Jump to content

pronella

  • הודעות

    920
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

2,411 צפו בפרופיל

הנקודות של pronella

משקיען

משקיען (5/14)

4

מוניטין

  1. שלום רב, לאחרונה התעניינתי במסחר ברכבים כעבודה צדדית. לאחר שדיברתי עם בחור שמשווק את עצמו בפייסבוק כמנפיק תו סחר בשלושה ימים החלטתי שאני רוצה לנסות. הוא טוען שאפשר להנפיק תו סחר גם אם אני עוסק פטור ולמכור עד 100 אש"ח בשנה. הוא ממליץ לפתוח מורשה. אשמח להתייחסותם בנוגע לכמה שאלות וחששות שעלו: 1. האם יש כל מיני ניואנסים בתהליך פתיחת התיק שכדאי לקחת בחשבון או עניין לא חוקי? 2.כיום אני שכיר בתחום הנדסת חשמל ובנוסף יש לי עסק עצמאי לעבודות חשמל קטנות(עוסק פטור), הבחור טוען שאפשר להוציא קבלות על מכירת הרכבים כי כבר יש לי עוסק פטור בתחום החשמל, האם זה חוקי? או שחייב להפריד בין התחומים ולפתוח פטור/מורשה בנפרד? 3.הבחור טוען שאין צורך במגרש רכבים, לפי מה שידוע לי זה היה בגדר חובה, האם החוק השתנה? 4.האם יש כאן סוחר רכב שאוכל להיעזר בו ולהתייעץ איתו(אפילו בתשלום)? אודה להתייחסותכם! בתודה תומר.
  2. אצלי לא היו בעיות אך הרכב היה עם 60 אלף קילומטר. אני לא מכיר את המנועים לעומק אני רק יודע שהגיר אמין מאוד.
  3. יש מודעה באתר יד 2 על במוו סדרה 1 ידנית (צורה 12-15), רכב עם 136 כ"ס, עם תוכנה בערך 200 כ"ס. המחיר שהוא מבקש באזור 40K, צבע כתום, נדיר מאוד למצוא ידנית אז יכול להיות שיש לך פה הזדמנות. דרך אגב הייתה לי אחת עם קיט M לפני מספר שנים עם תוכנה ונהנתי מהרכב מאוד!
  4. שלום חברים, רציתי לשמוע את דעתכם על המנוע הנ"ל של במוו. מפיק 136, 1500 סמ"ק, יושב בסדרה 1 ובסדרה 3. איך הוא מבחינת אמינות וטיפולים, למה כדאי לשים לב, האם צצות בעיות מוכרות לאחר 100 אלף קילומטר? ראיתי כבר כמה אנשים שהחליפו טורבו סביב 120 אלף קילומטר. האם יש מחלות לרכב?
  5. תודה על ההתייחסות, ניסיתי את זה כבר לפני כן ואין גישה להסתכל לתוך המסילה. אין מנוס מלפרק את הכיסא.
  6. שלום רב, מדובר באאודי איי 3 מודל 2013 הכיסא שליד הנהג השתחרר מאחת המסילות, בעקבות זאת הכיסא רוקד קצת בנסיעה ומן הסתם זה מסוכן ואף אחד לא יושב מקדימה עד שהבעיה תטופל. ניסיתי להתעסק לבד ומצאתי את מקור הבעיה. יש קפיץ שאמור להרים 3 ברגים ולשחרר את הכיסא ואז ניתן להזיז אותו קדימה ואחורה. הקפיץ הזה אמור לעלות את הברגים רק בזמן שמושכים בידית שמרחיקה/מקריבה את הכיסא וברגע שנשחרר את הידית הזו הקפיץ אמור לחזור למטה והברגים אמורים לרדת גם. מה שקורה בפועל הוא שברגע שאני משחרר את הידית שמזיזה את הכיסא הברגים נשארים למעלה רק בצד אחד של המסילה ובעקבות זאת הכיסא נשאר משוחרר. כמו כן, כשאני משחק עם הידית אני רואה שהברגים זזים קצת ומנסים לרדת אבל הקפיץ תקוע למעלה. ניסיתי בכמה דרכים גם בכוח לשחרר את הקפיץ ולא הצלחתי. אשמח לעצותיכם לאן ניתן לפנות על מנת לטפל בבעיה או שהאם ניתן לטפל בה בעצמי. מצורפת תמונה, תודה מראש!
  7. היי תודה רבה על ההתייחסות, פניתי לעוד כמה מוסכים שמטפלים ברכבי ואג, עם שמות דיי מוכרים בתעשייה וקיבלתי את אותה הצעת מחיר לטיפול. בנוגע לאבחון התקלות ננסה לבדוק במוסך אחר. מה שאני מנסה להסביר זה שלא הרגשתי שאני מקבל התייחסות ורצון אמיתי מהבוחן לעזור ולפתור את הבעיות, אלא גישה של בוא נראה מה אפשר לסדר בזריזות תוך כדי מתן טיפול שמנים לרכב. ההרגשה הייתה שלא משתלם להם לבזבז זמן על הרכב כי המוסך עמוס מדי. אולי זאת הרגשה פנימית ואני טועה אבל זאת הרגשתי.
  8. שלום רב, רכשתי אאודי A3 מודל 2013, יד 2, 95 אלף ק"מ, 1.8T, sportback הרכב במצב מצוין אך יש כמה נקודות שאני רוצה לסדר ברכב על מנת ליישר קו. הרכב ביקר היום בבוקר במוסך רון אך המחירים שהוצעו לי הרגישו לי דיי גבוהים, אשמח לדעתכם ועצותיכם. להלן הבעיות: *מנורת EPC נדלקת לפעמים בבקרים, מופיעה הודעה על המסך שמערכת START/STOP לא עובדת. במצב הזה הרכב נוסע כרגיל הטורבו עובד כרגיל בנסיעה ואין שום בעיה חוץ ממנורת הEPC והמערכת כיבוי והתנעה שלא עובדת. לאחר בדיקה במוסך נאמר לי שישנן שתי תקלות 1.חיישן מפעיל של הטורבו(?!) 2.חיישן חמצן על מנת לטפל בבעיה הוצע לי להחליף חיישן מפעיל של הטורבו המחיר נע בין 1000-2000 ₪- סביר בעיניכם? במידה והתקלה לא נפתרה יש להחליף חיישן חמצן עוד 1500 ₪. אי אפשר להיות מדויק יותר במצבים כאלה? מרגיש תלוי באוויר. *יש רעש של דפיקה קלה מאזור הגלגלים האחוריים לאחר עליה על במפר, האם זה מיסב גלגל לדעתכם? ביקשתי לבדוק במוסך וטענו שרק אם אעשה טיפול אז יעלו את הרכב על ליפט לבדיקה. הוצע לי לעשות טיפול שכולל שמנים ופלאגים בעלות של 1450 ₪, סירבתי כי הרגיש לי מעט יקר, טיפול כזה אמור לעלות בסביבות 900 ₪ לא? *מושב ליד נהג זז מעט ומרגיש שלא יושב טוב על המסילה, במוסך אמרו לי שלא ניתן לסדר את זה אצלהם, האם אתם מכירים מקום שאפשר לפנות אליו? אשמח לעצתכם איך להתקדם והאם ניתן להוזיל עלויות, תודה מראש!
  9. היי חברים, קודם כל אני רוצה לשתף אתכם ברכישה החדשה שעשיתי כרכב שני לבית(מצרף תמונות). אאודי A3 Sportback מודל 2013, 95 אלף ק"מ, 180 0 טורבו, יד 2, שמורה ברמה פסיכית, רכב מקורי לגמרי. מתוך עניין אסתטי בלבד אני מאוד מתחבר לחלק האחורי של ה- S3, אני מעוניין להחליף את הדוד של הרכב ל4 יציאות מקוריים, אשמח להתייעץ אתכם במספר דברים: 1. האם דוד 4 יציאות של S3 מתאים לדגם שלי? 2.האם הדיפיוזר המקורי של הS3 מתאים? 4.האם יש מקום בארץ שניתן לרכוש דוד מקורי ודיפיוזר משומשים? 3.שמתי לב שההבדל היחיד שיש בגריל חזית הוא הצבע בלבד, צבע כרום בS-לגמרי לטעמי, האם ניתן לצבוע את הגריל הקדמי בכרום במקום להחליף לגריל של S? אודה להתייחסותכם,
  10. תודה על ההתייחסות. llaavvii - אם אני בודק הכל כמו שצריך, מה אני צריך את האמון שלו? אני במילא לא מאמין באף מוכר. casper - תודה רבה העלית נקודות מעניינות. איך אוכל לבדוק מיהן הבעלויות הקודמות? בנוגע להצפה, אם בדקתי דוח סליקה אז אין צורך לחשוש מהצפה לא? הרי הייתי רואה תביעה גדולה בדוח הסליקה. תודה רבה
  11. הנה הדוח סליקה תצוגה מקדימה של הקובץ המצורף IMG-20210425-WA0101.jpg IMG-20210425-WA0101.jpg 78 KB
  12. דוח סליקה טרם לקיחת רכב לבדיקה זה רעיון מעולה. איזה דברים לדעתכם הוא יכול להסתיר? בדיקת משכון לרכב עשיתי, דוח סליקה אבקש. בדיקת רכב במכון בדיקה אעשה כמובן. העברת בעלות טרם העברת התשלום יהיה תנאי לעסקה. האם יש משהו שאני מפספס?
×
×
  • תוכן חדש...