Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי פיאסטה דור I מודל 83, מנוע 1.1 ל' כשהייתי סטודנט. שירתה אותי 3 שנים באמינות מוחלטת, ואני תיחזקתי אותה לגמרי לבד כולל פירוק והרכבה של קרבורטור הדיזה אחת שלה. היא גם נסעה די נחמד, זוכר אותה לטובה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

 

ואיכשהו, האמריקאים בטוחים שתוצרת פורד אירופה איכותית יותר מפורד ארה"ב.

 

אבל משום מה, כשמביאים אליהם את אותם הדגמים האירופאיים הנחשקים, הם לא ממהרים לקנות אותם. ככה היה עם מונדאו, הפוקוס הצליחה לזמן מה, אבל מהר מאוד הפכה לאמריקאית טיפוסית עם עיצוב מזעזע בחוץ, ופלסטיק זול בפנים (העיקר שיהיו מחזיקי כוסות בגודל של קולה ליטר וחצי).

 

2009_ford_focus_SES_sedan.JPG

 

השיקוץ הזה היה על בסיס הדור הראשון של הפוקוס, ולמעשה נמכר במקביל לדור השני באירופה - ואפילו היתה לה גרסת קופה.

הדור השלישי של הפוקוס החליף בארה"ב את הדגם הזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
פורד אמריקה מעולם לא העריכה את פורד אירופה, ובכל פעם שנדרשו תקציבי פיתוח לדגמים חדשים, זו היתה מערכה מתישה עבור אנדי פורד אירופה, וזה למרות שהחטיבה האירופאית היתה תמיד ריווחית. אותו דבר בדיוק קרה עם אופל והנהלת gm בארהב.

 

מהצד השני נראה שבשנים האחרונות חל תהליך הפוך, מנועי אקובוסט "אירופאים" משתלטים טפילו על קודש הקודשים של פורד (המוסטנג). פיאסטה מיוצרת בארה"ב (גם אם בגרסה מכוערת של 4 דלתות) וכו'

פורסם

אפילו ייצור האקונוליין פסק לפני שנתיים וכרגע בארה"ב יש לראשונה את הטרנזיט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...