Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיאט 500X - כמו כולם אבל אחרת


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 307
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הוא אמר שההצלחה של קיה הן גם בגלל הדגמים וגם בגלל היבואן, מדבריך היה נראה שהוא אמר שההצלחה היא רק בגלל הדגמים

אם היא הצליחה - כמובן שזה רק בגלל קו הדגמים

כאן הסילוף שהוא מלין עליו, מן סתם - הוא הרי אומר בדיוק אותו דבר כמוך ואתה עדיין בחרת להציג זאת באופן מתריס

 

בכ"א מזל לקיה שסמל"ת לא אלו שבחרו איך לתמחר אותם, ספורטאג' ב180K כנראה לא היה ההצלחה שהוא היום.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rk - אני חייב לספר לך - הייתה לי בחיים רק פיאט אחת.

היא הייתה בת 15 בערך, אז לא היה לי שום קשר ליבואן שלה.

 

אין לי טראומת פיאט או טראומת סמלת.

 

פיאט לא דגל אדום אצלי וגם לא סמלת. לא יודע למה אתה משוכנע שכך העניין.

 

אבל אין לי ספק שההצלחה הנהדרת של קיה לא הייתה מתרחשת ביבואן הישן.

זה לא סותר את העניין שקו המוצרים החדש עזר.

 

אין צורך שתסביר ותסביר - מבחינת חובבי האיטלקיות כל מי שכותב חוות דעת שלילית על פיאט/אלפא ככל הנראה הוא שונא את פיאט ואלפא, שונא את היבואן, היו לו בעיות קשות ואנושות עם היבואן הזה בעבר ובקיצור - הלקוח תמיד אשם.

 

אבל האמת היא אחרת: כל עוד סמל"ת תדגול בשיטה של למכור מעט וביוקר (כולל ארגז בירות בתא המטען) היא לא תצליח להתאושש - וחבל. מאוד חבל.

לדעתי הפיאט 500 היא סוס מת, אולם מדובר בסוס שמקבל מכות חשמל פעם אחר פעם כדי שיחזור לחיים. השימוש בגירים ידניים לחובבי הנהיגה לצד השימוש בדגמים ספורטיביים בטענה ליצרן אחר (אבארט זו הריי פיאט לכל דבר) מסייע להם במכירות, אבל זה עדיין לא מספיק. גם הפיאט 500X היתה יכולה להיות להיט אילו היו מורידים לה את את המחיר.

 

אגב, אני תוהה מתי יעלו לייצור המוני גם הפיאט 500XL (משאית זעירה), ה- 500XXL (משאית כבדה) וה- 500HOME (קראוון).

אני לא פוסל גם ייצור של ה- 500ARMY שהינו טנק איטלקי אופנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כי אתה בוחר להתמקד במה שמטריל, וסטיו שהגיע אחריך מתעלם גם כן מעובדות ובוחר להאשים. אז כן, טרולים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קינן - כתבה מצוינת, תודה רבה! הנחה של 5-10K תגרום לרכב להיות הרבה יותר רלוונטי לדעתי.

 

stio - יש כאן כתבה על רכב וכל מה שאתה מוצא לנכון להגיב זה פוסט נרגן נוסף על סמל"ת? שאפו, ברוח הימים האחרונים.

 

לגמרי - הם צריכים להוריד את המחיר בכמה אלפי שקלים ואז יש להם סיכוי לא רע בכלל לנגוס נתח מהשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו, אז למה בסוף לא לקחת את האבארת 500? פתחת הזמנה, לא? או שאני טועה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ פונטו, הוא רצה לקנות פונטו.

מבחינת חובבי האיטלקיות כל מי שכותב חוות דעת שלילית על פיאט/אלפא ככל הנראה הוא שונא את פיאט ואלפא, שונא את היבואן, היו לו בעיות קשות ואנושות עם היבואן הזה בעבר ובקיצור - הלקוח תמיד אשם.

לא לכל מי שיוצא נגד האיטלקיות היה סיפור עם היבואן. אבל לך, עפ"י חלקיקי הרמזים שאתה מפזר כאן, כאילו מדובר באחד מהסודות שסנודן לא חשף עדיין, דווקא היה. אם אתה אשם או לא אנחנו כנראה לא נדע לעולם, אבל זה די מעיד על רמת האובייקטיביות שלך.

כל עוד סמל"ת תדגול בשיטה של למכור מעט וביוקר (כולל ארגז בירות בתא המטען)

לכל אחד שיטת מכירות משלו. אלו מוכרים ביוקר ושמים ארגז בירה בתא המטען. אחרים אפילו לא טורחים לעמוד בהתחייבויות לטרייד אין, או להחזיק רכב הדגמה במשך שנים למכונית ספורטיבית, כי יש להם שלל לקוחות "מביני עניין", שמפעילים לחץ, פועלים בכל המישורים, כותבים מכתבים ובסוף קונים מוצרים בהתאם לסמל בפרונט ולא למה שהמוצר מציע בפועל.

השימוש בדגמים ספורטיביים בטענה ליצרן אחר (אבארט זו הריי פיאט לכל דבר) מסייע להם במכירות, אבל זה עדיין לא מספיק.

די אופייני לך לחשוב שאנשים קונים כי חושבים שזה יצרן אחר. לחברים שבאמת קונים את הרכב יש דווקא סיבות אחרות בדרך כלל. אתה יודע, יש בחוץ אנשים שגם נוהגים ברכבים שהם קונים, ולא מניחים שהם טובים בגלל סמל. אבל אני בטוח שעם הגיל והניסיון זה יבוא גם לך. גם אני, כמה שזה מביש, קניתי פולו gti בלי שנהגתי באחת, אי שם לפני 6-7 שנים.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה מת - המותג 500 או הרכבים.

כי לדעתי זו רק שאלה של מחיר.

ואיפה יש ארגז בירות ולא סיפרו לי?

 

אגב, אתה טועה שיש פה הערצה ליבואן או למותג, למיטב ידיעתי גם בעלי אלפא עיו או בעבר שמסתובבים בפורום, בוחנים תדיר גם אופציות אחרות. חוץ מ- RK, הוא גמור ;-)

 

וברצינות - היבואן הזה מייבא שלושה וחצי מותגים: האלפא יקרה ביחס לתמורה על הנייר, אבל לא ביחס לערך המוסף. תקרא לו עיצוב, תחושה, צליל, חיבור לכביש, תאוצה, מה שתרצה. אגב, הגוליטה גם הביאה אחלה ציון ריסוק, אם רק תבדוק. לדידי, ההשוואה בין ה- VRS נניח לבין התלתן כל הזמן עוברת לי בראש, בגלל הפרשי המחיר ביחס לאבזור, למרות שהניהוג של הרכבים האלה שונה לחלוטיןף ועדין - אני מתחבר לערך המוסף של שניהם.

מותג נוסף הוא סובארו, שם התמחור מוגזם עד משעשע, ומי שקונה במחיר מחירון הוא כנראה כל כך לא מחובר למחירים האמיתיים, שאין לו ברירה. הרי את כל הרכבים שלהם אפשר למצוא ביותר מ- 20% הנחה במוטורי ושות'. ואז באים חבר ולכבודם שוחטים שוב את מחיר. אבל, הרכבים שלהם, ברובם, מציעים ערך שונה, בגלל היותם 4*4 או בגלל היותם STI BRZ, למשל. גם שם התמחור מוגזם, אבל אותם לא מוצאים במוטורי ושות', לצערי.

המותג השלישי הוא פיאט, לגביו אין לי ממש מידע למעט שהמחיר שלו מוגזם בעיני, ושהגיר הרובוטי של ה- 500L גרוע, אחרי שניסיתי. כאמור, 500X במחיר טוב יותר היה מצליח יותר, אבל אם הם מוכרים את כל מה שהם מביאים, וממילא אין אכיפה כלשהי בשוק הרכב ונותנים לכל יבואן להביא כמה מותגים וכך לקבוע לנו מחירים לפי מה שבא לו, בדיוק כמו מונופולמ פלה מושלם, זו צרה שאין לנו דרך לפתור, לצערי.

חצי המותג הנוסף הוא כמובן האברט, שמתומחר יקר, אבל כמו האלפא מציע משהו נוסף. מה היה היחס שלהם אליך אינני יודע, אבל לפחות הם מכבדים את מי שרוכש מהם רכב (לדעת רוב הרוכשים, לפחות, ולפי הטיולים שאני רואה מידי פעם שעולים לפה). שוב, הייתי מעדיף פחות כיבוד ומחיר יותר זול, לא ממש מעניין אותי לחלוק חדרים במלון עם בעלי רכבים דומים לשלי, אבל אולי בגלל זה אני לא לקוח שלהם (זה והעובדה שה- 500 אברארט צפופה לי מידי, למרות שמי שנהג בה מדווח על כיף). לו היתה למכירה עדיין פונטו אבארט - דווקא הייתי מנסה, ואני גם מניח שהמחיר היה שואף לאזור הפולו GTI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bar72 - יש מיליטנטיות רבה מאוד ברגע שמישהו אומר משהו לא מחמיא בנושא, אלא אם כן זה בא מאנשים מסויימים. ואז זה בסדר כי הם כאילו מבקרים את המותג - אבל רק להם מותר, אחרת אתה טרול.

 

אגב, שתדע לך שלסובארו יש ערך מוסף לא קטן. עניין ה4*4 לרכבי כביש שהם היו מהחלוצים שלו ברכבים עממיים. יש ברז ויש טורבו. מדובר ביצרן עם מוניטין מעולה, מציע מגוון רכבי שטח ופנאי מעולים וגם הb4 לא רעה ונתוני מכירה בתחת (להוציא את הxv).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bar72 - יש מיליטנטיות רבה מאוד ברגע שמישהו אומר משהו לא מחמיא בנושא, אלא אם כן זה בא מאנשים מסויימים. ואז זה בסדר כי הם כאילו מבקרים את המותג - אבל רק להם מותר, אחרת אתה טרול.

 

כמעט נכון, רק צריך להפוך את המילים המודגשות :) יש כמה יחידי סגולה בפורום שיגיעו לכל שרשור על איטלקיות ויטרילו (להטריל =\= לבקר), כל מי שנמצא כאן מספיק זמן יודע בדיוק במי מדובר. ממש כמו שיש כמה יחידי סגולה שיגיעו לכל שרשור על VAG ויסבירו לכולם שהגיר/מנוע שלו מתפרק והיבואן שלו זה לוציפר. לצורך העניין בשרשור הזה ממש יש כמה וכמה אנשים שירדו על היבואן/תמחור/רכב לפניך ואף אחד לא קרא להם בשמות, מה שקצת סותר את התזה שלך, לא?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא שוב מה שכתבתי. זה די ברור ופשוט האמת. אפילו יותר מניתוח המצב הכלכלי במשק ומתן ייעוצי משכנתא להמונים [emoji6]

 

בכל מקרה אסביר שוב. נראה לי לפעמים שרק לאנשים מסויימים מותר להעביר ביקורות ואותם אנשים בדרך כלל מתנהגים בביריונות כלפי מישהו אחרי אם הוא מנסה להעביר.

 

ההתנהגות של אנשים מסויימים כלפי אנשים אחרים בפורום היא סוג של בריונות. אגב, למרות שאין ת׳רד שאתה לא מגיב בו. ובאריכות. מאוד באריכות. רוב האנשים כאן הם קוראים ולא כותבים ודווקא מכמה בדיקות מדגמיות שערכתי - הטרולים הם לא אלו שמנסים בכוח להכתיר אותם ככאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...