Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן בפיקנטו צריך לפרק את ההגה לגמרי מהרכב.

 

אם מישהו צריך עזרה בהתקנה שכזאת אפשרי לפנות אליי בהודעה פרטית.

 

אפשרי להוספה גם בדגם הLX?? נשמע מעניין, כי אפילו דיבורית אין שם, זה אומר שבעצם יש את התשתית לבלוטוט' רק שזה מוסתר או שצריך להחליף עוד משהו? אני תופר את כביש 6 הלוך ושוב כל יום עם פיקנטו ובקרת שיוט זאת בהחלט תוספת שאני ממש רוצה אם המחיר הוא רק 300 ש"ח (זה פחות ממה שתעלה לי רק דיבורית גם ככה, לא?).

תודה על ההבהרה.

פורסם
אפשרי להוספה גם בדגם הLX?? נשמע מעניין, כי אפילו דיבורית אין שם, זה אומר שבעצם יש את התשתית לבלוטוט' רק שזה מוסתר או שצריך להחליף עוד משהו? אני תופר את כביש 6 הלוך ושוב כל יום עם פיקנטו ובקרת שיוט זאת בהחלט תוספת שאני ממש רוצה אם המחיר הוא רק 300 ש"ח (זה פחות ממה שתעלה לי רק דיבורית גם ככה, לא?).

תודה על ההבהרה.

 

לדעתי, אמור לעבוד גם בדגם LX.

אני חושב שצריך את כל הקיט:

יחידת כפתורים ימנית, בקרת שיוט ומחשב דרך.

יחידה שמאלית, מערכת שמע ודיבורית.

וצמת חוטים חדשה.

לגבי הדיבורית, יש באיביי קיט עבור הדיבורית, בדוק מחירים.

הכי טוב, שאל את המוכר באיביי. שלח לו קוד vin, ממוקם על קורת B בצד הנהג. הוא יגיד לך בדיוק מה צריך.

פורסם
לדעתי, אמור לעבוד גם בדגם LX.

אני חושב שצריך את כל הקיט:

יחידת כפתורים ימנית, בקרת שיוט ומחשב דרך.

יחידה שמאלית, מערכת שמע ודיבורית.

וצמת חוטים חדשה.

לגבי הדיבורית, יש באיביי קיט עבור הדיבורית, בדוק מחירים.

הכי טוב, שאל את המוכר באיביי. שלח לו קוד vin, ממוקם על קורת B בצד הנהג. הוא יגיד לך בדיוק מה צריך.

 

שלחתי לו שאלה, נראה מה יצא.

פורסם
היה צריך את כפתורים של 2 הצדדים, וצמת חשמל שנמכרת גם כן בנפרד המגשרת בין צד ימין ושמאל ומתחברת ישירות לצליל כרית אוויר. אין צמת חוטים מוכנה בהגה, צריך לפרק את ההגה לגורמים, על מנת להשתיל בתוך ההגה את הצמה החדשה

אז בפיקנטו LX צריך להחליף את הclock spring? (המוכר אמר שהוא לא בטוח). מה עם הדיבורית? צריך משהו נפרד כדי להפעיל גם אותה או שכל הרכיבים כבר קיימים וחסר רק הבקר בהגה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי, מעדכן לטובת בעלי הפיקנטו החדשה.

החלק הגיע היום (השלט הימני של ההגה), הותקן תוך כשעה, מתוכה 3/4 שעה מלחמת עולם עם ההגה, עד שיצא, אין לי פולר.

חובה להוריד את ההגה, משם זה ממש כמה דקות.

נבדק ועובד על דגם EX.

סה"כ עלות 160 שקלים.

פורסם

לא צריך חולץ בשביל ההגה של פיקנטו, אתה פותח את הבורג האמצעי ומסובב לכיוון פתיחה 2-3 סיבובים, מבלי להוציא את האום מההברגה, ועל ההגה נותן חבטת חזקות עם הכף יד מצד ימין+שמאל, למעלה+למטה ומושך את ההגה בכל הכוח אלייך תוך כדי נענועים לצדדים, ההגה משתחרר ובעזרת הבורג שהשארת על ההברגה ההגה לא קופץ לך לפנים.

 

סך הכל לפרק את ההגה למי שעשה את זה כבר לוקח פחות מ-2 דקות.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
לא צריך חולץ בשביל ההגה של פיקנטו, אתה פותח את הבורג האמצעי ומסובב לכיוון פתיחה 2-3 סיבובים, מבלי להוציא את האום מההברגה, ועל ההגה נותן חבטת חזקות עם הכף יד מצד ימין+שמאל, למעלה+למטה ומושך את ההגה בכל הכוח אלייך תוך כדי נענועים לצדדים, ההגה משתחרר ובעזרת הבורג שהשארת על ההברגה ההגה לא קופץ לך לפנים.

 

סך הכל לפרק את ההגה למי שעשה את זה כבר לוקח פחות מ-2 דקות.

 

לא יודע אם החבטות באמת עוזרות.

רק משיכות ממש חזקות שיחררו את ההגה.

חבטות מאיזה כיוון? פנימה או החוצה?

שנדע להבא..

פורסם

חבטות על ההגה, החבטות לכיוון הלוח שעונים על מנת לזעזע את כל ההגה, בשביל שחרור הראשוני, הנקודות נמצאות בשעה 3 ו-9 וגם 6 ו-12 כאשר האום משוחרר 2-4 סיבובים כמובן.

 

והחבטות האלו כן עוזרות, פירקתי מאות הגאים במסגרת העבודה שלי בשיטה הזאת, וההגה משתחרר ככה הרבה יותר קל.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי אני עתיד לקבל בשבוע-שבועיים הקרובים קיה פיקנטו דגם EX חדשה מהחברה, האם יהיה ניתן להתקין גם בקרת שיוט?

×
×
  • תוכן חדש...