Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה יופי של מתיחת פנים, הרכב הזה היה מדהים, יכלתי פשוט לשבת ולהסתכל עליו במשך שעה, אני חושב שהמתיחת פנים הזו תעשה לו רק טוב, נגיעות במקומות הנכונות מיישרת קו עם הליין של אאודי האחרון, וגולת הכותרת NO MORE SUPERCHARGER.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הופה, גרסת קופה לסופרב.

הדור הראשון היה הכי יפה בעייני.

מקווה שהיא לא נוסעת כמו שהיא נראת.

אם כך אתה כנראה חושב שהסופרב נראית בדיוק כמו אאודי A4.

 

בניגוד אליך מאחר ודינמית הA5 הקודמת לא היתה מכונת נהיגה מדהימה, אני מקווה שהחדשה אכן תיסע כמו שהיא נראית.

פורסם

זה שינוי רק לצורך השינוי - נראה רע וחסר אופי.

הA5 הייתה יפהפיה עד יומה האחרון, וולטר דה סילבה אמר עליה (לפחות אז) שזה העיצוב הכי מוצלח שלו מעולם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הסופרוב נראת מעולה! היא אמורה להיות סולידית ומאופקת.

האי 5 אמורה להזיז משהו חוץ מאת חשבון הבנק לכיוון המינוס.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
הסופרוב נראת מעולה! היא אמורה להיות סולידית ומאופקת.

האי 5 אמורה להזיז משהו חוץ מאת חשבון הבנק לכיוון המינוס.

הA5 תמיד נראתה נפלא, אבל מאופקת ובטח לא נועזת בשום צורה, ואותו סיפור עם החדשה.

 

Image1464952081.844244.jpgImage1464952087.916182.jpg

פורסם
מי האחות ומי הבת דודה?

האחות סי קלאס

הבת דודה סדרה 4

תקן אותי אם אני טועה

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

פורסם

כשמדברים על אחות בהקשר של מכונית מתכוונים לרכב מאותו יצרן.

אבל ספר לי מה עושה את הC קלאס קופה (מניח שאתה מדבר על הקופה היפיפייה) לאחותה של הA5 דווקא, ואת הסדרה 4 לבת דודה ולא להיפך למשל [emoji2]

פורסם

היוצאת מאוד יפה במציאות.

החדשה עם יותר מדי ניקלים לטעמי. זה שלב שבו את תשומת הלב גונבים באמצעות "נוצצים" ולא העיצוב הבסיסי. חבל.

הפנים מרשים. אבל בלי לשבת ולהרגיש זו התרשמות לא מספיק רצינית.

זה גם נכון לגבי העיצוב החיצוני שעם צבע וג'אנט נכון, יכול לעשות רושם מוצלח יותר מהתמונות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא הייתי נסחף ואומר בייבי בנטלי, מה שכן עיצוב הפנים עבר שדרוג מתבקש, אחכה לקבריולט ואנסה אותה, מקווה שגלגלת השליטה במערכת תשאר בין המושבים ולא תעבור למעלה לדשבורד כמו בדגם היוצא, זה היה מעיק.

ובבקשה אאודי י'מסריחים, למה חיבור מוזיקה בבלוטוט מצריך חבילת טכנולוגיה, אנחנו ב2016, בכל אוטו מסריח אפשר לשדר מוזיקה מהטלפון.

זה הדבר שהכי תסכל אותי בA5 2016 שהייתה לי, יותר מההגה המאעפן. מצאתי את עצמי מעתיק קבצים לכרטיס זיכרון או צורב דיסקים כאילו שאני חי בשנת 2000.

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

haters will hate

פורסם

המרצדס הזאת משגעת :)

הוא הזכיר לי עוד משהו שממש מציק לי במכוניות פתוחות מסויימות, חוסר האפשרות לתפעל את הגג במהירות נורמלית, במוסטאנג החדשה חייבים להגיע לעצירה מוחלטת, מזל שהגג שלה זז ממש מהר.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...