רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 954 צפיות
רכשתי וולנטיין אחד מכוון ומכוייל מחבר מאוד טוב שעליו אני סומך בעיניים עצומות, הבעיה היחידה שבה נתקלתי היא שאני לא יודע לקרוא את האותות של הוולנטיין נותן. נניח והמכשיר נותן אזהרה או אות כלשהי על משטרה או לייזר בהמשך הדרך איך אפשר לדעת מה מהם זה לייזר ומה מהם זה ניידת סמויה או מה מהם זה ממלז? יש אפשרות להבחין? הגירסא שיש לי עומדת על 3.872 מכוונת לישראל. אשמח אם מישהו ידריך או יסביר על דרך הפעולה גם של הוולנטיין , תודה ענקית !
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז מי צדק? הערוץ בחר להקריב את התרנגולת שהטילה ביצי זהב בגלל התנהגות בלתי הולמת. התוצאות מדברות בעד עצמן, הביקורת מכות ללא רחם בתוכנית החדשה, הקהל מצביע בשלט והשאלה היא אם לא היה משתלם יותר לפצות את אותו עובד הפקה שהוכה בסכום ראוי ולשמור על הפורמט?! הרי התוכנית היא קלרקסון וכולם הפסידו, כולל הצופים.
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
חבר שלי הזמין מיצובשי אאוטלנדר מסוכנות בנצרת , כבר מחודש מרץ נאמר לו שבתחילת מאי או הכי מאוחר תחילת יוני הרכב יהיה בארץ כי חסר במלאי כרגע . כבר אמצע יוני ואין תשובה או מידע מתי הרכב מגיע לארץ . הוא שילם הזמנה של 2000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת xknti, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
נסענו 2 זוגות לטיול במדינות הנ"ל . לפי המלצות הזמנו מראש בארץ רכב 7 מקומות מסוג אופל זאפירה .פערי המחיר היו אדירים בין חברות ההשכרה ולכן לקחנו לבסוף מ avantcar למרות שמצאנו ברשת ביקורות לא הכי טובות כשהודענו להם שנבוא לקחת את הרכב בלובליאנה ב 22:00 בלילה התברר שיש להוסיף עוד 25 יורו עבור פעילות משרד מעבר לשעות העבודה ובנוסף ביטול השתתפות עצמית ושאר ירקות שהקטינו את הפער אבל בכ"ז לקחנו מהם. הרכב שחיכה לנו היה טויוטה וורסו דיזל ידני כמובן . 4 מזוודות ותיקים נוספים נכנסו ללא בעיה כלל כך שבחירת סוג הרכב - נכונה ! בקשנו לראות איפה הגלגל הרזרבי - יוק ! הנציג לא ידע למה אין . נסענו תוך חתימה שלו שזה חסר . בבוקר הסתבר שאין רזרבי ברכב זה אלא יש ערכת ניפוח - טוב , שיהיה.…
הודעה אחרונה מאת Shmeterling, -
- 30 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
פורסם בקריות.קום: "מצלמות מהירות הותקנו במנהרות הכרמל לראשונה מאז נפתחו. המצלמות יופעלו החל מהשבוע הבא. שתפו לחברים וסעו בזהירות." הן תחלנה לפעול מיום ראשון הקרוב. השאלה היא: האם משטרת ישראל נדרשה לבקש אישור מהנהלת המנהרות להתקין את המצלמה? אם לא, מדוע חיכו עד עכשיו? היו מספיק תאונות קטלניות. למען הסר ספק, אינני תומך ומאמין בשיטת מצלמות התנועה אך אולי כך אנשים יורידו טיפה את הרגל מהגז (ספציפית שם ומכיוון שאין שם שוליים).
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 1 תגובות
- 607 צפיות
שלום אני הולך לראות רכב באזור ובמידה והכל יראה טוב אקח את הרכב למכון בדיקה.אשמח להמלצה. זו פעם ראשונה שאני הולך לבדוק רכב יד 2 אשמח להמלצות על מה כדאי להסתכל. תודה [emoji4] Sent from my D6503 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת raniAA, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 909 צפיות
מה צריך להביא? מי יכול להוציא כפל רשיונות? תודה
הודעה אחרונה מאת mudale222, -
מבצע חבר הבא
מאת mavric- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 981 צפיות
שלום רב, איך אפשר לדעת אם בכלל אצל איזה יבואן רכב יהיה מבצע חבר הבא? (כיום קיים בשברולט)
הודעה אחרונה מאת Yurgus Mytullus, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם.מחר בבוקר אני מבצע העברת בעלות. המוכר אמר לי שהוא יבצע את ההעברה יחד איתי בדואר. הבעיה שאין לו ת.ז אלה רישיון נהיגה. האם העברת בעלות אפשרית עם רישיון נהיגה. לי יש ת.ז Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בסיבוב הקודם שלה בקבוצת הג'יפונים התמודדה רנו עם נציג בשם קולאוס, שלא היה רכב גרוע, אבל היה בהחלט לא פשוט לעיכול. עכשיו היא חוזרת עם קדג'אר שמתהדר במראה מודרני, אביזרי בטיחות, תא נוסעים נעים - אבל צריך גם להתמודד עם תחרות לא מבוטלת. יצאנו לנסיעה בגרסת הדיזל ואת הרשמים תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
שלום לכולם, רציתי לשאול את מחזיקי המרצדסים לגבי עלויות אחזקה ממוצעת של הרכב שלהם. רוצה לרכוש אחת, מתחזק היום בימר ללא שום בעיה והופתעתי מעלויות האחזקה הלא גבוהות (בשבילי). אשמח לקבל חוות דעת לגבי מוסכים שמטפלים במרצדסים לאחר תום תקופת האחריות( שוקל לקנות E קבריולט). תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת viper05, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ובעוד פלוגות המחץ של הפורום מתארגנות לטקס שריפת מפרטים של פוקוס דור שלישי, סדאן, לבנה, 1.6 רובוטית מיליסינג מול סוכנויות פורד כמחאה על אי יבוא הפיאסטה ST - אנחנו מזמינים אתכם להישען רגע ולצאת למסע היסטורי-מוטורי נוסף בהנחייתו של היסטוריון ורב הפורום חן פרחי - הפעם, להכיר את הסיפור מאחורי פורד פיאסטה שחוגגת 40 שנות. ומי יודע, אולי לרגל משבר גיל ה-40 היא תרצה לקנות איזו סופר מיני חמה, יש המלצות? המאמר המלא כאן
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 768 צפיות
כשקניתי אותו קבלתי עם שני השטיחים, הלבד והגומי, אחד על השני. אני מכיר הרבה אנשים שזה ככה אצלם ברכב. זה לא באמת אמור להיות ככה, נכון? זה נראה שכשמניחים אותם כך השטיח העליון מחליק כל הזמן. אמורים לבחור אחד מהם, נכון?
הודעה אחרונה מאת primekart, -
- 0 תגובות
- 767 צפיות
מישהו יודע כמה יעלה לי ליבא לארץ מכשיר דיאגנוסטיקה במחיר של 1000-2000 מה המס עליו ? מצטער אם זה לא הפורום הנכון ! אשמח הם יעבירו אותו לנכון
הודעה אחרונה מאת Andy Pvni, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם.. כבר דאגו לצחוק עליי במציאות על הרצון המוזר שיש לי, אבל אני מת לנהוג על הפוקוס החדשה. האם יש חברת השכרה שתסכים להשכיר לי פוקוס כזו? בן 19 ומעל שנתיים רישיון, לא נהג חדש חיפשתי שרשורים דומים וכולם היו ישנים תודה לעונים וחג שמח
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
שובו של המתלה הצרפתי 1 2
מאת falou-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ינוקות הפורום, בטח נמאס להם לשמוע כמה טוב היה פה בניינטיז, כשהצרפתיות אולי קירקשו מהדשבורד, אבל ריככו את תשתית הכבישים (שהיתה אז יותר רעועה, בהרבה). שמעתי פעם שהחל מה-307, פיז'ו חדלו להשתמש בבולמים תוצרת תכנון עצמי, ועברו לרכוש מוכן מספקים, לטובת חיסכון עלויות. גם סיטרואן עברו בדגמים העממיים למתלים רגילים, ויתרון הנוחות הצרפתי המוחשי, שלווה גם בהתנהגות כביש משובחת לעיתים קרובות, נעלם (ואף מילה על אמינות). לציבור זה לא נראה שאיכפת, כי כולם ממשיכים לקנות מכוניות עם ג'אנטים מופרזי רוחב וצנומי חתך, לדפיקה אורכית מתמשכת של עמוד השדרה. לי אישית זה אף פעם לא הפריע, כשקיבלתי עם זה גם משהו מתנהג בכיף, אבל לסבול זאת בעגלומטית משפחתית, נראה לי אבסורד. אז נראה ש-PSA מתכננ…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היי נגיד ויש לכם ראיות ברורות שחור על גבי לבן , שקיים 2 כלים { לא משנה עכשיו אם זה אופנוע,טרקטורון, או טוסטוס} על מספר רישוי אחד מה אתם הייתם עושים.? מה עושים במקרה כזה? המשטרה תודה
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, הגיע לי היום תשלום אגרה עבור הרכב שלי. הוא בדיוק שנה על הכביש. עכשיו, אני יודע שלא צריך לעשות טסט - אבל צריך לשלם את האגרה בכל זאת? אפרופו טסט - החוק של פטור מטסטים ל-3 שנים נכנס כבר? תודה
הודעה אחרונה מאת Overkiller, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים ושבועות שמח . לאחרונה נתקלתי במודע זו http://www.yad2.co.il/MiniSites/yad2Mimun/?bannerID=text_in_ad&mador=cars שבו מאפשר לך לקנות רכב מאדם פרטי ובתשלומים ש100 ועד 150 אלף שקלים ללא מקדמה . עד כמה זה אמין הדבר הזה ? והאם מישהו כאן בפורום קנה רכב בדרך הזו ? ואם זה טוב ואמין אז למה לי לקנות מחברות הליסינג ?
הודעה אחרונה מאת Murzilka, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שלום לכולם, חיפשתי על זה מידע באינטרנט ולא מצאתי ספציפית על הפיקנטו. מה שכן מצאתי זה על הריו משנת 12-13 שבה מותקנת המערכת וכל מה שחסר זה רק הכפתורים על ההגה, וע"י התקנת קיט פשוטה שנמכרת באיביי המערכת עובדת. מצאתי באיביי קיט דומה עבור הפיקנטו החדשה משנת 2015, מישהו יודע אולי האם המע' קיימת גם בפיקנטו כמו בריו ורק הכפתורים חסרים? האם ניתן להוסיף את המערכת או הכפתורים דרך מוסכי קיה וכמה זה בערך אמור לעלות במוסכי קיה? תודה
הודעה אחרונה מאת avsb, -
- 3 תגובות
- 924 צפיות
זאת הפעם הראשונה שאני רואה את הדגם הזה http://bringatrailer.com/2016/06/07/one-of-30-brand-new-1991-isdera-imperator-108i/
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 2 תגובות
- 725 צפיות
שלום , אני רוצה לקנות אימבולייזר \ קודן ולהתקין אותו בעצמי , עכשיו חיפשתי קצת ואני רוצה לדעת אם אפשר להזמין אחד מסין או מדינה אחרת או שמייצרים אותם בארץ לא ממש הצלחתי למצוא . אימבולייזר עם קוד כמו בכל רכב בארץ . תודה.
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
אני כבר מבולבל
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
אחרי יותר מ-4 חודשי המתנה קיבלתי לפני כחודש את ה-M135i . מתכנן לקחת מדריך לנהיגה ספורטיבית לאחר הרצה של הרכב - מהו הקילומטרז המומלץ לדעתכם להרצה - 1000ק״מ מספיקים או יותר ?
הודעה אחרונה מאת nimi13, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, אני תלמיד נהיגה בבית ספר לנהיגה מוכר (אולי אפרסם את שמו בהמשך) ואני כבר כמה חודשים לומד נהיגה על משאית על מנת להוציא רישיון עד 12 טון. הבית ספר מחליף משאיות עם סניפים אחרים לעיתים קרובות ולאחרונה (כבר 4 חודשים לא נהגתי על משאית מיצובישי עקב השביתה) יצא לי לנהוג רק על משאית חדשה יחסית מסוג איסוזו. לבית הספר עוד 3 משאיות נוספות מסוג מיצובישי עם ק"מ גבוה יותר וכתוצאה מכך גם הן מתפקדות פחות טוב. היה לי טסט בימים האחרונים ולרוע מזלי קיבלתי אחת ממשאיות מיצובישי של הבית ספר ופתאום אני מגלה בשיעור שלפני הטסט (שעתיים לפני שניגשתי לטסט) שההגה לא מסונכרן לגלגלים. ההגה מסובב חצי סיבוב ימינה ובכלל הגלגלים ישרים. אני סירבתי לגשת לטסט אך הוכרחתי על ידי הבית ספר לגשת ואיימו ע…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
נפתח בתמונה המדליקה הזו (לקוחה מ-autoplus.fr), ששווה יותר מאלף מלים; ההשקה החלה - ונמשיך ישר לשני מבחנים שעלו לאויר היום. עושה רושם שהאיטלקים בידלו את הפיאט מספיק טוב מהמאזדה. עד כדי כך, שאולי מדובר בקהל יעד קצת שונה ומבוגר יותר; http://www.autocar.co.uk/car-review/fiat/124-spider/first-drives/2016-fiat-124-spider-review אני משער שמבחנים נוספים יתפרסמו במהלך השבוע(למבחנים האמריקאיים יש אמברגו עד יום שישי). אתם מוזמנים להוסיף קישורים בשרשור.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 35 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אתם לא מבינים איזה דבר הזוי. בחמישי בלילה הלכתי לאכול בורקס במנפיס בצומת שילת למי שמכיר. חניתי בחניון עפר ממש מול הכניסה למנפיס הלכתי ל 10 דקות חוזר לרכב ו - משהוא גנב לי את המכסה שמכסה את החור של המפתח בידית של הרכב. מי לעזאזל גונב דבר כזה?!?! גם הרכב צבוע בצבע שיש רק ל M2 ול M6 ככה שבטוח הוא לא צריך את זה לרכב שלו. שאלוקים יקח את הדפוק הזה העולם יהיה פשוט מקום טוב יותר כאילו יש דברים שעוד אני מבין למה אנשים גונבים!! סמלים=> זה מגניב להם מראות וכדומה=> יש לזה שימוש ברכב שלהם אבל כיסוי לחור של המנעול?!?!? לאן הגענו??
הודעה אחרונה מאת shayy, -
עבר החודש הראשון וה2000 קילומטרים שעברו הרצה כמו שצריך.(לא עברתי את ה3 אלף טורים ולא לחצתי יותר מדיי על הגז.) נתחיל מהאיבזור:הדגם הזה נותן הרבה לדעתי,בקרת שיוט עם מגביל מהירות,חיישני רוורס+מצלמה,קסנון מקורי עם לדים+מנגנון הפנייה בסיבוב,מראה נגד סינוור,חיישני לחץ אוויר,בקרת אקלים,הנעה בכפתור,מערכת לבלימה אוטומטית עד 30 קמ"ש,מערכת עצור סע,פדלים להעברת הילוכים מאחורי ההגה,מערכת התראה לסטייה מהנתיב,מסך מולטימדיה בעיברית עם GPS נוח לתפעול+ג'ויסטיק ליד בלם היד לשליטה בזמן נסיעה,פיצ'ר נחמד מאד,גלגלי מגניזיום 18 אינצ' ועוד תוספות שאני עדיין קורא עליהם בספר , פנים הרכב:לרכב יש מראה וקו נקי עם איכות חומרים טובה מאד,רוב המקומות שהיד נגישה אליו יש תחושה נעימה, בחלק הת…
הודעה אחרונה מאת vkiril3, -
- 0 תגובות
- 838 צפיות
היי. קניתי טויוטה פריוס פלוס 2013. האם היה אמור להיות כיסוי תא מטען ברכב? האם בקניית רכב חדש זה מגיע עם הרכב? אשמח לעזרתכם. תודה Sent from my SM-N910F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת free4mail, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אבל לא אצלנו כמובן... דלק מוטורס קדימה לייבא. פורד פוקוס RS. פיאסטה ST ו ST200. http://www.fordcarsinfo.com/sport/2017-ford-fiesta-st200/
הודעה אחרונה מאת dr6633,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 331 אורחים (הצג רשימה מלאה)
