רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
וואו, הפעם הבחירה של הרכב הבא הייתה קשה מאוד. לפני 8 חודשים מכרתי את ה JCW שלי. המצב המשפחתי החדש לא הצדיק, זמנית, להחזיק בבית 2 רכבים, והאוטו שלי נמכר בצער אחרי כמעט 3 שנים. נשארנו עם הרכב ליסינג. יש משהו כל כך מיוחד במיני ובמיוחד בגרסת הוורקס: הזריזות, הניהוג, התקשורת, העיצוב וההתרגשות בכל פעם שהרכב מניע...בקיצור קארטינג אמיתי וחווית נהיגה מדהימה. ובכל זאת, אמרתי לעצמי, שברכב הבא אני חוזר שוב להנעה אחורית, כמו המיאטה nc שהקדימה אותה. חשוב מאוד שהרכב יהיה יחסית חדש ולא לפני החלפה / מתיחת פנים, סביר באחזקה השוטפת (!!), מאובזר והכי חשוב, כזה שיגרום לי כל בוקר לחייך אליו. אה, ועוד משהו, אני אוהב רכבים קטנים עד קומפקטים, זריזים... יום אחד התעוררתי פרקטי ו…
הודעה אחרונה מאת volcane, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אחרי כל השרשורים שלי פה אני מרגיש שאני חייב לכם סיכום קטן. פורד מונדאו 2002 - מנוע 2000 סמ"ק, 145 כ"ס, גיר אוטומטי 4 הילוכים. נקנתה באפריל 2014, כאשר הוצאתי רישיון. נקנתה יד ראשונה, מטופלת לפי הספר, עם 169 אלף קילומטר. נקנתה במצב פנימי חדש לגמרי, הכל מוצק ונקי , בלי כתמים, בלי שריטות, בלי משהו אחד שלא יושב במקום. נסעתי שבועיים - הרכב מציאה. נוח, חזק, יפה, יחסית חסכוני! לאחר שבועיים התחיל הסרט: אשתדל מאוד לכתוב לפי רצף הדברים. לא אני ביצעתי את ההחלפות אלה אבי - לכן אני לא יודע להגיד בדיוק את המחירים, אבל זה ממה שאני יודע: 1. גיר התקלקל - הוחלף באחד מפירוק, לא יודע בדיוק כמה, סביבות ה-6000 שקל 2. רדיאטור הלך - 1000 שקל. 3. סטרטר …
הודעה אחרונה מאת yuraskor, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, ברכב שלי מותקנת המערכת הנ"ל, היא מאוד נוחה כי לא צריך להחזיק את הבלם לחוץ כאשר הרכב עומד באור אדום וגם מאוד נוח לזנק איתה בעליה. השאלה היא אם המערכת לא פוגעת בגיר? היא לא יוצרת מצב של זינוק תמידי בחצי קלאץ כמו למשל ברכב ידני בעליה? המערכת משחררת את הבלמים רק אחרי נגיעה בגז, אני מרגיש שיש פרק זמן מאוד קצר שהבלמים נעולים והילוך משולב לראשון. אם אני לוחץ חזק על הגז בתחילת נסיעה הרכב קופץ קדימה כי לא מספיק לשחרר את הבלמים. Auto Hold function As soon as the vehicle comes to a complete stop, the ABS hydraulic unit stores the vehicles final braking pressure. So even when you take your foot off the brake pedal, all four wheels brakes remain applied, prov…
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
רציתי לשאול האם יש הבדל באיכות הדלק של סונול לעומת תבור ? מדובר על אוקטן 98 ולהלן המחירים : תבור - 6.70 לליטר. סונול - סביבות 9 לליטר. ההפרש הוא לא קטן כפי שאתם שמים לב,האם יש הצדקה למחיר כה גבוה לדלק של סונול ?
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נפתח בסרטון חינוכי קצר, בו ניתן לראות BRZ סטנדרטית(פרימיום בארה"ב. הלבנה) ולימיטד(המאובזרת יותר), אשר מצויידת גם בחבילת ביצועים אופציונלית (חישוקים שחורים, בלמי ברמבו ובולמי זעזועים של זקס). כפי שניתן לראות, המכונית עברה שנויים קוסמטיים קלים מלפנים ומאחור, ששמרו על המראה הקיים, אך הוסיפו לו נופך עדכני וגם קצת EDGE. ללא ספק, מתיחת פנים מוצלחת יותר מזו של ה-GT86. http://www.subaru.com/2017-brz ואת שאר המידע על המנוע המחוזק(כמו בטויוטה - ובגרסה ידנית בלבד) ושאר השינויים, תוכלו למצוא כאן; http://media.subaru.com/newsrelease.do?&allImage=1&teaser=subaru-brz-offers-enhanced-performance-updated-styling-features&id=956&mid=1 וכל …
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בוקר טוב, רציתי לשתף אתכם במפגש שהתקיים לא מזמן במסלול Assen TT בהולנד יום מדהים של מכוניות שהתחיל באיטלקיות הקלאסיות,המשיך לקלאסיקות המודרניות, עם קולקשיין מדהים של סופרקארז ממיטב היצרנים (מקלארן, בוגאטי, למבו ופרארי, כמובן שגם הויירון, F40 ולה פרארי משתתפות בחגיגה) והסתיים עם כולן על המסלול מזנקות למירוץ. אז בואו ניתן לתמונות לדבר
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
היי חברים, מחפשה ולא מוצא מושבים לרכב (2 המושבים שמקדימה- חשמליים!!) + את שלושת המושבים שמאחורה ("סלון")+מכסה לטנק הדלק לרכב שלי.. (מרצדס 230E W124 1987) אשמח לעזרה שלכם וללינק אם תמצאו משהו ממבוקשי..
הודעה אחרונה מאת אורן123456789, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הפגושים פלסטיק... מה מונע שימוש בפלסטיק במעטפת החיצונית של הרכב?
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בחידוש רשיון האחרון שקיבלתי לפני מספר שבועות עדיין חוייבתי ב145 ש"ח עבור רשות השידור. עפ"י הטבלה של משרד התחבורה: http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=1069:agrot-rechev-risayon&Itemid=182 בקנס השנתי שלי חוייבתי גם על הקנס השנתי, וגם תוספת של 145 על רשות שידור. לא אמרו שיפסיקו לחייב אותנו גם על הפח הזה ? אם בטסטים עסקינן עוד שאלה קטנה, אם מעכשיו ברכבים של 2016 ומעלה, אין צורך להגיע 3 שנים לביצוע טסט, האם זה אומר שהקילומטראז' לא ירשם ? משמע, ב2019 יצאו לשוק יד2 המון רכבים שנסעו "רק" 1,000 קילומטר ב3 שנים ? ובכלל, אם ביטלתם את החובה לטסט, על מה ולמה צריך לשלם אגרה ? אם בעל הרכב גם ככה שילם לכם מס רכישה עצום, לא פרופורציונאלי…
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 998 צפיות
שלום רב. לאחרונה בצעתי כיוון פרונט לרכב לאחר החלפת צמיגים. החברה לא היו שרותיים, ואני חושבת שקצת חיפפו. גלגל ההגה לא בדיוק במרכז באופן מדוייק, ואני חוששת שלא באמת בצעו לי את כיוון הפרונט. איך אני יכולה לבדוק אם אכן עשו לי את הכיוון? אני מעדיפה לא לומר כרגע את שם המקום, כי אולי יתברר שכן עבדו וקיבלתי תמורה למה ששילמתי. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
גז לרכב
מאת מגאן קבריו- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני מניח שדשו בזה לא מעט אבל הערב, כשהנושא שוב עולה, למי שלא יודע הדלק בשירות עצמי יעלה לא מעט מהלילה... כאילו שהיה בזול עד היום... אני רוצה לשמוע מאנשים שנוסעים על גז, או כאלה שנסעו על גז, או כאלה שמכירים אנשים שנוסעים על זה, מה הם חושבים על זה. אני אציג את עצמי. אני נוהג על מגאן 1.6 ידנית, הרכב "אוכל" או שותה 1:12-13 אני לא מתכנן למכור את הרכב אי פעם!!!! אוהב אותו, והוא אוהב אותי חזרה, נוסע בו כ 30,000 ק"מ בשנה. חושש מאוד מנזקים למנוע, הפחידו אותי שהגומיות, השסתומים.... האם יש אמת?
הודעה אחרונה מאת TomerLL, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחיר הכניסה הוא רק 11 שקלים. התצוגה מאוד יפה, ויש פירוט מדוקדק של העבר וההיסטוריה של החברה. הנה כמה טעימות רק 25 דקות מפראג: tř. Václava Klementa 294, 293 60 Mladá Boleslav Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Igalz, -
-
ימי מכירות סיאט 1 2
מאת Leon2014-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את הלאון שלי ללאון FR החדשה. אבל העניין שאני מחכה שיהיה ימי מכירות בסיאט, שיהיה מבצעים. ידוע לכם מתי יהיה ימי מכירות? מתי יהיה יותר משתלם לקנות? תודה.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 60 תגובות
- 18.8 אלף צפיות
[הומור ליום שישי] זו כמובן רק טיוטה. יש גרפיקאים מקצועיים בקהל?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
שלום לכולם, בעת נסיעה באוטובוס נעקפנו ע"י הונדה אינסייט בקטע דרך עם פס הפרדה רצוף כפול. מצורפת התמונה המדוברת, פורסם פוסט על המקרה בדף הפייסבוק של משטרת ישראל כולל שעה, תאריך ומיקום מדוייק. כפי שניתן לראות בתמונה, מספר הרכב ברור לחלוטין. האם ניתן לעשות עוד משהו מעבר לכך? מה הם יכולים לעשות בעצם? לא יאומן כמה זלזול בחוקי התנועה ובחיי אדם יש לנהגים מסויימים. מקווה שיזמברו לו את הצורה כמו שצריך.
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
- 2 תגובות
- 659 צפיות
תמונות מכנס ותערוכת אגודת מהנדסי הרכב היפנית JSAE 2016
הודעה אחרונה מאת יאני, -
- 26 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי , בכל בוקר בנסיעה לעבודה אני שואל את עצמי את השאלה הזאת - ותלויי במצב הרוח לוקח החלטה. הדרך הקצרה - זחילה של 300 מטר בפקק שלוקח כ 5 דקות. הדרך המהירה - נסיעה בדרך עוקפת (כ 1 ק''מ עיקוף) אבל ללא פקק - לוקח 2 דקות. מה אתם הייתם עושים ?
הודעה אחרונה מאת iAmital, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://peugeot.co.il/model/308/#tab-1 האתר של פג'ו השתנה מעט ובדף הראשי של הדגם ה308 מפורסמת במחיר של החל מ-124,900 אבל המחירון עדיין על 128,900 ולא מצויין שזה מבצע נקודתי.... הורדת מחיר בדרך? וגם הוסיפו למפרט של האקטיב גם חיישני חניה אחוריים כסטנדרט (בעבר היה קיים כאופציה)
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הי, ראיתי שאולי בהמשך תגיע אלינו הגירסה החדשה של הסיטרואן c4 פיקאסו: http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33550-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-c4-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95.aspx מכיוון שאני לא מבין גדול במנועים - רציתי לשאול מדוע בכתבה המנוע (טורבו בנסין 1.2 ליטר 3 צילינדרים) הוא יעניין במיוחד את הישראלים? אני מבין שזה מנוע חלש יותר. האם הוא צפוי להיות חסכוני בצורה משמעותית? האם מחיר הרכב צפוי להיות נמוך יותר? בנוסף, האם עדיין רווחת הציפיה למנוע דיזל בפיקאסו (5 מושבים)? האם כדאי לחכות? תודה רבה, ניר
הודעה אחרונה מאת nir-z, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
הסתיים לי הנהג חדש לפני מספר ימים, ובמקום לקבל את כרטיס הרשיון (ללא נהג חדש), קיבלתי מכתב בו מבקשים ממני להגיע למשרד הרישוי לבצע בחינות ובדיקות, עקב עבירת מהירות פחות מ 20 קמ"ש, יש לציין שהעבירה הייתה בימים הראשונים לנהג חדש (כלומר לפני שנתים). אז רציתי לדעת אילו בחינות / בדיקות יהיו, והאם יהיה לי שלילה עקב זה? ומה בעצם העונש שלי יהיה? בסה"כ עברתי ב 5-10 קמ"ש את המהירות המותרת ומצלמת המהירות צילמה אותי. אני צריך אנשים עם נסיון שקרה להם / לחברים שלהם. *שימו לב שהעבירה היא עד 20 קמ"ש, ובמקום 50 קמ"ש נסעתי על 65 קמ"ש, אני לא חושב שיש צורך לציין שזה היה יום שבת והכביש היה ריק בצורה מגוחחת.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מישהו יודע איפה אפשר לשכפל שלט רחוק לאזעקה של טויוטה קורולה 2006 (כמו זה בתמונה אבל רק את השלט ללא המפתח) וכמה זה צריך לעלות? תודה!
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 825 צפיות
בוקר טוב, לאחרונה אני רואה על הרבה משאיות פול טריילר, מן התקן כזה שמתחבר מטבור הגלגל ויוצא כמו צינור בלם כזה לחלק העליון של בית הגלגל. זה נמצא על כל הגלגלים. מישהו יודע מה זה? לא הספקתי לצלם, אם זה לא ברור מספיק אנסה לצלם בפעם הבאה. ליאור.
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.wallashops.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A6%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A0%D7%A6%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%99/pi6VUjkvc?cfm=7e05afd1 זה מחזיק טוב ולא נופל? המוצר מומלץ? תודה,
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
http://www.israelhayom.co.il/article/381445
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 24.6 אלף צפיות
שלום ! ראיתי שהנושא נידון באתר לפני 10 שנים ורציתי לדעת בקצרה לאיזה פטור ממיסוי עליי לצפות לקראת רכישת רכב חדש. (אני יודע שזו הלוואה עומדת) יש לי 80% ("בזכות" מחלת ניוון שרירים שבגללה אני מתקשה בהליכה, קימה מכסאות ועוד עוד... ייתכן והיום הייתי מקבל 100% בגלל התדרדרות במצב ) שניתן לי על ידי משרד הרישוי/הבריאות לפני כ 6 שנים ורק כעת אני שוקל לרכוש רכב חדש. אני מעוניין לרכוש ג'יפון משום שרק ברכבים הללו המושב גבוה מספיק כדי שלא אצטרך לקרוס לתוך המושב ולהתאמץ מאוד בזמן הקימה ממנו. האם אני צפוי לקבל פטור משמעותי ? (כל הרכבים המועמדים הם בנפח מנוע של 1.3-1.6) מודה לכל תשובה רצינית בנושא. ניר
הודעה אחרונה מאת nirsul, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, שמתי לב שיש דיונים לגבי איך להשאיר את מצב האורות ברכב. מי שהיה לו או י לו סיאט על מה כדאי והכי יעיל להשאיר? אני אישית מעביר כל פעם שאני מתניע בחילה לדוגמה לאוטומט באורות וכשאני מכבה את האוטו מחזיר ל-0. האם זה בריא? מה לדעתכם יעיל יותר? תודה.
הודעה אחרונה מאת shlomi666, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לקסוס GS300h מגיעה למבחן אחרי מתיחת פנים, עדכון רמות האבזור שלה ובעיקר הפחתת מחיר. היא מראה שאפשר להוציא 350 אלף שקלים ועדיין לחסוך הרבה מאוד כסף. עבור מי שתמורה שווה עבורו יותר מסמל ושאת כף המאזניים מטה הרציונליות ולא האמוציונליות - היא מציעה חבילה מאוד טובה במחיר אטרקטיבי. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
צעצוע קטן נחת אצלי בתיבת הדואר.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
כן, שוב פעם הנושא הזה. 50 ש"ח שוחד בעבור החלפת לוחית תקינה. נמאס מהחרא הזה. אני כבר לא יודע אם אני לא צריך להיות שמח, שלא הכשילו על משהו מעצבן אחר. דינמומטר ת"א !!!!! די, שיכניסו שם משטרה ויתחילו לתקתק אותם לכלא.
הודעה אחרונה מאת Kayben,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 421 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- קאררה
- DareDevil
- mikk
- - XM -
- AmitGo
- Bennik
- Yoyo770
- GTאי
- גולדן191
- פול-טנק
- IsraCar
- malcishua
- פינדר
- Derish
- garicho
- flytomars
- ArikB
- amlh
- Tal7
- FROGIE
- דניאל1983
- AUDIO KING
- baer
- Night Driver
- נתנאל - Net
- Igalz
- Jeka88
- Aviady001
- amosbmw
- BoazB11
- Ash1
- sperial
- DIVON
- יבגניפ
- yoav911gt2
- rev-Match
- oferg22
- misterb
- Loder
- פלוני אלמוני21
- itaysamurai
- GTI33
- יועץ רכב
- דוד495
- Amitbak
