Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 124 ספיידר - מבחנים ראשונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שורה תחתונה, ה124 יקרה בחול (על שלל גרסאותיה), היא תהיה יקרה גם כאן.

חבל ממש (וזה לא מופנה ליבואנים בישראל), אבל זה המצב.

 

קטונתי.

האם חכם לתמחר אבארת' 500 בסיסית ביותר מ-160K כשאופל אדם S עולה 120K?

האם חכם לתמחר אבארת' 595 קומפטיציונה ב-230K כשפיג'ו 208GTI עולה 140K?

 

ד"א, התהפכו היוצרות בדור ה-718. קאימן ידנית מתחילה ב-440K ובוקסטר ידנית מתחילה ב-460K.

 

מכיוון והאדם הוא רכב רך יחסית מול ה500, הייתי אומר שכן.

 

לא יודע, אבל העובדות מדברות בעד עצמן, והרכב נמכר יפה. הוא גם מתפקד ממש יפה, בהחלט מעורר יותר התלהבות מה208 בזמן נהיגה (וה208 רכב מצויין).

!AWDSOME

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע, אבל העובדות מדברות בעד עצמן, והרכב נמכר יפה.

 

בדיוק לזה התכוונתי.

 

 

 

מכיוון והאדם הוא רכב רך יחסית מול ה500, הייתי אומר שכן.

 

אני לא בטוח שזה נכון, אבל זו לא הנקודה. הן מתחרות ראש בראש. באירופה האופל אפילו יקרה מעט יותר מה-500.

 

 

 

האבארת תעלה סביבות 300

 

שוב, לי זה נשמע טיפה אופטימי. אבל אם אתה לקוח פוטנציאלי של הרכב הזה, אני מקווה בשבילך שאני טועה.

 

 

פורסם

הביקורות על האבארט מגרות את בלוטות החשק!

 

המחיר באירופה עומד על 40,000 יורו. בארה"ב האבארט מתחילה מקצת פחות מ-30,000 דולר. ריאלית, נכנסת שם איזו פיאט טיפו בין אירופה לארה"ב וזה נורא חבל (בשביל אירופה ובשבילנו).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני אישית לא חושב שנראה אותה מתומחרת בפחות מ330 אלף בארץ הקודש

אבל למען האמת לפי דעתי היא לא מביאה משהו חדש ומרגש כמו כל הטיזרים והשמועות.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

פורסם
הביקורות על האבארט מגרות את בלוטות החשק!

 

המחיר באירופה עומד על 40,000 יורו. בארה"ב האבארט מתחילה מקצת פחות מ-30,000 דולר. ריאלית, נכנסת שם איזו פיאט טיפו בין אירופה לארה"ב וזה נורא חבל (בשביל אירופה ובשבילנו).

 

וטיפו נוספת, בין אירופה ובינינו.

פורסם
הביקורות על האבארט מגרות את בלוטות החשק!

 

המחיר באירופה עומד על 40,000 יורו. בארה"ב האבארט מתחילה מקצת פחות מ-30,000 דולר. ריאלית, נכנסת שם איזו פיאט טיפו בין אירופה לארה"ב וזה נורא חבל (בשביל אירופה ובשבילנו).

 

כמו ב500 אבארט גם בספיידר יש הבדלים בין הרגסה האירופאית לאמריקאית.

הספיידר הרגילה עם 160 כ"ס בארה"ב ובאירופה עם 138.

אז אם אפשר לקנות בארה"ב את הספיידר ב 25000 $ ולהביא לארץ זה הכי טוב.

האבארט האמריקאית עם 164 כ"ס שהאירופאית עם 170

 

http://www.fiatusa.com/en/spider/abarth/

אייל

פורסם
באירופה האופל אפילו יקרה מעט יותר מה500.

 

אוי זה פשוט לא נגמר. ועוד אומרים על בעלי ואג שהם שפוטי מותג...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה לא נגמר?

איך קשורים בעלי ואג לשרשור?

מאיפה אתה יודע מה גורם לאנשים לקנות רכב כזה או אחר?

 

תוהה מה היה קורה אם היית נותן לשרשור הזה לעבור בשקט, מבלי לנסות כבר פעמיים ללמד את השפוטים והפראיירים איך אתה פצחת את השיטה. בטח אסון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...