Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסתכלות לאחור על רכב שקניתי - מה היה רשום בדו"ח הבדיקה ומה בפועל


zvigolden
שימו לב! השרשור הזה בן 3071 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לטובת כל מי שלוקח רכב לבדיקה ונבהל מרשימת הליקויים אני מעלה בדיקה למאזדה 3 2005 שקניתי בפברואר 2010

מתנצל אם התמונה לא איכותית - המסמך התבלה עם השנים

 

בקנייה היא היתה עם 77K . היום עם 160K

 

נזילות שמן ? 6 שנים אף מכונאי לא ראה . רעש שסתומים - מה זה ? .

תושבת מנוע - הוחלפה לאחר 5 שנים מהקנייה (היה צריך קודם כנראה)

נקישה בהגה ? לאחר 3 שנים מהקנייה הוחלפו משולשים . לא יודע אם קשור

בולמים חלשים ? מעל 6 שנים ועברו טסט ואף מכונאי לא אמר להחליף

הילוכים ? קישקוש . אמנם החלפתי שמן גיר לאחר כמה שנים ותפקוד התיבה השתפר

מצבר ישן - נכון . החלפתי אחרי חצי שנה - לגיטימי

בקרת אקלים - באמת פה היתה בעייה והמוכר תיקן לשביעות רצוני

ריפוד לוח מחוונים פגום - מה זה ?

רעשים מלוח שעונים - מישהו שמע פעם ?

 

לסיכום פרט לתקלה בבקרת המזגן שדרשה טיפול מיידי כל השאר מסתבר בדיעבד שהיה כסת"ח ושטויות

כמובן עם השנים נוסף בלאי טבעי

 

עדיין לא הייתי מציע לוותר על בדיקת קנייה כדי לשלול תאונות ולמצוא תקלות מידיות כמו בקרת המזגן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקניתי, בשנת 2003, אלפא 146 אחת האבחנות הייתה קורוזיה בבלוק. זה לא נראה לי סביר והמשכתי עם הקניה. 5 שנים ו-100K ק"מ לאחר מכן המנוע נתפס ופורק במוסך. לא היה שמץ קורוזיה בבלוק, כמו שאין לי שמץ של מושג למה ללכת למכון בדיקה בשביל רשימת כסת"חים בטופס אחיד כשאפשר ללכת למוסכניק שיתן את המצב המכאני האמיתי של הרכב.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שעדין אנשים לא כל כך מבינים את תפקידם של מכוני הבדיקה.. הבדיקה העיקרית והחשובה ביותר שהם מאבחנים היא פגיעות שילדה. ועל זה מכונאי טוב ככול שיהיה לא יוכל לענות ולאבחן בוודאות.

 

תודה לכולם אני הייתי אני, אתם הייתם אתם :)

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מכונאי נורמאלי וחצי מנוסה יכול להבחין בפגיעת שלדה ואם לא, יידע להפנות אותך לפחח שהוא עובד אתו שיאבחן לך אותה בוודאות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המוכר לחוץ.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

או לא מנוסה ונבהל

אגב -על המאזדה הזו שילמתי ב2010 60k . יד ראשונה ליסינג , קניתי מהיד השנייה

 

היו זמנים ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי מי שהמציא את מכוני הבדיקה ושיטות הפירוט בטפסת בזאת הוא לא פחות מאשר גאון/תותח על/מלך/ וכדומה....

גאונות לשמה. אין לי מה להוסיף.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3071 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...