ההעברה מתבצעת בלי ללחוץ על הבלם המילים 'לפתוח את הקונסולה של הידית ולבדוק מה מצב הסולנואיד שם' הם טורכית בשבילי
מה שמעניין זה שחזרתי אחרי שעה ועובד רגיל
בבוקר כשהדלקתי את הרכב הכול היה מאופס כל הנתונים נמחקו כל המוני דרך התחילו מהתחלה וכל הנתונים במערכת אבל הרכב נדלק בלי בעיה האם יכול להיות שהמצבר החליט להפסיק לפעול לכמה שניות בלי סיבה?