רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
ראיתי ש ARIKB פירסם לפני מס' חודשים חוברות שלמות יש אפשרות להמשיך במסורת הזו? תודה.
הודעה אחרונה מאת אורמת, -
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אבי רכש אתמול מאזדה 2 2013 שעברה טסט לפניי חודשיים וברשיון הרכב מצוין שאסור להתקין וו גרירה תחת הסעיף "הגבלות והייתרים",מישהו נתקל בדבר כזה פעם?מה יכולה להיות הסיבה לכך?אוליי בגלל שהרכב קטן ושוקל פחות מטון?
הודעה אחרונה מאת much, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
ראשית אני מעוניין לציין שאני נהג חדש כבן 18, ככה שאנסה לעשות את הביקרות על הצד הטוב ביותר שאני יכול. אז .. נתחיל ? קנייה: יום שישי בבוקר, קם ופותח כמו כל ילד שחסך כסף והגיע זמנו לרכוש רכב ראשון את יד 2. כמובן שחודש שלם של חיפושים לא הניבו הרבה תוצאות, אך התמקדתי בגטס, פונטו, או 206. אבי הציע לי להכניס את הפולו כאופציה. פותח את אתר יד 2, מתחיל לחפש ולחפש, מתבאס טיפה שאין שום דבר חדש, לא מתייאש, אף על פי שזכרתי כבר 90% מהרכבים שהיו למכירה, החלטתי לעבור לעמוד 2 (!!!). את עייני תפסה פולו כחולה, שנת 2001, דגם Basic, עם כ-155 אלף ק"מ. טוב .. יום שישי, הזמן קצר, מה עושים מכאן ? רצים לאבא, אבא מחייג אל הבחור, בשעה 10 כבר נמצאים אצלו. מחכים כשעה שלמה שהר…
הודעה אחרונה מאת רוכב_צעיר, -
- 18 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי, ראיתי היום את הרכב הזה ומאוד סיקרן אותי לדעת, איזה רכב זה?! פעם ראשונה שאני רואה כזה רכב בארץ. תודה!
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפורשה היו במהלך השנים מספר ניסיונות לצרף דגם נוסף לצד ה-911 האייקונית. אבל רק ה-924 שנולדה בשנת 1976 באמת הצליחה ליצור לעצמה מעמד כחלופה זולה אבל גם ראויה למייסדת, וגם סימנה את הדרך לדגמים נוספים של פורשה בעלי מנוע קדמי. ולחשוב שהכל התחיל בכלל בפולקסווגן... חן פרחי לוקח אותנו בחזרה ומספר את תולדות הפורשה שחילצה את פורשה הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
שלום, האם יש דרך לנתק את מסיח הדעת מס'1 ? מלבד ההשתקה בכל פעם שנכנסים לרכב... האם יש דרך יותר נרמלית? כמ פיוז או שיטה אחרת ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 774 צפיות
אהלן, נאמר לי היום משהו על שנתון רכב. אם אוטו עולה לכביש עד ה-1 ביוני הוא שנתון קודם, ואם הוא עולה אחרי זה הוא שנתון הבא? מה המשמעות של זה אם בכלל?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הרכב אצלי כשנתיים, ומאז ומתמיד המזגן שלו עבד חלש. לא כל כך הפריע לי כי לרוב אני מעדיף לנסוע עם חלונות פתוחים, אבל בכל זאת בעקבות הימים האחרונים החלטתי לשפוך קצת כסף על שיפוץ מערכת המיזוג. לא היה לי שמץ של מושג שהכל מתחיל ונגמר בפילטר, לא חשבתי לרגע ששם הבעיה.. כל מיני מוסכניקים הנפיצו לי אלף ואחת סיבות למה המזגן עובד על הפנים, ואף אחד מהם לא זרק את המילה "פילטר". 50 ש"ח, והמזגן עובד כמו חדש
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
-
סיאט הציגה את המתמודד שלה בסגמנט הצומח של ג'יפונים, כי עם כל הכבוד לאיביזה - מכוניות קטנות ועממיות לא עושות כסף גדול. אז הנה הוא, ואם גם אתם קצת מאוכזבים מהמראה המפוהק של לאון סטיישן מוגבהת, זה בסדר. זה לא ששאר הקבוצה היא משהו לשים בשומר מסך, אבל איכשהו התרגלנו ליותר מסיאט. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו יכול לשפוך קצת מידע על הנושא? עלויות, מכס וכדומה. יש הבדל אם אני מזמין מהאינטרנט או מייבא אותם עצמאית?
הודעה אחרונה מאת carom, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
על אלו 3 דברים מהרשימה את/ה מוכן/ה לוותר תמורת אחד מהדברים באותה רשימה: - 1" בג'אנט (מוותר=פחות, מקבל=יותר) - מולטימדיה - מסך טאצ' גדול, BT וסאונד איכותי. - ESP - הגה חשמלי / הגה הידראולי - 10% ביצועים (כ"ס, מומנט) - גיר אוטומאטי - 10% צריכת דלק - 10% תפוקת מזגן - סאנרוף - 10% מרחק בלימה - 20% מרווח טיפולים (ויתור=קיצור, תמורה=הארכה) - 10% בידוד רעשי דרך - 20% תקופת אחריות (רק מי שרוכש חדשה)
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
המשטרה ניהלה פעילות סמויה נגד חשוד שהיה מעביר קטנועים ואופנועים "טסט" שנתי במכון רישוי בתל אביב, בשיתוף בוחני המכון, ללא בדיקת הכלי אלא באמצעות הצגת הרשיון בלבד וזאת תמורת כסף. ממקורות המקורבים להנהלת המכון נמסר, כי הם הצליחו למנוע את סגירת המכון ל-30 ימים והוא נותר סגור רק היום ה-30/3/16.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי לכולם , חזרתי מטיול של כשבועיים באירלנד. הרכב היה יונדאי טוסון חדשה (450KM על המד מרחק) נקלטה ביורופקאר שבוע לפני. ידנית 6 הילוכים , רמת גימור executive , דיזל מנוע 1.7 הרכב חזק, מומנט זמין בתחילת הנסיעה / בעליות וגם בכביש מהיר אם רוצים לתת עוד גז. הרכב גדול ומרווח , מלא מקום מאחור וגם הבגאז' גדול (2 מזוודות גדולות ועוד שטויות) צריכת דלק משולבת של כ 1:16.5 , קצת מאכזב לדיזל ... (בערים יש לא מעט פקקים , השתמשנו קצת במזגן במהלך היום, ונסיעות בהרים של כ 1200 מ) כאשר עלות של ליטר דיזל 1.11 יורו בידוד רעשים לא הכי טוב שיש , במהירות של 130+ דיי רועש בתא הנוסעים , קצת מאכזב, כך גם המטלים , נוקשים מדיי לדעתי , בכבישים משובשים (gravel road) או…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 947 צפיות
שלום אשמח להבהרה מהי בדיוק חברת דיימלר. קראתי קצת דרך גוגל אבל בכל זאת לא בדיוק הבנתי מה הולך שם. האם היא חברה בבעלות מרצדס או שהיא חברה בפני עצמה ? אשמח לשמוע גם אם מישהו שאולי ביקר במפעל שלהם ויכול קצת לספר מה החברה הזו בדיוק עושה. בטוח שהמוחות פה יעזרו תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Skins, -
- 4 תגובות
- 803 צפיות
שלום חברים התחדשתי במזדה 3 חדשה מהחברה, אני אמור לקבל אותו תוך 14 יום. רציתי בבקשה להתייעץ איתכם לגבי התקנות מקומיות. 1) במסגרת האביזרים קיבלתי את חבילת המיגון של קוברה, האם ניתן לוותר בהתקנתו רק על הקודן ולהשאיר את הרמת החלונות? (בחברה לא ידעו לענות לי על השאלה) 2) מה דעתכם לגביי חיישני רוורס אחוריים ברכב זה? כדאי בנוסף למצלמה או שמיותר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת shai82, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
השאלה בכותרת.
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
בהתעלם משיקולי עלות הרכישה הראשונית, ובהנחה שמחלות הילדות ונושא האמינות יבשילו ויפתרו, האם לדעתכם נותר אופק אמיתי לגיר הידני? הרי לכאורה, מעבר לסוגיית הנוחות, הגיר כפול המצמדים מהיר, חכם ויעיל פי כמה מכל נהג ממוצע (ואף מעבר לו), שלא לדבר על חסכון בצריכת דלק וניצול אופטימלי של רצועת המומנט של המנוע. מנגד, אל מול ההתפתחות המדהימה של התיבות האוטומטיות, אני לא רואה שם התקדמות בעולם הידני. התיבות הרגילות נראות ומרגישות בדיוק כמו שהיו לפני עשר, עשרים ואפילו 30 שנה. לא ראיתי שיפור של ממש ברמת הדיוק, המהירות, או הנוחות של התיבות הידניות. בקיצור - שירת הברבור.....?
הודעה אחרונה מאת falou, -
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, האם למישהו יש את המסמך של משרד התחבורה עם מידות הצמיגים המאושרות לסיאט איביזיה 2016 ויכול לעלות אותו? תודה מראש, קוסטה Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת HawHaw, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
ערב טוב, קניתי רכב ידני לאחר 3 שנים נהיגה בגיר אוטומטי (3.5 שנים ותק נהיגה). בימים הראשונים, הייתי מעביר את ההילוכים באופן חלק דרך תיאום של צורת מספריים בין הדוושות אך גם הגעה לסל"ד גבוה 4000-5000. עם הזמן, לא יודע מה השתנה, הפכתי להיות יותר רגוע ולא "מהיר ועצבני", אם הסל"ד נמוך מ 2000 או יותר גבוהה מ2200, מורגשת דפיקה קלה כשאני מעביר הילוכים. מדובר בהילוכים 2 עד 5. בהילוך ראשון התגברתי על זה בנסיעה בסל"ד (למשוך נסיעה עד 25/30 קמ"ש) ואז להעביר. אגב, האם יש דרך להעביר הילוכים בצורה מאוד חלקה כמו באוטומט ללא דיפקה או שזה טבע הדברים בגיר ידני, שנרגיש אפילו דפיקה קטנה? אשמח להבהרה כי מאוד חשוב לי לנהוג נהיגה שקטה בלי קפיצות (הרכב לא קופץ) ואפילו בלי שום דפיקה. …
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 991 צפיות
יש לי יונדאי אקסנט 2003 יד 4 204,000 ק"מ נוסע חלק, לא עבר תאונות טפולים במוסך מורשה, טסט עד סוף ינואר, החלפתי טיימינג בינואר האחרון הממיר קטליטי שלו לא עובד כבר כמה שנים הצמיגים שחוקים ויש איזה שהוא בעיה בגיר שאחת לחודשיים בערך הוא נתפס וכשאני מכבה את המנוע ומדליק שוב חוזר לעבוד תקין וכבר כתבתי עליה כאן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?600516-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%90%D7%99-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%A7%D7%A2-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%99-%D7%A4%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%A0%D7%A0%D7%96%D7%A7-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%A8בנוסף הוא קצת שרוט חיצונית מכניסה לחניות וכדו' …
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
מחר בבוקר תערוך "כלמוביל" יבואנית יונדאי לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת שיווק גרסת הפנאי של יונדאי i20 ה"קרוס". אנחנו נהייה שם ונעדכן בעיקרי הדברים בשרשור הזה. כרגיל, אתם מוזמנים להעלות כאן שאלות, תהיות הערכות או כל דבר שתרצו לדעת על המכונית החדשה. נשתמע, מערכת "קארספורום"
הודעה אחרונה מאת dandan12, -
רביעי בבוקר של חול המועד פסח. בזמן שאתם פרפרתם עם הילדים באיזה יער או פארק ועמדתם בפקקים האין סופיים בשביל לראות כמה אבנים מימי בר כוכבא אנחנו.. אנחנו נפגשנו בחניון מאחרי איקאה, 33 עקרבים מכל המינים מכל הסוגים. תדרוך קצר מרב עקרב עומר גלברט' ויאלה מתגלגלים דרומה, עצירה קלילה בצומת שוקת לקפה שגררה כמובן את ההתגודדות הקבועה סביב חבורת העקרבים ומשם למצדה (מנחת בר יהודה ליתר דיוק). מגיעים למנחת בר יהודה על ים המלח. מחכה לנו צליה ענקית עם שולחנות עם מפות כסאות וספות כאילו זאת החתונה של גלברט'. שתייה קרה ובופה על האש כשל"פ כיאה ליהודי טוב. מסלול אין סופי של מנחת מטוסים פעיל מפוזר בקונוסים זוהרים , אספלט נקי של 3 ק"מ להקפה נטול סכנות\ משטרות \ מדרכות \ חתו…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לטובת כל מי שלוקח רכב לבדיקה ונבהל מרשימת הליקויים אני מעלה בדיקה למאזדה 3 2005 שקניתי בפברואר 2010 מתנצל אם התמונה לא איכותית - המסמך התבלה עם השנים בקנייה היא היתה עם 77K . היום עם 160K נזילות שמן ? 6 שנים אף מכונאי לא ראה . רעש שסתומים - מה זה ? . תושבת מנוע - הוחלפה לאחר 5 שנים מהקנייה (היה צריך קודם כנראה) נקישה בהגה ? לאחר 3 שנים מהקנייה הוחלפו משולשים . לא יודע אם קשור בולמים חלשים ? מעל 6 שנים ועברו טסט ואף מכונאי לא אמר להחליף הילוכים ? קישקוש . אמנם החלפתי שמן גיר לאחר כמה שנים ותפקוד התיבה השתפר מצבר ישן - נכון . החלפתי אחרי חצי שנה - לגיטימי בקרת אקלים - באמת פה היתה בעייה והמוכר תיקן לשביעות רצוני ריפוד לוח מחוונים פגום - מה זה ? …
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
מחפש תחנת דלק מומלצת עם דלק 98 באיזור חיפה ועם מחיר טוב , מישהו מכיר ?
הודעה אחרונה מאת Acfit, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פרויקט "סובב מותג" של דגמי פיג'ו בישראל הגיע לסיומו וזה הזמן לסכם ולדרג את המכוניות שהשתתפו בו הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב. אז בניגוד לציפיה זהו אינו עוד שרשוש סיכום תקופה שבעקבותיו צצה מודעה למכירה על הרכב אלא ההיפך. רציתי לשתף אותכם בתהליכי מכירה רכב שעברתי ב4 שנים האחרונות, כלומר בעידן הליסינג ו"שוק"מת". 2012- מכירת סובארו B4 סטיישן משנת 2005. נקנתה כחדשה מהחברה תמורת 165 אש"ח. טופלה במורשה עשתה כ55 אלף קילומטר. מחירון 55, נמכרה ב58 לראשון שהגיע לראות את הרכב. הבחור היה דייג ושיפוצניק וחיפש סטיישן 4X4. 2014 - מכירת טויוטה קמרי פרימיום V6 משנת 2009. נקנתה מהחברה תמורת 254 אש"ח. הועברה בעלות בתוך המשפחה, כלומר יד שניה. טופלה רק בחברה ועברה כ85 אלף קילומטר. מחירון 122, נמכרה ב82. יותר מחודש אף אחד לא בא. כעבור תקופה כשכבר התחלתי להתיאש, הגיע בחור שנראה כסוחר והציע 72.חייכתי אלי ושל…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
פיאט 500X היא הדרך של פיאט לרתום את ההייפ סביב משפחת דגמי ה-500 כדי לנגוס בעוגת הקרוסאוברים הקטנים. היא מביאה עיצוב שובב ושמח, תא נוסעים מלא חיים וכבונוס התנהגות כביש מפתיעה ביחס לסגמנט שלה. אנחנו בחנו את גרסת ה-POP STAR האמצעית מבין שלוש רמות האבזור שמחירה 140 אלף שקלים. האם היא מצדיקה את תג המחיר ומה יש לה להציע מעבר למראה? כל התשובות כאן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 630 צפיות
בקרוב אנחנו (טוב נו, זוגתי) אמורה לקבל הונדה ג'אז חדשה, ואני נחוש לא להתקין קודן ברכב. אחרי בירור בכל הישירים כולם דורשים "לוח מקשים", ולכן הפתרון יהיה כנראה למצוא סוכן ביטוח טוב שיודע "לגרום לחברת הביטוח להבין" שברכבים ברמות המחיר האלו המיגון המקורי הוא מספיק טוב. יש סוכני ביטוח בקהל חברי הפורום או המלצות לסוכן ביטוח טוב?
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
פולקסווגאן מנסים להגיע לקהל הנאמן ולחזק עמם את הקשרים, תוך כדי רצון להשכיח את פרשת דיזלגייט מבחינת יחסי ציבור. עקב זאת הם שיחררו 5 דגמים בעיצוב מיוחד, כנראה לא יגיעו לייצור המוני וגם לא פרטני, אלא רק ישמשו לתצוגות ואירועים מיוחדים. JETTA GLI GOLF GTI PASSAT GOLF 1.8T GOLF R מדהים איך שכמה נגיעות קוסמטיות קטנות נותנות מראה מיוחד לכול רכב, אפילו רכב בייצור המוני יכול להיות מיוחד.
הודעה אחרונה מאת omricn, -
- 0 תגובות
- 542 צפיות
קיבלתי הצעת מחיר של קרוב ל3000 ש"ח כולל מע"מ לוו לא פריק. האם מישהו יודע על עסקאות יותר טובות? איפה מומלץ לבדוק? בדקתי בינתיים ב"המרכיב" בירושלים.
הודעה אחרונה מאת Oren da man,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 449 אורחים (הצג רשימה מלאה)
