Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושריקו אושריקו אושריקו , טיוטה לא צריכה דלק כדי לנסוע , ויש את החזקות שנוסעות בלי שמן ומים .

לנושא : נספוג עוד קצת מה נעשה (רמז : תחבורה ציבורית ? חס ושלום)

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוא ניקח את זה שביום שלישי יעלה הדלק.

הפול שתעשה עכשיו יספיק לך לאורך כל החודש,כי מיום שלישי ה50 ש"ח שלך היו שווים פחות בליטרים מהחודש הקודם.

פורסם
חוץ מזה, אני לא איש של מתמטיקה, נא לא לעשות לי חישובים.:shock:

 

אנסה שיטה אחרת;

 

זה 2L.png עולה בדיוק כמו שניים כאלה 1L.png

 

במקום ללכת למכולת פעמיים ולקנות את זה 1L.png, אפשר ללכת פעם אחת (ולחסוך נסיעה) ולקנות כזה 2L.png

 

יש?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
עכשיו תבוא איזה תגובה מפגרת בסגנון:"לי זה לא מזיז אני בכל מקרה מתדלק כל פעם ב-100 ש"ח".

 

לא יעיל, עדיף לנסוע לתדלק באילת ולחזור לת"א.

פורסם
על זה לא חשבתי.

 

רגע ואם כולם אצלו בבית חוץ ממנו רגישים לחלב האם עדיין שווה לקנות 2 ליטר?

 

ככה נשאר לו יותר ונשאר לו ליותר זמן , אפילו חכם יותר לקנות חלב רגיש שאף אחד לא יגע בו.

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
וואי נכון שאתה מחלק בסופר לתשלומים ?!

 

עכשיו חזרתי ותדלקתי 50 שקל בטויוטה+הפרעה למתדלקת צעירה ונאה בסיגריה+נסיון התחלה+הסתכלות בחלון האחורי המושחר והמושך עיניים לטובה. .:-) תמשיכו להתווכח.:wink:

פורסם
המתדלקת חושבת לעצמה כל הזמן הזה: מה הבונקר הזה רוצה ממני גם מתדלק 50 שקל וגם מדליק סיגריה בתחנה WTF לך ממני!

 

היא עישנה, לא אני. כאב לי על הסיגריה שהיא זרקה בגללי, אבל כמו שאמרתי, כשהטויוטה מגיעה כולם במתח.

 

עכשיו, למי שחושב שהסתלבט עליי המצב קצת שונה, אני לא מגיב כאן יותר, אבל עובדתית , אם אני לא נוסע הרבה, ויש לי הוצאות בדברים אחרים אני אעדיף לתלדק בקצת.

פורסם

הציבור יקום ויצעק רק כשהמחיר לליטר יהיה מספר דו ספרתי, וגם כאן תהיה איזושהי מחאה חברתית מגניבה, שבסופה יורידו את מחיר הקוטג' (יש!) בחצי שקל ואולי גם את מחירי הדלק, רק שאחרי שנתיים כולם ישכחו ממה שהיה והכל יחזור לקדמותו.

פורסם
נו, אתם לא קולטים שאושריקו מטריל אתכם?

 

אני רק מחזיר, אני כבר רגיל לזה שאני מושך אש.:wink:

 

עכשיו, באמת לנושא עצמו...

 

מישוה פה זרק שאם ב8 ומשהו לא היה מחמאה, אז ב6?

 

התרגלנו כבר לדברים האלו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...