רכשתי רכב עם מערכת מולטימדיה,אני יכול להפעיל אותה עם סים במכשיר או להשתמש בנקודה חמה,מה בדרך נהוג?והאם הסים זה סיפור יקר?,ואם אני משתמש עם נקודה חמה אני צריך כל פעם שאני נכנס לרכב להפעיל אותה או שפשוט להשאיר אותה דלוקה?
יש לי רכב פורד פוקוס 2014
בזמן האחרון אני מרגיש שהרכב לא סוחב כמו שהיה,מתאמץ יותר בעליות, לוחץ יותר על דוושת הגז גם שהרכב משייט לאט
עשיתי לרכב טיפול רגיל והבעייה לא נפתרה
האם אני צריך להחליף את המצתים ברכב?
או שהבעייה לא קשורה?
תודה
מחזיק כעת רכב סוזוקי קרוס אובר שנת 2015,בעזרת ה בקרוב המשפחה תתרחב, ואז אצטרך 3 כיסאות ביטחות של צ'יקו, רוב הנסיעות שלנו בתוך העיר כ12 אלף בשנה, התקציב נע בין 60 אלף ודרומה, אשמח להמלצות
אנחנו זוג עם 2 ילדים, רוב הנסיעות בתוך העיר
רנו פלואנס 2.0 שנת 2011, 170 ק"מ יד שנייה גם היד השנייה פרטית
פורד פוקוס 2014 סדאן, 150 ק"מ יד שנייה יד ראשונה ליסינג
שניהם בסביבות ה17-18 אלף שקל