Jump to content

moz1

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות moz1

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. האמת שחשוב רכב גבוה (לדעתי הרבה יותר נוח עם הילדים), מרווח ובגאז גדול. בקיצור רכב שלא צריך להלחם בו כל פעם שנוסעים עם 3 ילדים ומטען. האאוטלנדר הוא מאוד מרווח, אבל כאמור ירד בגלל מערכות בטיחות. זה משאיר אותי עם ה-3008, ה-CX5 והראב 4. ה-3008 די קטן מבפנים, והיה לי לא נוח לנהיגה. מבחינת מרווח ותא מטען - מהתרשמות כללית היה לי נראה לי שהראב 4 הרבה יותר גדול מה-CX5, אבל אולי אני טועה. בינתיים לקחתי את ה-3008 והראב 4 לנסיעת מבחן. הראשון ירד, השני היה בסדר גמור, לא הרגשתי רעשים נוראיים (בטח לא בהשוואה לנירו...). אבדוק גם את ה-CX5.
  2. הסופרב מאוד נמוך. עם 3 ילדים מאחורה נראה לי שעדיף רכב גבוה. יש חסרונות מהותיים לראב4 בגרסה הבסיסית שלו?
  3. אין ספק שהסופרב הכי מפנק, אבל - 1. הוא הכי יקר. 2. הוא מאוד ארוך, וזה בעיה בתל אביב בחניות. הראב ארבע באורך של מכונית פרטית פחות או יותר
  4. הגיע הזמן להחליף את רכב הליסינג שלי - קיה נירו 2018. האופציות הן אלה - סיאט אטקה 1.5 סטייל אאוטלנדר - שאותו אני לא ממש רוצה כי נעדר מערכות בטיחות ראב 4 evolve 3008 - 1.6 אקטיב סקודה סופרב מזדה CX5 ההבדל בנטו בין הרכבים הוא בסביבות ה-100-150 ש"ח לחודש (למעט האטקה - סביב 250). הראב 4 הכי זול בגלל שהיברידי. יש אפשרות לרכבים זולים יותר (הבדל של כ-500 ש"ח בנטו) כמו קורולה או איוניק (או נירו פלאג אין שירד מהפרק בגלל תא מטען קטן). עד לא מזמן היו לנו 2 רכבי ליסינג. עכשיו זה יהיה הרכב היחיד בבית. נסיעות - 3 פעמים בשבוע תל אביב רעננ
  5. טוב, זה כבר לנסוע עם רכב בן 7 שנים.. לא תענוג גדול (ולא ממש בטיחותי...). מהי בערך עלות האחזקה החודשית של רכב בן 3-4 (נגיד 2015-2016) כולל ירידת ערך, דלק, מוסך וכו'?
  6. תודה לעונים. קודם כל - אין לי פגיעה בסוציאליות. בניגוד להרבה חברות הייטק, הרכב אצלנו הוא "on top" המשכורת, ואם אני לא לוקח, אני פשוט מקבל יותר בברוטו, שבכל מקרה לא מופרש, כך שהסכומים שרשמתי הם נטו לחלוטין, כולל כל המסים, פגיעות וכו'. לגבי רכישת רכב כמו הונדה גאז' או כל רכב אחר בן 3-4, בהנחה שאסע 15-20 אלף בשנה - מה תהיה העלות השנתית שלו כולל דלק? לפי כל מיני מחשבונים ברשת, זה בין 2500 ל-3000, כך שזה לא כזה רחוק מהמחיר של הנירו בליסינג (ובשביל 350 ש"ח תוספת בחודש אני מעדיף ליסינג). יכול להיות?
  7. מתלבט אם לקחת רכב מהעבודה, ואם כן איזה: אחרי כמה סימולציות שעשיתי, קיבלתי את הנתונים הבאים: 1. אם אני לא לוקח רכב - הנטו שלי גדל ב-4000 ש"ח 2. איוניק/נירו/אוקטביה 1.0 - עלות חודשית (מהנטו, לעומת מצב ללא רכב, כולל שווי מס וכו') - 3400 ש"ח (כולל הכל ללא הגבלת ק"מ) 3. 3008 1.6 אקטיב/אאוטלנדר/סופרב/סונטה - עלות חודשית (כנ"ל) - 4000 ש"ח. נסועה צפויה - בשגרה - 60-70 ק"מ ביום (ת"א-רעננה וחזרה), פעמיים בחודש לפחות נסיעה ת"א ירושלים. צריך גם שני כיסאות מאחורה. היום יש לנו איוניק בליסינג (רכב נוסף) והיא קצת צפופה מאחורה. נראה לי שכלכלית זה לא ממש משתלם, מצד שני - אנחנו עם עוד רכב
  8. תודה. אשמח לעוד חוות דעת בנושא
  9. אני צריך להחליף רכב ליסינג בעבודה. עד עכשיו הייתי עם קורולה והייתי מאוד מרוצה. ההתלבטות - להחליף לקורולה חדשה, קיה נירו, יונדאי איוניק. כולם פחות או יותר סביב אותו מחיר (לאחר ההטבות של רכב היברידי). גם רעיונות אחרים יתקבלו בבררכה. הרכב נוסע כל יום מתל אביב לירושלים ובחזרה. צריך להכניס מאחרוה שני כיסאות תינוק, וחשוב גם תא מטען גדול.. תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...