Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיאט 500X - כמו כולם אבל אחרת


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בסביבות פ"ח-כרכור-בנימינה-זכרון מסתובבות לפחות 4-5 כאלה וחייב לציין שכל פעם שרואה אחת, עושה לי שמח על הלב.

 

הבעיה, כרגיל, תמחור, עם כל השיק והחמידות והנחמדות (והמנוע) שבהחלט יש לרכב, הוא עולה כמו ספורטאג'! :shock:

 

אז ברור, גם מבחינה עיצובית ואפילו מבחינת ביצועים, ה 500X כלל לא מכוונת בשום צורה לספורטאג', אבל עם ישרואל [{(חי) בסרט] רע} לא רק מודד עלות שקל-מטר, אלא גם משריץ ילדים בסיטונאות וצריך רכב גדול יחסית לאפסן את כל ה"תכשיטים" שלו כך שבסופו של יום, קהל היעד של הרכב הוא די מצומצם.

 

את ה 500 יח' שהוקצו להם אני מאמין שימכרו בין אם עכשיו ובין אם כשיגיעו ליד 2 אפס ק"מ (בתקווה שלא יגיעו).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 307
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למכור בטוח שימכרו. כל רכב נמכר בסופו של דבר.

אבל מצד שני שרכב כזה עם הקצאה בחוסר, כביכול, שיגיע ל0 ק״מ, זה די כשלון של היבואן.

 

אנשים ציפו לרכב הזה כאילו הוא זה שיעשה את הקאמבק של המותג שלמעשה חי בארץ ממכירות דרך סוכני משנה (0 ק״מ) ומבצעי מכירות מדי פעם.

 

לדעתי לפיאט מגיע ייצוג יותר טוב בארץ, כמו שקיה קיבלו ופרחו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שבחרת לתת דווקא את קיה כדוגמא...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה היא דוגמא מצוינת, אך לא חד-משמעית. החלפת הזיכיון שלה הייתה בדיוק בשלב שבו קשת הדגמים שלה התחלפה לדגמים ראויים. ללא ספק יש חלק נכבד להחלפת הזיכיון, אבל זה לא היה קורה ללא השיפור במוצר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריחה של קיה הגיעה לא רק בזכות היבואן החדש אלא גם בגלל קו דגמים חדש לחלוטין וברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהם מכרו עד אז.

 

את דעתי לגבי הרכב כבר כתבתי כמה פעמים, אציין שוב שאני התעניינתי ברכב בריצינות בשביל אימא שלי שדיי נדלקה עליו כמוני, התמחור הראשוני היה מעל 140K לדגם הבסיסי על הכביש כשבחודש שעבר מאז הביקור באולם התצוגה התקשרו פעם בשבוע והורידו עוד קצת את המחיר עד שהגענו ל-131K עם מספר תוספות.

אני הייתי בטוח שהמלאי הראשוני ימכר במהירות אבל כנראה שעם ישראל עדיין שבוי בסטיגמות בנושא של פיאט כי לדעתי מלבד עניין הנוחות לרכב אין נקודות תורפה משמעותיות.

מעניין אם עכשיו במבצעי "חבר" וכו' תהיה עליה במכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללקוח הטיפוסי של ה-X לא באמת יפריע שהיא לא 170. יש לה מספיק מומנט וגם מספיק הספק לסגמנט. היא זזה לא רע בכלל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באשר לקיה - אם זה היה נשאר בסמלת, אז היינו נשארים עם מחירים לא רלוונטים והיינו שומעים שוב סיפורים על ״סטריאוטיפים״ וכו׳...

 

אם היא הצליחה - כמובן שזה רק בגלל קו הדגמים. אצל אותו יבואן שהצליח למכור דייהטסו עם קו מוצרים הרבה יותר מצומצם מזה של פיאט.

 

מייק - צר לי, אבל לא יודע מי זה עם ישראל שאתה מדבר עליו שהיה אמור לרכוש את הרכב, בעוד שאתה שהתרשמת ממנו כל כך עמוקות לא מוכן לרכוש אותו. אז מי אמור לקנות אותו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היא הצליחה - כמובן שזה רק בגלל קו הדגמים. אצל אותו יבואן שהצליח למכור דייהטסו עם קו מוצרים הרבה יותר מצומצם מזה של פיאט.

 

המודגש באדום דוגמא יפה מאד לסילוף כל מה שנאמר לעיל.

 

כי מה שנאמר זה:

 

ללא ספק יש חלק נכבד להחלפת הזיכיון, אבל זה לא היה קורה ללא השיפור במוצר.

 

לא רק בזכות היבואן החדש אלא גם בגלל קו דגמים חדש לחלוטין וברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהם מכרו עד אז.

 

אבל אצל מי שפיאט/סמל"ת משמעו דגל אדום, מה שבאמת נכתב לא מעניין.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rk - אני חייב לספר לך - הייתה לי בחיים רק פיאט אחת.

היא הייתה בת 15 בערך, אז לא היה לי שום קשר ליבואן שלה.

 

אין לי טראומת פיאט או טראומת סמלת.

 

פיאט לא דגל אדום אצלי וגם לא סמלת. לא יודע למה אתה משוכנע שכך העניין.

 

אבל אין לי ספק שההצלחה הנהדרת של קיה לא הייתה מתרחשת ביבואן הישן.

זה לא סותר את העניין שקו המוצרים החדש עזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה סילפתי את מה שאתה ומייק כתבתם?

 

ובנוסף, אתה רשמת שפיאט/סמלת זה דגל אדום אצלי, לא ברור לי מהיכן הקביעה או מה הסיבה.

 

מייק - הנה עכשיו הוספת מידע חדש . למרות שלמיטב הבנתי הלכת בשתי הזדמנויות לרכוש את הרכב ופעמיים ירדת מזה. מסיבות כאלו או אחרות. אז אתה שופט את ״עם ישראל״ שלא רכש את מה שאתה גם לא רכשת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סילפת בכך, שאני ומייק רשמנו שהחלפת היבואן, אשר לה היה ללא ספק חלק בהצלחת קיה, הייתה יחד עם החלפת קו הדגמים ובלעדיו לא הייתה קיה מצליחה כל כך.

 

מה שאתה רשמת, מאידך, היה שטענו שרק החלםת הדגמים עמדה מאחורי ההצלחה. זה סילוף.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...