Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיאט 500X - כמו כולם אבל אחרת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט 500X היא הדרך של פיאט לרתום את ההייפ סביב משפחת דגמי ה-500 כדי לנגוס בעוגת הקרוסאוברים הקטנים.

היא מביאה עיצוב שובב ושמח, תא נוסעים מלא חיים וכבונוס התנהגות כביש מפתיעה ביחס לסגמנט שלה.

 

אנחנו בחנו את גרסת ה-POP STAR האמצעית מבין שלוש רמות האבזור שמחירה 140 אלף שקלים.

 

האם היא מצדיקה את תג המחיר ומה יש לה להציע מעבר למראה?

 

כל התשובות כאן

 

פיאט X500 08.JPGפיאט X500 09.JPGפיאט X500 11.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 307
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעבר לתוספת על משענת היד וכפתור ההנעה אפשר להוסיף גם מערכות בטיחות אקטיביות אבל השיא הוא תוספת של מעל 10K לצבע הצהוב של רכב המבחן, הזוי.

 

מצד שני אני לגמרי נשביתי בקסם של הרכב הזה, הוא פשוט מתוק, אין לי הגדרה אחרת.

נכון ש-3/4 מהחוויה שהוא מספק קשור בעיצוב ואריזה אבל אני אהבתי את הנסיעה ואת יחידת הכוח ולי נוחות הנסיעה לא הפריעה עד כדי כך.

 

נהניתי מאוד לקרוא את הכתבה, אכן ממצה ועניינית.

פורסם

החבילת בטיחות וחבילת הקומפורט (משענת יד, וכפתור הנעה) עולות ביחד 7000 שקלים.

חבילת הבטיחות מוסיפה התראה על סטיה מנתיב , התראה על התנגשות חזית אחור , התראה על שטחים מתים ועל תנועה צולבת מאחור.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

כתיבה יפה מאוד. חסר לי מה מקבלים ב- לאונג', אם יש גג, וכו'. להחליף תחנות מההגה אפשר? ;-)

 

לגבי הרכב:

אותי הוא פחות מרשים מבחוץ, ולא מעורר אצלי ממש עניין. אמנם, כשראיתי אותו לראשונה ברומא בתנועה, באפריל, הוא היה חמוד, אבל כאן, סטטי, הוא לא מושך אותי. אני גם לא אוהב שיש פאנל צבעוני בתוך הרכב, בעיני זה רק מפריע. מצד שני אני תרח אז מה אני מבין... מצד שלישי, היו מביאים גרסת 170 כ"ס למנוע הזה - היה אולי כן מעניין (בתמחור שאינו מופלץ).

 

לגבי הרכבים מסוג זה:

מדהים איך במרכז העיר רומא (בדיוק שבתי) רובם המוחלט של הרכבים הם מיני - 500, "מיני", ואחרים. רק לעתים רחוקות רואים איזו BMW סטיישן או מרצדס. פשוט תרבות כל כך שונה. בעצם, תרבות. :-) לא מבין עד היום מי שקונה אקספלורר כדי להסתובב בעיר ובחניונים שלה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

 

לא מבין עד היום מי שקונה אקספלורר כדי להסתובב בעיר ובחניונים שלה...

 

גברים חלשים עבור נשים חזקות (אבל חסרות כישורי נהיגה).

י

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

קינן - כתבה מצוינת, תודה רבה! הנחה של 5-10K תגרום לרכב להיות הרבה יותר רלוונטי לדעתי.

 

stio - יש כאן כתבה על רכב וכל מה שאתה מוצא לנכון להגיב זה פוסט נרגן נוסף על סמל"ת? שאפו, ברוח הימים האחרונים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אם הם כאלה תותחים, איך תסביר את העובדה שמעולם לא סוכמה עסקה בינם לבינך?

ככה זה, כשאתה לא פראייר. דווקא היוצא מן הכלל מעיד על הכלל כאן.

 

מצד שני, אני תמיד יכול להתנחם בזה שאני לפחות נהגתי בפיאט 500 שלי לפני שקניתי אותה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
גברים חלשים עבור נשים חזקות (אבל חסרות כישורי נהיגה).

י

 

 

יש לומר, גברים חלשים עבור נשים חזקות שיהיו מוגנות אבל יוכלו לרצוח על הכביש חופשי.

פורסם
אני לא אוהב את הסגמנט הזה, בכלל לא. פשוט מתקשה להבין ולהמליץ על כלים נחותים דינאמית, איכותית ושימושית ממכוניות נוסעים המקבילות להם במחיר.

נחותים דינמית - ללא כל צל של ספק.

איכותית- למרות שההשוואה שלך לא הוגנת (השוואה על בסיס מחיר), גם תחת התנאים האלה, אני לא מבין מה ספורטאג' נחות איכותית מ I35.

שימושית - :shock::shock::shock:אתה בטח מתלוצץ. כל קרוס אובר ה-ר-ב-ה יותר שימושי מכל רכב נוסעים פרטי עליו הוא מתבסס.

 

מעבר למשפט הספציפי הזה, כרגיל, אחלה כתיבה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי הכוונה לתנועה עירונית, שם למעט חניה על מדרכות הגודל הוא רק חסרון. הרי רוב הרכבים האלה הם תחליפי סופר-ג'יפ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רכב חמוד אבל לא הרבה יותר מזה. איכות החומרים בפנים מאכזבת. יקר קצת בשביל התמורה. ואני מדבר בתור אחד שמחזיק אך ורק איטלקיות מאז שקיבלתי רישיון.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...


×
×
  • תוכן חדש...