להלן בדיקה נפוצה למדי מהפורום:
אין שום התייחסות אם הרכב טופל או לא טופל, סהכ רשום לבדוק רצף.
בדיקה כזאת עם כל מיני 'שמן כהה' 'שחיקה בדיסקיות' 'לטפל בהזרקה' וכדומה + 'טיפלתי עם חבר' = חושך בעיניים והרכב נשאר אצלך ולך תוכיח שאין לך אחות.
אני מבין את ההערצה העיוורת לפועלם של חברי הכנופיה ובכלל טיפולים עצמאיים ברכב אך לפעמים צריך מעט אובייקטיביות, במיוחד אם הבן אדם שאל ספציפית על בעיות עתידיות במכירה.