Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    4,833
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות fizban

  • דירוג
    אחראי פורום שיפורים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גן טלטלים :)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. למה שתוספת האויר תישמר בסוד מהמחשב? זה יכול לקרות רק עם החיישן לא מתאים לכמות לאויר. נגיד בפרוייקט טורבו עם חיישן MAP מקורי שלא יודע לזהות לחץ אבסולוטי מעל אטמוספירה אחת.
  2. אם אתה לא מחליף גם את הקליפרים האחורים, איזון הבלימה עלול להשתנות, במיוחד אם אין לך EBD.
  3. יש מצב שבמכון לא ישימו לב שזה רשום כאוטומט. הרי הם לא נכנסים לך לרכב. לקבל אישור להסבה, קשה לי להאמין שתקבל. אפילו היצרן לא מאשר פרוצדורה כזו (אז בטח שלא היבואן). עמדה 1 אין בכלל מה לדבר. בכל מקרה, זה לא חוקי כרגע וכל בוחן שיחפש להוריד אותך סביר להניח שיבדוק את הרשיון שלך.
  4. בדוק מה היה התיקון דבר ראשון. דבר שני - קח את הרכב לבדיקת מערכות מלאה (כולל סריקת תקלות במחשב) ב"מרכז שירות לי" כפר סבא. מוסך מורשה סובארו שנחשב בין הטובים ולבעלים (או אחד מהעובדים) יש BRZ וגם STI (לבעלים). אני מטפל שם ב BRZ שלי, במסגרת האחריות.
  5. לא צפויות תקלות ברכב חדש. אבל הכל יכול לקרות. בד"כ החשש העיקרי הוא תקלות במנוע.
  6. זה אצל כל היבואנים. אני מדבר על תקלות שקורות במסלול וזה כל היבואנים שמתגאים ברכבים הספורטיבים שלהם לא יירקו לכיוונך, וזה מגיע מהיצרן. חוץ מיונדאי (ואולי קיה).
  7. החיסרון העיקרי של היונדאי (חוץ מהמחיר) זה המשקל הכבד. היתרון הגדול שלה - אחריות בימי מסלול. את זה לא תקבל מסיאט או VW. אז מי שרוצה לנצל את המסלולים בארץ עם רכב חדש, יעדיף את ה N30 הזו.
  8. כן, אני זוכר שדיברו על התיקון הזה, שכמובן לא פתר שום דבר.
  9. מתג על אוטומט נועד לפתור 3 בעיות. 1 - אנשים ששוכחים להדליק אורות בלילה. 2 - אנשים שנוסעים עם DRL בלילה ומסנוורים. 3 - שיראו את הרכב יותר טוב, בכל מצב. ברכב שלי למשל, יש 3 מצבים. Off - תאורת ה DRL דולקת תמיד בעוצמה הכי גבוהה. AUTO - תאורת ה DRL דולקת ביום, בחושך מתעמעמת ל 70% כדי לא לסנוור ונדלק אור מעבר. אם יש קצת חושך, ה DRL מתעמעם ל 70% והאורות האחוריים נדלקים. ON - תאורת DRL ב 70%, אורות אחוריים ואורות מעבר.
  10. הרכב שלי 2017 ואורות אחוריים לא נדלקים. אצלי המתג על אוטומט כבר 10 חודשים. נדלק ונכבה מתי שצריך. אם זה עבר תקינה אירופאית, זה מספיר טוב בשבילי והגיע הזמן שיוסיפו תיקון לחוק הזה, שנכתב הרבה לפני שהיה DRL.
  11. יש חברות (כמו אייבך, בחלק מהדגמים שלהם) שנותנות bumpstop משלהן. הכל עניין של כמה קשיח יותר וכמה נמוך יותר. חברה טובה והנמכה סולידית יזיקו פחות לחיי הבולם. כמו כן, אחרי הנמכה בד"כ הקאמבר משתנה. לפעמים זה טוב ולפעמים זה פחות טוב. לגבי טסטים, אם הרכב מונמך ב"טוב טעם" והקפיצים שחורים, לא יעירו לך על זה. אולם כל מה שצבעוני מושך תשומת לב, לצערנו. במקומך הייתי מחפש קפיצים שחורים עם הנמכה סולידית של עד 25 ממ ושידוע מנסיון שלא מזיקים לבולמים יותר מדי לאורך זמן.
  12. מה שמיוחד בטסלה זו גם תאוצה נאה ומומנט מקסימלי בכל סל"ד. תכונות של מנוע חשמלי.
  13. לחברות שהזכרת יש כמה דגמים. השאלה מה אתה מחפש מהצמיגים. הפיילוט זה מישלן למשל.
  14. אם אתה נוסע לימי מסלול, תצטרך משהו קצת יותר רציני מהפרמייר. הן נגמרות מהר מאוד תחת עומס כבד. צמיגים לימי מסלול - RS3 או פיילוט סופר ספורט / פיילוט ספורט 4.
×
×
  • Create New...