Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו ברצינות, עלה על דעתכם שמחיר הבנזין הזה הוא הדרך היחידה לגבות מס מאוכלוסיות מסוימות?

 

יורידו לכולם את מחיר הבנזין ואז יוסיפו לנו את המס שהלך לאיבוד ואפשר לגבות רק ממי? מאיתנו!

פורסם
אנסה שיטה אחרת;

 

זה [ATTACH=CONFIG]461795[/ATTACH] עולה בדיוק כמו שניים כאלה [ATTACH=CONFIG]461796[/ATTACH]

...

 

דווקא דוגמא רעה- אחרי שכמה פעמים תקנה חלב 2 ליטר, תפתח אותו* ותגלה שהוא מקולקל, תחזור כמו טטל'ה ל-1 ליטר. ולפני שאתה שואל, נדיר אצלי ששני קרטונים של ליטר היו מקולקלים בו זמנית.

 

בקיצור, כרגיל אושריקו צודק וכולנו טפשים. :lol:

 

*כמובן, חדש עם תאריך רחוק.

פורסם

נשבע לך שזה אף פעם לא קרה לי [emoji46]

 

אני עם קרטונים של 2 ליטר כבר לפחות 10 שנים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם כבר בענייני חלב עסקינן אז אני רק שאלה:

מי זה האדיוט שהמציא את הקרטון של שני ליטר (ואחיו הנכה ליטר וחצי)? הרי אי אפשר להחזיק את זה כמו שצריך כשהוא מלא.

ומה בדיוק רע במיכלי הפלסטיק של שני ליטר?

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
אנסה שיטה אחרת;

 

זה [ATTACH=CONFIG]461795[/ATTACH] עולה בדיוק כמו שניים כאלה [ATTACH=CONFIG]461796[/ATTACH]

 

במקום ללכת למכולת פעמיים ולקנות את זה [ATTACH=CONFIG]461796[/ATTACH], אפשר ללכת פעם אחת (ולחסוך נסיעה) ולקנות כזה [ATTACH=CONFIG]461795[/ATTACH]

 

יש?

קרטון 2 ליטר חלב יהיה יותר זול משני קרטונים של ליטר. זה כמו שמנוע אחד בנפח 2 ליטר יצרוך פחות דלק משני מנועים בנפח 1 ליטר כל אחד 8)

הציבור יקום ויצעק רק כשהמחיר לליטר יהיה מספר דו ספרתי, וגם כאן תהיה איזושהי מחאה חברתית מגניבה, שבסופה יורידו את מחיר הקוטג' (יש!) בחצי שקל ואולי גם את מחירי הדלק, רק שאחרי שנתיים כולם ישכחו ממה שהיה והכל יחזור לקדמותו.

הציבור יקום ויצעק רק כשערבים ינהרו לקלפי בהמוניהם, או שתהיה פרשת שחיתות בכדורגל או משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אז זהו שלא. לפעמים זה אותו הדבר, לפעמים 2 ליטר חלב אפילו יותר יקר ( כאשר יש מבצעים על ליטר) .

צריך לראות את המחיר בפועל.

כמו חמאה של 200 גרם תנובה עולה בדיוק כמו שתי חמאות של 100 גרם.

 

עכשיו ברור מדוע אושריקו מתדלק קצת כל פעם. נדלק על מתדלקת מדליקה שמדליקה גם סיגריה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
קרטון 2 ליטר חלב יהיה יותר זול משני קרטונים של ליטר. זה כמו שמנוע אחד בנפח 2 ליטר יצרוך פחות דלק משני מנועים בנפח 1 ליטר כל אחד 8)

 

הציבור יקום ויצעק רק כשערבים ינהרו לקלפי בהמוניהם, או שתהיה פרשת שחיתות בכדורגל או משהו.

 

לא יודע, בינתיים יהודים לא אונסים ערביות לוקות בשכלן.

פורסם
עכשיו ברצינות, עלה על דעתכם שמחיר הבנזין הזה הוא הדרך היחידה לגבות מס מאוכלוסיות מסוימות?

 

יורידו לכולם את מחיר הבנזין ואז יוסיפו לנו את המס שהלך לאיבוד ואפשר לגבות רק ממי? מאיתנו!

במילא אנחנו משלמים את כל סוגי המיסים האפשריים ואוכלוסיות אחרות ומיוחדות תמיד ישלמו פחות.

פורסם

המחיר עלה כי צריך לממן לשרה עו"ד כדי לכפות על זה שמימנו לה את החשמלאי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אם כבר בענייני חלב עסקינן אז אני רק שאלה:

מי זה האדיוט שהמציא את הקרטון של שני ליטר (ואחיו הנכה ליטר וחצי)? הרי אי אפשר להחזיק את זה כמו שצריך כשהוא מלא.

ומה בדיוק רע במיכלי הפלסטיק של שני ליטר?

 

האמריקאים משתמשים רק בגלונים. זה קטסטרופה [emoji85]

פורסם

בעניין המחיר הוא לא כזה זוועתי ממה שאני זוכר גם בנורווגיה המחיר הוא יחסית גבוהה (והיא מדינה שמייצרת נפט) אבל התושבים רואים את המיסים האלו בחזרה דרך שירותי מדינה,לכן הבעיה היא לא המחיר אלא האם המדינה באמת משתמשת בהם על מנת לחפש דרכים חדשות להניע מכוניות ללא נפט.

אפילו אם חלקיק מזה היה הולך לדוגמא לסבסוד (מלא או חלקי) של מערכת גז לכל בעל רכב שמעוניין להסב את רכבו או הורדת מחירי המכוניות החשמליות מס הבלו היה מבורך.

עקב שהמס נלקח רק על מנת לסחוט עוד כסף מאנשים זה פסול.

בלי להיכנס לפוליטיקה זה לא שתקציב הבטחון תלויי במס הבלו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...