Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום קשר בין סוג ההנעה לגודלה הפיזי של התיבה.

פשוט, ה ZF8 וה 7 GETRONIC של מרצדס לעולם לא ימצאו דרכן למכוניות הנעה קדמית, ולכן לא היתה הקפדה על גודלה הפיזי של התיבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מעניין אותי יעילות,אצלי זה רגש נטו.

כתוב D? אני מתבאס.

יש ציור של מזלג? אני מאושר,אוהב להרגיש חלק מהמכניקה של האוטו.

לא אוהב שמחשב מחליט לי איך ואיזה הילוך מתאים לי(בייחוד באמצע עקיפה)

לגבי "ישרוד או לא" זה די ברור - רכבים חשמליים ישתלטו ויחזיקו את השוק ככה שגם האוט' וגם הרגיל יעלמו.

 

תומר.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

זה אולי ישמע מוזר מפי חובב רכב, אבל אני אוהב מכוניות אוטומטיות, אבל רק שהתיבה בהן מבוצעת כמו שצריך.

לעולם לא הייתי קונה מכונית מנהלים, סאלון או פאר ידנית, ואם ידנית אז רק קטנה ספורטיבית.

בכל השאר אני יעדיף לתת למוח האלקטרוני לעשות את העבודה, ולפי רמת התיבות החדשות, הוא עושה את זה לא רע בכלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לדעתי לא יעלם. כמו ששוקולד במילוי תות שדה לא נעלם, גם זה לא יעלם. מדוע? כי קיים ביקוש למרות שכולנו חושבים שזה גועל נפש.

 

גם להגאים הידראולים יש ביקוש.

רק שזה לא משתלם כלכלית - אז אין.

 

זה אולי ישמע מוזר מפי חובב רכב, אבל אני אוהב מכוניות אוטומטיות, אבל רק שהתיבה בהן מבוצעת כמו שצריך.

לעולם לא הייתי קונה מכונית מנהלים, סאלון או פאר ידנית, ואם ידנית אז רק קטנה ספורטיבית.

בכל השאר אני יעדיף לתת למוח האלקטרוני לעשות את העבודה, ולפי רמת התיבות החדשות, הוא עושה את זה לא רע בכלל.

 

לא צריך להשאיר את הכל למוח.

ה-DSG מאפשרת לשלב נהיגה באוטומט עם תפעול ידני, כשרוצים, בלי שצריך לעבור בורר מצבים מראש. זה עובד מצויין.

היתרון של הרובוטית הוא בתגובת הדוושה, שלא מתקלקלת בגלל ממיר מומנט. אבל, כבר נהגתי באוטומטיות שעבדו לא פחות טוב (נכון, במכוניות יוקרתיות יחסית).

לאוטומטית מסורתית, עם תגובת דוושה איטית ותפעול ידני מסורבל - אין לי סבלנות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מה שיהרוג את הגיר הידני זה רכב חשמלי.

 

עד אז, גם במחיר של אוטמאטי (רובוטי, פלאנטרי או רציף) אני עם ידני.

 

עריכה:

במתיחה הקרובה של סדרה 1 ו 2 BMW מוסיפים לידניות מנגנון גז ביניים להורדות הילוכים. (מי שמכיר קיים ב 370Z).

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במכוניות הזולות כמו אלטו אין הגה הידראולי?

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

העליה בשימוש בתיבות ידניות בארץ היא בעקבות העליה במכירות של רכבים קטנים וזולים.

בתקופה שהסופר מיני שלטו פה בצורה מוחצת הן נמכרו עם תיבות אוטומטיות ברוב מוחלט, למרות שבאירופה הגירסאות הידניות שלהן בלטו יותר. במדינה כמו שלנו שכמות הפקקים רק עולה וזמן ההמתנה בפקק נעשה בלתי הגיוני, אין הצדקה אמיתית לצרכן הישראלי לקנות תיבה ידנית. אני בטוח שגם רכבי ספורט שנחשבים לטהורים ועבור חובבי נהיגה כבדים יותר כמו ה BRZ וה 370z נמכרו כאן יותר בגרסאות אוטומטיות.

 

אני אישית תמיד אעדיף ידני ולמעשה מעולם לא היה לי רכב אוטומט. גם אם זה אומר ביצועים פחות טובים קלות מתיבה דו מצמדית אני עדיין אעדיף ידני ועשיתי זאת גם ב-3 שנים שגרתי בדרום תל אביב ופגשתי את איילון מדי בוקר וערב.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

מבחינתי הDSG והZF הוציאו ממני כל חשק לרכוש רכב ידני, רק צריך לדעת מאיזה תיבה לברוח ואיזה מוצלחת והחיים יפים בלי דוושה שלישית.

פורסם

כנראה שמעולם לא היית חסיד אמיתי של תיבה ידנית.

ההרגשה של שילוב ההילוך ושחרור הקלאץ" תוך כדי שליטה מוחלטת בנקודת החיבור וההאצה היא הרגשה נפלאה שלא קיימת כלל בגיר אוט' ולא משנה אם זה פלנטרי,רובוטי,רציף או השד יודע מה - כשהגיר הוא רגיל אתה שולט בצורה מוחלטת על המכונה.

כן - אפילו בפקקים אני נהנה לנהוג על גיר רגיל.:loco:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אתה שולט יותר טוב עם DSG.

ה-רבה יותר מהיר. הרבה, הרבה יותר מהיר.

 

אני מעדיף ידני, חזרתי עכשיו לידני, כיף לי עם ידני כמו חזיר בחרא... אבל מבחינת ביצועים, אני יותר איטי משמעותי, בכל הקשור לתפעול הגיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הרובוט יחליף לך את ההילוך יותר מהר,בזה אתה צודק.

איפה בדיוק השליטה שלך כשאתה רוצה למתוח הילוך למשך עוד כמה שניות ואז הרובוט החליט שחלאס,הוא מעלה הילוך?בשנייה הזו בא לי לשרוף את האוטו עם הרובוט יחד.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

תעביר למצב ידני ותוכל למתוח את ההילוכים לפי הצורך.

 

לי יש DSG ואני משתמש במצב ידני הרבה מאוד - בכל פקק, תנועה איטית, ירידות, עליות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כשאני נוהג ברכב של אשתי (500 רובוטית) אני נוהג רק במצב ידני אבל זה עדיין נורא בעיניי, נכון זה לא דיאסג'י אבל זה מה שיש בכל מכוניות המיני.ובנימה אישית, למרות שרוב כפולות המצמדים עושות עבודה טובה יותר מאשר הנהג הממוצע, אני נהנה מאד לנהוג בידני, גם אם אני מפסיד חצי שניה בדרך ל-100...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

יש נהגים שמתפעלים את הגיר הידני בצורה מעולה, מעבירים את ההילוכים מהר מאוד וחלק. ויש כאלה שבכל העברת הילוך הרכב שלהם עוצר (במיוחד בעליות), בעליות בזינוק הרכב מתדרדר - יש גם נהגים עם קילומטרז' רב על ידני שכניראה עוד לא למדו לתפעל את הגיר נכון, יעיל וחלק.

 

בידני זה מאוד תלוי בנהג. בגיר אוטומטי בכל סוג זה פחות תלוי. עבור רוב הנהגים זה יתרון של אוטומטי, מה גם לא דרושה מיומנות בקורדינצייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תעביר למצב ידני ותוכל למתוח את ההילוכים לפי הצורך.

 

לי יש DSG ואני משתמש במצב ידני הרבה מאוד - בכל פקק, תנועה איטית, ירידות, עליות.

 

אני מדבר על מצב ידני.

גם במצב זה המח יחליט שמשכתי

מספיק והוא מעלה הילוך.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"


×
×
  • תוכן חדש...