Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 2001 Basic, מנוע 1.4, אוט', - סקירה - 2000 קילומטר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בצעירותי היה לי רכב כזה.. קניתי אותו כשהרכב היה בן 3 שנים.. גם 2001 אוטומט, כמות המרורים שאכלתי מהרכב שאגב נקנה מדוד שלי (אדם מבוגר) ועשה רק 40 אלף קמ.

יחידת מצערת הלכה פעמיים (4000 שח × 2) טרמוסטט נתפס (כמעט הלך מנוע) - עוד 600 שח, הלכה הנעילה המרכזית - המשאבה של הוואקום (לא יודע מי חשב על הרעיון המפגר הזה) - 1000 שח , הקש ששבר את גב הגמל היה גיר שהלך ב70 אלף קמ - שבק בפתאומיות ללא התראה מוקדמת , גיר מפירוק כולל עבודה עלה 8000 שח

ואז נפטרתי מהאוטו כל עוד נפשי בי, אחרי זה רכשתי סוזוקי איגניס 2006 חדשה ונסעתי עליה עד לפני שנה - 170 אלף קמ - ללא תקלה אחת , רק החלפה יזומה של טרמוסטט שעלה כ700 שח וטיפולים שוטפים לא מעבר לזה

 

יש מקרים ויש מקרים, אני שמעתי על הרבה שנהנו מהפולו כמוני.

 

בכל אופן, אתה צודק ב-100% בקטע של הוואקום הזה, גם לי זה הלך ולא מספיק זה, כל הנעילות באוטו נהרסו כולל חלון אחד שנפל (מהמשחק הדפוק עם המפתח שמוריד את החלונות), הייתי כמעט חודש עם אוטו שפתוח 24.7, וחלון שבור.

 

תראה אני בסה"כ בן 19, ככה שמבחינת תקציב זה מה שיכולתי להרשות לעצמי, להגיד את האמת ? היא נתנה לי תקופה מדהימה אבל כמו כל אחד בעל רכב ישן, הלב דפק בכל פעם שנדלקה נורה או האוטו טיפה הניעה באיטיות.

פורסם

אני גם עם הפולו 1.4 הדגם הקודם 60 כס ידני שנת 99 דגם הair open למי שמכיר, כבר ב210 אלף קילומטר.

כבר שנה וחצי אצלי וחוץ מצינור המים מהמנוע שהיה צריך להחליף בעלות של 200 שח הכל מעולה, האוטו נוסע מצויין ומשרת אותי נאמנה בנסיעות בין עירוניות ארוכות כבר 35 אלף קילומטר.

 

*הוואקום כמובן שכבר לא עובד מזמן ואין מאיפה להשיג את החלק בארץ(אשמח להכוונה)

*צבע מתקלף בכל האוטו מקדימה במיוחד

*גם לי הנעילות באוטו נהרסו, הוזמן אחר כבוד שתי נעילות כולל מפתח חדשות בעלות של 80 ש"ח

*הקונסולה המרכזית מתפרקת ואין מאיפה להשיג (או במחיר יקר)

*סוויץ לא מסתובב עד הסוף ולא מניע את הרכב, הוחלף לכפתור התנעה

 

לאור כל זאת ובשיכלול המחיר הנמוך שהרכב הזה נמכר אני מרוצה מאוד, הרכב נוסע מהר וחלק, לא נתקע בעליות והמנוע הקטן לא מפריע לשייט במהירויות של כבישים מהירים.

_____________________________

בשיפוצים

×
×
  • תוכן חדש...