Jump to content

pronella

  • פרסום הודעות

    902
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות pronella

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,211 צפו בפרופיל
  1. תודה רבה לכם על ההתייחסות. נהגתי על אופנוע ידני 250 סמ"ק כשנה-dealim road win 250. יכול להעיד על עצמי שאני מתון וזהיר מאוד ורוכש את האופנוע כדי ליהנות מאופנוע איכותי, כוח זמין ובשביל להשוויץ ברמזור. לא מתכנן ימי מסלול וטיולים. מתחיל הגדלה לרישיון, מעדיף לקנות מוגבל A1 (ללא הגבלה במנוע) מכיוון שהשוק מצומצם יותר ומעניק יתרון במכירה.
  2. היי עומר, אני לא מגיע מהתחום ולכן לא מבין בשוק של האופנועים האלה, מחירון זה לא בהכרח מדויק. אשמח לדעת למה אתה לא ממליץ לקנות מוגבל ברישיון
  3. שלום רב,ממש מתלבט בין השניים,אופנוע מוגבל רישיון A1, שואל מבחינת תמורה למחיר, להלן הנתונים: קוואסקי זד 900- ק"מ - 7000, צבע שחור ירוק, יד ראשונה מודל 2020- מחיר סופי 51 אש"ח, ללא הגבלה לאופנוע. סיביאר650אר- ק"מ - 10,000, צבע אדום, יד ראשונה, מודל 2019- מחיר סופי 55 אש"ח, מחירון 49, מבקש מעל המחירון בגלל שיש תוספות לאופנוע, ידיות ASV, כיסא ONESEAT, הורדת הגבלה ב5000 ש"ח, אגזוז IXRACE. מהי העסקה טובה מבין השניים? אני אישית אוהב מאוד את שני האופנועים והגורם המכריע מבחינתי היא עסקה שווה יותר, מה דעתכם?
  4. תודב רבה קבעתי מחר לגבע, מקווה שנמצא את הבעיה.
  5. שלום רב, קפצה לי הזדמנות לקניית הרכב הנ"ל ב9 אש"ח. מודל 2014, השכרה לשעבר, שעון הק"מ מצביע על 125K. בהנעת הרכב המסך מראה הודעה service -40,000k מסיק מכך שלא עשו טיפול לרכב ב40אלף קילומטר האחרונים(או שלא איפסו בטיפול אחרון). שאלתי את בעלת הרכב אמרה שעשתה טיימינג ב100 אלף אני נוטה שלא להאמין. היא מתנערת מלתת מידע. בכל מקרה אני רוצה להעביר את הרכב יישור קו. מה הייתם ממליצים לי לעשות ברכב והאם יש מקום מומלץ באזור ראשון לציון(חוץ ממוסך רון שמלא בלקוחות בלב ת"א). ישנה בעיה כשאני מניע את הרכב ומעביר הילוך לדרייב או רוורס הרכב רועד, לדעתכם צריך להחליף תוש
  6. הלוואי שהייתי נופל על קונה כמותך לדוגמה... מישהו שמבין עניין ולא יחשוב שאני מנסה לערבב אותו בכל דבר שאגיד. שאחליט לעלות את המודעה בעתיד אתחיל בסינון הקונה תוך ידיעת הקונה על הליקויים.מקווה שאצליח למכור את הרכב לאדם שאני יורה עליו את כל הליקויים תוך כדיי שאני יודע שהרכב נוסע מושלם ואין שום דבר מורגש בנסיעה.
  7. היי, תודה על ההתייחסות. עשיתי בדיקה נוספת בעצמי וגם שם לא נאמר דבר על שמשה שהוחלפה. לרכב לא היו תאונות אצלי ולא התגלו תאונות בבדיקה שעשיתי. התרגשתי מעצם העובדה שהרכב במצב מצויין ומכון בדיקה יכול לגרום לרכב שלך להיראות כאילו יצא מקלקיליה, זו עגמת נפש. אתה לא חושב?
  8. שלום רב, מעוניין לשתף חוויה נוראית שעברתי היום במכון קומפיוטסט במשה בקר 19 ראשל"צ בנושא בדיקת רכב לפני קנייה- אני מוכר הרכב. אני מחזיק בניסאן קשקאי מודל 2016. קצת פרטים על הרכב: יד 2 (01 ברישיון), 58 אלף ק"מ, יד קודמת ליסינג פרטי. הרכב נקנה מחברת קרסו על ידי בינואר 2020 ומיד ימלאו לו שנה בבעלותי. בבדיקה שערכתי במועד הקניה נמצא תותב שמאל פגום וליקוי נפוץ של תיקון צבע פגושים(שאר המכלולים נמצאו תקינים). הרכב לא עבר תאונות ויש לי את כל היסטוריית הטיפולים בחברה, בנוסף יש לי דו"ח סליקה של הביטוח והרכב לא עבר תביעות. היום בבוקר נפגשתי עם קונה פוטנציאלי
  9. תודה לכולם על ההתייחסות! sperial היי, האמת שבתור חתן שאכל מרור לפני 3 שנים בהשכרת רכב יוקרה לחתונה שלי, הבנתי שיש ביקוש רב לרכבי חתונה ולא לרכבים שאתם חושבים! היום כל הצעירים שמתחתנים מעניין אותם רק השופוני ומה יש לי שאין להוא. לכן תאימנו או לא לימוזינות לא נלקחות בחשבון בקרב צעירים(כמובן שהכל יחסי). כשהתחתנתי חיפשתי שני רכבים, האחד גיפ לי ולאשתי והשני עוד רכב למלווים, שיתאים לאחות הגדולה. לכן שכרתי סדרה 5 וX5. לאחר שעשיתי בירורים רבים, לא היו רכבים זמינים לפי בקשתי ועד שמצאתי את הX5 כמעט הפכתי לקירח. ביום החתונה הגעתי לסוכנות בכדי לאסוף את הרכב והפלא הפלא החתן ששכר את הרכב אתמול לא
  10. m3x7r3m3 היי, אתה צודק חלקית. אני מחפש רכב מעניין ואני אוהב לנהוג. אין לי בעיה לתת שירות לאנשים, במיוחד לאנשים בעלי ממון. תחום המכוניות תמיד יהיה בוער בי. כיום אני עוסק בתכנון הנדסת חשמל בתור שכיר ולא רואה איך אני משתלב בתעשיית הרכבים. הראש בעבודה והלב במקום אחר. אובר ניסו להכניס דם חדש בזמן שלא רק המדינה לא תמכה בזה אלא גם נהגי המוניות עבדו קשה והפגינו בעניין. אני בסה"כ איש זעיר ש"מחפש" לייצר הכנסה צדדית מרכב מפנק. קשה לי לשלם 150 אש"ח על רכב יוקרה יד שניה והוצאות שוטפות כל חודש ובתור חולה הגה מחפש אופציה שתעבוד ומי יודע אולי תכניס כמה גרושים. בנוגע לסיפור עם הבחור והE CLASS, זה ח
  11. m3x7r3m3 היי, אני מעריך את העצה שלך, יהיה לי מושג לאן אני נכנס, כרגע אני אוסף את המידע שאני צריך. לייצר ריווחיות זה החלק הכי קל מבחינתי ולא מהווה מכשול. המכשול האמיתי הוא הרישוי. אשמח לשמוע למה לא כדאי לערבב בין רכב פרטי לרכב ליווי. ZVIT היי, לוקח בחשבון קורס מורי דרך, עוד חלק בפאזל. עורך דין אולי יכול לעזור לי למצוא פירצה ולהשאר בתחום חוקי או שטח אפור. trademark היי, למה סי קלאס 2017 לא נתפסת בעינייך כרכב מפואר ומתאים לליוווי חתן כלה? חושב ממש ההפך ממך. מי שירצה להגיע לאירוע במונית יישלם סכום מסויים, מי שירצה מונית צמודה לכמה שעות ישלם סכום בהתאם(שכנראה יהיה משמעותית ג
  12. היי, תודה על המענה. לרישיון סיור ותיור נדרש קורס מורה דרך, איך זה קשור לנהג בוס? אני לא מצליח להבין ופשוט אבוד עצות, לא רואה מנוס מלפנות לעורך דין.
  13. בוקר אור, בהמשך לחיפושיי ברשת עבור עוד מידע שיעזור לי להתקדם בעניין, להלן החוק שמדבר על הנושא הנ"ל. https://www.tourism-law.co.il/rentreg.htm בהגדרות ראשוניות אין זכר לרכב פרטי אלא רק לרכבים מסחריים,אוטובוס וטיולית. האם מישהו מכיר חוק נוסף שמדבר על רכב פרטי? ועוד שאלה בבקשה, עם איזה עורך דין יש להייעץ בנושא? אני מעריך שזה לא עורך דין לענייני תעבורה נכון? תודה רבה
  14. פחת על הרכב לא מעניין מכיוון שהתכנון הוא לקנות מרצדס סי קלאס 2017 מונית לשעבר ובכך ליהנות מרכב מפנק ובמקביל לסחוט ממנו כמה לירות. הוצאות קבועות נלקחות בחשבון בכל מקרה עקב אחזקת הרכב עבורי שישמש במקביל לנסיעות עסקיות. אם התוכנית תעבוד מי יתן ונתרחב.
  15. היי, בנושא הביטוח כמובן שהנושא יתואם מול חברת הביטוח, קראתי איפשהו (ולקחתי בעירבון מוגבל) שמבקשים תוספת על הסעה בשכר עד 8 נוסעים באיזור ה10 אלף ₪ לשנה. עניין המס- עסק עם מחזור פחות מ100 אש"ח, חשבונית ודי לא? אריץ חיפוש על הסוגיה עם אובר, סיקרת אותי ולא נתקלתי בסוגיה זו בחיפושיי ברשת. 'אורח לרגע' - הנ"ל לא שחור על גבי לבן אלא מתייחס לרכבי הסעות לפי מה שבדקתי. יש מידע דל וקשה לי להסיק מסקנות מהם הצעדים הנדרשים מבחינתי על מנת להיות חוקי בתעשייה. אשמח לשמוע ממשהו שמגיע מהתחום.
×
×
  • תוכן חדש...