Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא גאנטים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי חשוב שיעמדו בתקן הישראלי. מאחורי הג'נט יש מקום בו מטבעות אותיות מסויימות. זה בעצם ציון של התקן.

 

בגדול, אני לא מוצא הגיון, כי אם כן תצליח לחסוך מהעסקה, הפער לא יהיה משמעותי בכלל.

 

אם תגיד שיש דגם מסויים, לצורך מסויים, במידות מסוימות ושבאמת אין לו תחליף אז כנראה שאין לך ברירה ותצטרך לייבא.

אני מכיר סדנה אחת, שהביאה לארץ דגמים בהזמנה מאוד נדירים, אני לא חושב שאתה תוכל להתקיל אותם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא זול בכלל. מחיר הג'אנטים הוא 1500 ש"ח, כדי שיהיו בארץ צריך להוסיף עוד 4400 ש"ח. אני לא רואה איך אפשר לחסוך כאן עם עלויות מטורפות כאלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצטער שאני מקפיץ, לא מצאתי פוסט יותר חדש.

אני נמצא בצומת דרכים לגבי רכישת גאנטים.

מצד אחד אני כבר הרבה זמן מחפש גאנטים בארץ, אבל לא מוצא כלום ( כמובן שאני מתכוון לגאנטים של מותגים)

ומצד שני מצאתי גאנטים שנמכרים בארהב ואני שוקל לייבא אותם.

הקטע הוא שנאמר לי שבנוסף לתקן JWL (לא בטוח שהוא חובה) צריך גם תקן DOT או E.

מישהו יכול לאשר את זה?

דרך אגב, מה שאני מחפש זה גאנטים שחורים לסיוויק 99.

תודה

פורסם

העלויות מטורפות. לדעתי לא משתלם עבור רכב ישן יחסית (מודל 99) אלא אם כן אתה מייעד אותו לאספנות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אם אני מחפש מותג (OZ,LENSO,ROTA) ייצא לי יותר זול להזמין מחו"ל, מה גם שאין את הדגם בארץ.

מדובר בגאנט של ROTA ששוקל קצת פחות מ 6 קילו, לפי החישובים שלי ייצא לי בערך משהו כמו 3K ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...