Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ובבקשה אאודי י'מסריחים, למה חיבור מוזיקה בבלוטוט מצריך חבילת טכנולוגיה, אנחנו ב2016, בכל אוטו מסריח אפשר לשדר מוזיקה מהטלפון.

זה הדבר שהכי תסכל אותי בA5 2016 שהייתה לי, יותר מההגה המאעפן. מצאתי את עצמי מעתיק קבצים לכרטיס זיכרון או צורב דיסקים כאילו שאני חי בשנת 2000.

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

 

רוצה לשמוע שוס יותר גדול- Q5 מתוחת פנים מדצמבר 2012- אין בקרת שיוט.

גיליתי את זה אתמול כשקפצתי עם חבר בעל הרכב המדובר לסיבוב סוכנויות.

 

שאלתי את נציג המכירות בסוכנות אאודי לסיבה שבעינה אין ברכב פרמיום משנת 2012 אביזר שהגיע כסטנדרט ברכבי פרמיום עוד משנות ה-90, התשובה היתה מהממת לא פחות:

"העדפנו לוותר על כמה פיצרים זניחים כמו בקרת שיוט וניווט כדי להביא במקומם מערכות יותר חשובות, כמו קוואטרו.

 

אמרתי לנציג שהתשובה שלו כל כך חסרת מקצועיות שזה ממש מזלזל שזה הכי טוב שהצליח להמציא שכן קוואטרו ב-Q5 מגיע כסטנדרט ולא "כתוספת" וגם בקרת שיוט מגיעה כיום כסטנדרט כמעט בכל רכב בינוני ומעלה ועל אחת כמה במותג פרמיום ובהתחשב בכך שה-Q5 גם ככה דלה מאוד באיבזורי נוחות קצת מגוחך להגדיר רכב כזה כפרימיום.

 

בנקודה זו הוא כבר היה לבן יותר מהקיר שניצב מאחוריו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...