Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום,

נשאלנו מספר שאלות בעניין מחירים עדכניים לרכבי פיג'ו וסיטרואן.

זו הרשימה לשימושכם עם המבצעים העדכניים למיטב ידיעתנו:

 

פיג'ו:

108 אקטיב ידני - 60,900 ש"ח

108 אקטיב אלקטרוני - 63,900 ש"ח

108 TOP - במחיר 71,900 ש"ח

208 אקסס ידני - 69,900 ש"ח

208 אקטיב ידני - 75,900 ש"ח

208 אקסס אוטומטית - 84,900 ש"ח

208 אקטיב אוטומטית - 93,900 ש"ח

208 blue HDI -במחיר 89,900 ש"ח

208GTI - במחיר 139,900 ש"ח

308 אקטיב - 124,900 ש"ח

2008 אקטיב גו - 118,900 ש"ח

2008 אקטיב - 119,900 ש"ח

3008 פרימיום - 134,900 ש"ח

508 אקסס - 159,900 ש"ח

508 אקטיב - 169,900 ש"ח

 

סיטרואן:

C1 LIVE- במחיר 53,900 ש"ח + 15% הנחה על איבזור

C1 ידני FEEL MOBILEYE - במחיר 56,900 ש"ח + 15% הנחה על איבזור

C1 אוטומטי FEEL MOBILEYE - במחיר 65,400 + 15% הנחה על איבזור

C3 פיקאסו, דיזל ידני - 109,900 ש"ח + 15% הנחה על איבזור

C4 קומפורט - 114,900 + הלוואה ללא ריבית + טרייד אין (פרסמנו כאן בפורום המסחרי את המבצע המלא)

C4 פיקאסו - 5 מקומות - 134,900 ש"ח

C4 פיקאסו 7 מקומות PK - במחיר 158,900 + 15% הנחה על איבזור

C4 פיקאסו 7 מקומות EXC - המחיר 166,900 + 15% הנחה על איבזור

קקטוס - ידני 82 כ"ס - 84,900 ש"ח + מימון ללא ריבית

קקטוס 1.2 טורבו 110 כ"ס ידני - 92,900 ש"ח + 15% הנחה על איבזור

קקטוס טורבו דיזל - 96,900 ש"ח + 15% הנחה על איבזור

 

אנחנו כאן לשאלות.

צוות לובינסקי

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצחיקים, עכשיו מציעים על ה

C4 קומפורט - 114,900 + הלוואה ללא ריבית + טרייד אין.



לפני חצי שנה שבאנו לקנות בסוכנות שחטו אותנו על הטרייד אין של C4 (פחות 10 מהמחירון לפני בדיקה!) בנוסף לא הסכימו לרדת שקל מתחת למחירון (שהיה אז סביבות ה 124 או משהו כזה) כי עשו לנו טובה שהסכימו לתת לנו טרייד אין.

איך אמר לי המוכר?

"ה C4 שיש לכן זה רכב עם הרבה בעיות והשוק שלו מוצף, אין לי מה לעשות איתו"

"הרכב מאוד בעייתי עם גיר דפוק מהמפעל"

היינו בהלם מזה שהמוכר משמיץ רכב שמכר לנו רק לפני חמש שנים, אבל בטוח שנקנה ממנו אותו הדבר, כי החדש פשוט מעולה.

ואחרון כי אני חייבת:

"הדגם הקודם חרא, אבל החדש מדהים, באמת שאם תקנו אותו לא תתחרטו"

הסתכלנו עליו במבט של.. אנחנו לא מאמינות שאשכרה זה מה שיצא לך מהפה עכשיו.

 

בכל זאת, השארתי את המספר שלי למקרה שהוא ירד מהעץ ויחליט שבא לו למכור.

אני עדיין מחכה לטלפון.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
כל הכבוד על המבחר של ה208 ושאתם מביאים גם את הגרסה הבכירה בידני!

 

על איזו 208 ידנית בכירה אתה מדבר?

הייתי שמח אם היתה גרסת טורבו בנזין ידנית של ה-208 בהצע המקומי. למיטב ידיעתי אין כזאת.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)
שלום,

נשאלנו מספר שאלות בעניין מחירים עדכניים לרכבי פיג'ו וסיטרואן.

זו הרשימה לשימושכם עם המבצעים העדכניים למיטב ידיעתנו

 

 

למה למיטב ידיעתנו? אתם לא בטוחים?

 

אתם אמורים להיות הראשונים לדעת...

 

מצטרף לשאלה על הספורטיביות.

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • ספונסר פורום
פורסם

ננסה לענות לפי הסדר,

לעניין הספורטיביות - בכנות, בשיא הכנות, אם תתעקשו על תשובה נצטרך לשקר לכם...

ה 208 דיזל ידנית היא להיט. באמת. אחד החבר'ה שלכם קיבל אותה ל 24 שעות. נמתין לרשמים שלו. נקווה שהוא חושב כמונו.

NTL83 - אם את עדיין מעוניינת - אנחנו דואגים לך אישית מול מנהל מותג סיטרואן. אם כן - שלחי לנו בה"פ את הטלפון.

לגבי ה 208 טורבו בנזין ידנית - כרגע אנחנו לא מייבאים אותה. אנחנו נשאלים עליה מדי פעם.

לגבי "למיטב ידיעתנו" - אנחנו באמת עונים למיטב ידיעתנו. לא כל תהליך בחברה עובר דרכנו.

 

צוות לובינסקי

פורסם
על איזו 208 ידנית בכירה אתה מדבר?

הייתי שמח אם היתה גרסת טורבו בנזין ידנית של ה-208 בהצע המקומי. למיטב ידיעתי אין כזאת.

 

*ברמת איבזור

פורסם

המחיר של ה208 אקטיב אוטמטית מצוין,גם זריזה,גם איבזור טוב וגם מחיר זול מהמתחרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואחרון כי אני חייבת:



"הדגם הקודם חרא, אבל החדש מדהים, באמת שאם תקנו אותו לא תתחרטו"

אשכרה ככה הוא אמר?

כנראה עבד לפני זה באלפא רומאו...:lol:

 

 

עניינית, פיצוץ של מחירים. בהצלחה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמה שאלות.

 

-מדוע אתם לא מייבאים גרסאות 3 דלתות בסיסיות לפיג'ו 208? בתמחור נכון מול פיקנטו ספורט או איביזה SC אתם יכולים למכור כמה חתיכות - כמו שהיה בעבר עם ה-206 3 דלתות.

-מדוע אין מחירי מבצע ל-C4 פיקאסו דיזל, כמו כן מדוע אין מחיר ופרטים על גרסת הדיזל 1.6 אוטומטית שנמכרת לנהגי מוניות והינה אמורה להיות זולה יותר מה-2 ליטר דיזל הנוכחי?

-האם יש צפי לגרסת דיזל לסיטרואן C4?

-איך נוצר מצב שפיג'ו 301 שבכל אירופה זולה יותר מ-208 ונועדה להתחרות ברכבים כמו דאצ'יה לוגאן - יותר יקרה מ-208?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

דבר ראשון תודה על פרסום, גם אם זה מידע שאפשר למצוא באתר, זה מאוד נוח לראות את זה גם בפורום.

 

דבר שני, באמת, 208 גרסאת טורבו בנזין זה כל-כך נדרש.

ה208 ACTIVE הידנית הנוכחית היא כבר רכב מעולה מה שחסר לו, זה רק הפאנץ' של הטורבו.

 

אני מאמין חושב שברגע ש208 טורבו ידני תגיע, החסרון הוא שמי שקנה את הדגם הלא טורבוי יתבאס אבל ממש יתבאס והמחירון שלה יפול לקרשים, מצד שני, רכב קטן, טורבו, עם מעל 100 כוח סוס, ידני, ורמת גימור כמו ACTIVE, במחירים שאתם מציגים בתקופה האחרונה - זה מצרך נדיר במחוזותיינו - השוק צמא לזה.

 

כמובן שאם זה יגיע במחירים של 80 אלף לדגם הבסיס כמו כמו באיביזה, אז חבל על הזמן שלכם ושלנו.

עריכה אחרונה על ידי stum

×
×
  • תוכן חדש...