רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 107 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
שלום, נשאלנו מספר שאלות בעניין מחירים עדכניים לרכבי פיג'ו וסיטרואן. זו הרשימה לשימושכם עם המבצעים העדכניים למיטב ידיעתנו: פיג'ו: 108 אקטיב ידני - 60,900 ש"ח 108 אקטיב אלקטרוני - 63,900 ש"ח 108 TOP - במחיר 71,900 ש"ח 208 אקסס ידני - 69,900 ש"ח 208 אקטיב ידני - 75,900 ש"ח 208 אקסס אוטומטית - 84,900 ש"ח 208 אקטיב אוטומטית - 93,900 ש"ח 208 blue HDI -במחיר 89,900 ש"ח 208GTI - במחיר 139,900 ש"ח 308 אקטיב - 124,900 ש"ח 2008 אקטיב גו - 118,900 ש"ח 2008 אקטיב - 119,900 ש"ח 3008 פרימיום - 134,900 ש"ח 508 אקסס - 159,900 ש"ח 508 אקטיב - 169,900 ש"ח סיטרואן: C1 LIVE- במחיר 53,900 ש"ח + 15% הנחה על איבזור C1 ידני FEEL MOBILEYE - במחיר …
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכנן עם בת זוגתי טיול ללונדון, אני יודע שהמחיה בלונדון יקרה יחסית וכנראה שאפגוש שם לא מעט מכוניות מעניינות. השאלה שלי היא האם יש שם מוזיאון רכב מעניין או יותר חשוב השכרת רכב ספורט/על/אקזוטי שמתאים לגיל שלי(24)? יש לכם המלצות מה לראות ולמה לקוות או לא לקוות? הצצתי קצת באינטרנט וראיתי שיש אתר שמשכיר מכוניות ספורט במחירים סבירים אבל לא רשום כלום בקשר לגילאים. אם מישהו יכול לשפוך פה קצת אור: http://www.belgraviasupercars.com/cars/supercars תודה מראש, תומר.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לא היה לי כ"כ זמן כך שלא קראתי את הכתבה, אבל הכותרת מעניינת. http://www.haaretz.co.il/news/health/1.1730363 ארגון הבריאות העולמי קובע כי מנועי הדיזל מסרטנים הקביעה מציבה את הדיזל ברמת המסוכנות הגבוהה ביותר, והתקבלה בעקבות מחקר שנערך בקרב כורים שחלו בסרטן. הסוכנות הבינ"ל לסרטן קראה לשינוי תמהיל הדלק דן אבן 13.06.2012 09:21 הסוכנות הבינלאומית לחקר הסרטן בארגון הבריאות העולמי (IARC) קובעת כי מנועי דיזל מסרטנים. הקביעה, לה עלולות להיות השלכות מרחיקות לכת בדבר המשך השימוש בכלי רכב מונעי דיזל, בייחוד בתחבורה הציבורית, התקבלה אמש (שלישי) בסוכנות לאחר דיונים שנמשכו שבועות בהשתתפות מומחי סרטן ברחבי העולם. הקביעה, המציבה מנועי דיזל ברשימה העליונה…
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
- 2 תגובות
- 714 צפיות
שלום וברכה, אני מתעניין ברכישת רנו לוגאן mcv שנת 2012 שנרכשה מהיבואן עם חמישה מושבים בכדי להרוויח בגאז' גדול. האם ניתן כיום להוסיף את שני המושבים האחוריים? אם כן איפה עושים דבר כזה ומהן העלויות? תודה.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
A5 S5
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 0 תגובות
- 861 צפיות
והפעם בפינתנו: "בואו לראות סרטון של דקה וחצי ותמצאו את עצמכם 30 דקות אחר כך נקרעים מרימייק של מלחמת הכוכבים עם חתולים" אנחנו מגישים לכם סרטון אנימציה קצר של חברת דונאט מדיה, שמסכמת בדקה וחצי את 41 שנות האבולוציה של ב.מ.וו סדרה 3. הסרטון כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
תכירו...
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, חשוב לציין שהידע לי בנושאים האלה קטן מאוד אז אל תשפטו אם השאלה שלי לא במקום ראיתי שהפורד פוקוס שהנתונים שלה 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס / 5700 24.5 ק"גמ / 1600-4000 תאוצה ל100: 9.2 מהירות מרבית: 208 והונדה סיוויק ידנית 1.8 ליטר 142 כ"ס / 6500 17.7 ק"גמ / 4300 תאוצה ל100: 9.0 מהירות מרבית: 215 איך זה קורה שבתיאוריה הפורד אמורה להיות חזקה יותר אבל הביצועים של ההונדה טובים יותר... (זה בגלל תיבת ההילוכים)?
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
קורסה OPC החדשה בארץ 1 2
מאת Elifx- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הדגם החדש של הקורסה OPC כבר מופיע באתר. הפעם הדגם מוצע בשתי גרסאות אבזור. "רגיל" ו-SR. כאשר לפי האתר, ההבדר בגרסת ה-SR על פני הרגילה הוא חישוקי ה18 (כמו בדגם היוצא) לעומת 17, דיפ' מוגבל החלקה, בלמים של BREMBO משופרים ו"עוד" (כך לפי האתר). המחיר של הגרסה הרגילה דומה לזה של הדגם הישן (כ156K), גרסת ה-SR מתומחרת בכ- 181K. המנוע מפיק 207 כ"ס לעומת 192 בדגם הישן עם אותו מנוע 1.6 טורבו ומאיצה ב6.8 לעומת 7.1 ל-100. יש שיפור ניקר בפנים הרכב. פנים הרכב היה אפור ומשעמם וכן לא מעט רעשי פלסטיקים הוסיפו לחוויה לא מושלמת בדגם הקודם שהיה בבעלותי תקופה קצרה. לא ברור אם מוצע סאנרוף כמו בגדם הקודם. לטעמי בהחלט יכול להוסיף. למיטב ידיעתי, קיימת רמת אבזור OPC LINE שלא ברור אם תגיע …
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הרכב VW בן שנה וחצי. תכף טיפול 30K. אני שוקל ללכת למוסך מורשה אבל לא של היבואן (שיקלול של טיב שרות ומחיר). מה הדין מבחינתי אם (ח"ח) אצטרך לממש אחריות כשלהי על הרכב מצד היבואן?
הודעה אחרונה מאת save, -
בחצות של יום שלישי הקרוב. מעניין מתי המצב ימאס לכולנו, והאזרחים יצאו סוף סוף לרחובות להבעיר את המדינה. המס הכל כך מיותר הזה, מס כפול ומכופל, פוגע בנו כמעט בכל התחומים בחיים - כי הכל מושפע ממחיר הדלק והשינוע של המוצרים. וזה פשוט טירוף, לראות את מחיר הדלק בעולם, ואת מחיר הדלק בארץ שלנו.
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום , רכב טויוטה נרכש חדש בסוכנות החברה במודיעין לפני מספר שנים.כיוון שאני חושב שעקצו אותי בתיקון פניתי לחברה לקבל מס' קטלוגי של חלק הדרוש לי. נתקלתי בסרוב נחרץ של היבואן למסור המספר הקטלוגי לחלק . נכנסתי לאתר טויוטה הבנלאומי בניסיון איתור . באתר יש להקליד מספר שלדה ויש חלוקה למספר אזורים גלובאלים . באף אחד מהם מס' השלדה שהקלדתי על פי רישיון הרכב (באף צורה - אותיות קטנות , גדולות , שילוב ) לא מזוהה ולא מוכר על ידי האתר. מישהו נתקל בבעיה ? ללא וודאות בסוג הדגם והסדרה לא מצליח לאתר החלק הדרוש לי באתרי חלפים בחו"ל . אשמח לייעוץ והצעות לגבי שתי הבעיות .
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
אהלן חברים, חיפשתי בפורום מידע על ה Escort Passport Max ומצאתי מידע רק על הדגם הישן, אני אשמח לקבל חוות דעת על הדגם החדש PassportMax , במיוחד מאנשים שהתנסו בו. איך הוא עובד ? איך הוא נגד מצלמות קבועות (על סמך מיקום GPS)? לייזר/דבורה? ושאלת המפתח, האם הוא עדיף על פני IROAD ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת tomer05, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש מחיר מבצע על פיג'ו 208 ב65K, איך אני יודע כמה צריך להוסיף בשביל הדגם היקר יותר? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
הקובץ המעודכן ינואר-מאי 2016 הערה: למי שמבקש בהודעות פרטיות שאעלה קובץ מעודכן כבר בשני/שלישי לחודש, תאמינו לי אין צורך לבקש, לפעמים פשוט לא נוח לי או שאני קצת עסוק. או מעדיף לישון קצת יותר מוקדם Cars-May-2016.pdf
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 3 תגובות
- 621 צפיות
איזה דברים אני צריך לדעת שלא מופיע בספר רכב יש אפשרות להתקין מערכת מולטימדיה בדגם הזה ?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
סמל"ת השיקו את האימפרזה האצ׳בק עם מנועי 1.6/2.0 כשבדלת כבר נוקשת האימפרזה החדשה...
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם ! התחיל בזאת ואספר קצת רקע על עצמי. לפני שרכשתי את ה 208. אספקתי להחליף 5 רכבים בפחות מ 3 שנים. תמיד קניתי רכבים שכביכול היה מבחינה כלכלית הגיוני יותר לרכוש אותם. אבל בגלל זה בא התחלופה הגבוה אצלי. לפחות עד עכשיו שהתאהבתי ב gti. אז אסכם בצורה קצרה וקולעת את 5.000 הק”מ הראשונים. בגדול זה הרכב ספורט הראשון שלי ( אלא אם מחשיבים את היאריס ts שהייתה לי ) מבחינת מנוע - מנוע 1.6 טורבו עושה את עבודתו בצורה מושלמת. מה שאני הכי אוהב זה שיש לרכב כוח בכל הילוך שהרכב יהיה. זה תודות למומנט של הרכב. הצליל פריקה שהרכב משמיע בין העברת הילוכים ממכר. אחיזה - מהנהיגה הראשונה שביצעתי ברכב דבר ראשון שהרגשתי זה שאני בקרטינג חוקי לכביש. הרכב יושב יפה מאוד …
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 241 תגובות
- 49 אלף צפיות
אז פורד כנראה החליטו לרסק את התחרות בתחום ההוט האץ' לחלוטין. הנתונים: - 345 כ"ס - הנעה כפולה - מהירות מקסימלית 265 קמ"ש - 0-100 ב-4.7 שניות (בדיוק כמו הפורשה קיימן S) - כפתור DRIFT MODE עלות: $35,730 (138K ש"ח) בארה"ב מקור: http://jalopnik.com/2016-ford-focus-rs-gets-to-60-in-4-7-seconds-will-top-1730999976
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
להונדה ג'אז, הקטנה הגדולה שאורזת מרווח של משפחתית על מינימום מטראז' יש גם גרסה ידנית בסיסית וזולה, שתשאיר למי שלא מפחד מתיבת הילוכים ידנית 16 אלף שקלים. מה מקבלים ועל מה מוותרים? איתמר, שהוא בחור לא קטן בכלל נענה לאתגר ויצא לבדוק הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 655 צפיות
בוקר טוב חברים, לאשתי קיה סול 2014 (מדהימה ), בקרוב הטיפול השנתי. באתר קיה מצאתי שיש 3 מרכזי שירות מורשים בי-ם (השמטתי את זה הממוקם בואדי ג'וז..): 1. מרכז שירות מ.ש. איכות בע"מ רחוב התעשייה 14, תלפיות 2. מרכז שירות אוטודי י-ם בית הדפוס 15, גבעת שאול 3. מרכז שירות ערן י-ם האומן 22, א.ת. תלפיות יש המלצות? תודה!
הודעה אחרונה מאת omricn, -
- 8 תגובות
- 856 צפיות
שלום לכולם. רציתי לקבל חוות דעת על מצב הצמיגים הנ"ל. מדובר ברכב מאוקטובר 2013 עם 51 אלף ק"מ.
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 851 צפיות
שלום לכולם, האם ידוע למישהו האם קיימת תמיכה לעיברית עבור מערכות המולימדיה שקיימות ברכבי סקודה (מערכת מסוג בולרו במקרה שלי)? פשוט חבל ומתסכל שלא ניתן לראות זכרונות אנשי קשר, להקליד בעיברית שמות ומקומות בחיפוש אחר כתובת בניווט (גוגל MAP). אני בטוח שזה מפריע לעוד אחרים אם זה מפריע לי.
הודעה אחרונה מאת mavric, -
מצבר 60 אמפר בפולקסווגן מקורי שהגיע עם הרכב, הצליח לעבוד כמעט 6 שנים עד שסיים את דרכו. לדעתי הוא עם ג'ל כי לא הוספו שום מים. רשום עליו 3310, הכוונה לשבוע 33 (בין ה16 ל22 באוגוסט) של 2010? נשמע הגיוני? למה בארץ המצברי דרעק מסיימים אחרי בקושי שנתיים?
הודעה אחרונה מאת Renaultrap, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחר שנמכרה האיביזה הגיע הזמן להתחדש . לפני אומר על האיביזה שהוא פשוט רכב מצוין הרכב היה בן 13 ושירת אותי נאמנה לאורך כל ה40 אלף קילומטר שעשינו יחד ( פשוט ברגע שהוא עבר את ה200 אלף קילומטר החלטתי שבא לי להתחדש) אז מה קנינו? מאזדה ספיריט 2008 115 אלף קילומטר בצבע מיוחד הרכב נקנה מבחורה מטופל לפי הספר. סך הכל אחלה רכב, כנראה שהתגעגעתי אחרי שנתיים ( מכרתי אחת כזאת בדיוק רק שנה חדשה יותר ) החלטתי לחפש סיויק אבל כנראה שלספיריט אני פשוט מחובר יותר.
הודעה אחרונה מאת OranKimhi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אז הרכב נכנס לטסט , זאת לפני כן שהכנתי למוסך המורשה לבדוק בטיחותית שהכל טוב לפני כן, בדקו בלמים , גומיות צירייה , כל דבר שעשוי להוות בעיה, לילה לפני כן אף שמתי H4 חדשות בחזית , בדקתי את הוינקרים , בדקתי אורות בלם, כל מה שניתן על מנת למנוע הכשלה כלשהי, אפילו ניקיתי קלות את הפנסי חזית. והרכב נשלח עם איש המוסך לטסט , מכון הטסטים קומפיוטסט ראשון לציון מזרח,לאחר 20 דקות חוזר ו.. נכשל. על מה נכשל? נורת חניה לבנה מסוג לד ולא נורת להט פשוטה. אתם מבינים? לא מנורה כחולה ירוקה סגולה ורודה או אדומה, נורה לבנה , פשוטה, וזה לא התאים להם בעין אז נכון שלא גבו ממני על הטסט חוזר במוסך, אבל לקחו בצורה אחרת של 2 נורות להט בעלות 10 שח היחידה, החלק הכי מעניין ...…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ההיסטוריה בקצרה: יגואר -> ספורט אלגנט -> קשיים כלכליים -> פורד הדוד העשיר מאמריקה -> כניסה לסגמנטים חדשים -> שיתוף פלטפורמות -> יגואר X טייפ -> פורד מונדיאו -> נפילה על הפרצוף -> קשיים כלכליים -> טאטא הדוד העשיר מהודו -> כניסה לסגמנטים חדשים -> יגואר XE -> או! ככה צריך לעשות את זה. הנהיגה שלנו ושל רז מלמד ודניאל ספיר בסמיכות ביגואר XE הביאה אותנו להצגת סקירה משולבת, חלקה הראשון הוא תחילת סדרת כתבות של סקירת קבוצת המשפחתיות/משפחתיות גדולות פרימיום והחלק השני הוא מבחן דרכים רגיל ליגואר XE הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת ash156, -
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
http://www.autoblog.com/2016/06/03/google-autonomous-car-honk/ הדבר הכי חשוב במכונית אוטונומית. מלמדים את המכונית של גוגל לצפצף. בלי זה הרי אי אפשר למכור מכוניות אוטונומית בארץ.
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
ילדים, הכינו את הסמארטפונים, חטיבת אודי ספורט החלה לשווק את הדור השני של אודי R8. הדגם כולו עבר אבולוציה אבל כזו שנשענת על הדור הקודם, החל בעיצוב הדומה, תצורת המנוע, מיקומו, ההספק, הביצועים ורק המחיר חדש - 1.5 מיליון שקלים. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ארבעה חודשים משמשת את אישתי אוריס 2016 היברידית. הרכב הקודם שלה היה פוקוס טיטניום ששירתה אותה כ 60K ללא בעיות ובמעבר חד למדי החליטה לרכוש רכב סולידי וחסכוני עם סחירות עתידית מובטחת וכזה שלא מגרה אותך ללחוץ גז בכל רמזור. האוריס רכב חף מפינוקים וההתלבטות הייתה בינו למזדה 3 2000 מאובזרת שתמשיך את הקו בו החזקנו מאז שנת 1994 עם קניית הסיטרואן וולקן זצ"ל . אני הייתי בעד המזדה שבעיני הייתה רכב מעניין בהרבה אך אישתי הצביעה על הצפת השוק במזדות כאלו ואמרה:"נמאס לי להתבאס בזמן מכירת הרכב,זהו קונים טויוטה! תבדוק ביד 2 ותראה איך בעלי אוריס יד שניה מוכרים תוך יומיים". בדקתי כחודש את האוריס ביד 2 וגיליתי כרגיל שהגברת תמידדדד צודקת. לציין כי בשיטוט באולמות התצוגה התחושה ל…
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 331 אורחים (הצג רשימה מלאה)
