Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתון רכב- רישוי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

נאמר לי היום משהו על שנתון רכב.

אם אוטו עולה לכביש עד ה-1 ביוני הוא שנתון קודם, ואם הוא עולה אחרי זה הוא שנתון הבא?

מה המשמעות של זה אם בכלל?

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם

זה היה עד 2008 ( יכולת לקנות מודל 2008 בחצי השני של 2007). שנתון 2008 נמשך שנה וחצי.

אחרי השנה הזאת השנתון התחיל ב 1.01.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם

גם לפני 2008 תארך 1 ביוני לא קובע כלום.

 

לדוגמא, יש מכוניות שעלו בחודש מאי 2005 רשומות כמודל 2006. יש גם מכוניות שעלו בחודש אוקטובר 2005 רשומות כמודל 2005.

 

בכללי, החלפת שנת דגם הייתה ברוב המקרים בחודשים מאי - יוני - יולי.

 

אבל צריך לבדוק מה רשום בסעיף "שנת ייצור" ברישיון הרכב. מה שרשום שם, זה ה"מודל" של הרכב, לפי זה בודקים מחיר במחירון. תאריך עליה לכביש בשנים האלו לא מעניין את אף אחד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...