד 25 ממ ושידוע מנסיון שלא מזיקים לבולמים יותר מדי לאורך זמן.
×
×
  • Create New...