Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:-D

עבור אילו תאריכים\ סדרות ניתן (וצריך?) לבצע את הריקול?

סימול מים על הלוחית 70 ו-77(אם זכרוני אינו מטעני).

תאריך יצור מוטבע על הלוחית(בדיוק כמו צמיגים) בפינה הימנית עליונה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראיתי את זה קורה כ"כ הרבה פעמים.

בטסט האחרון שעשיתי בינואר רכשתי טוש, יענו מרקר עבה

אתה מתכוון ל'לורד' (לירושלמים בינינו)

 

לא הבנתי מה הסרט..

 

הבוחן אומר שצריך לחליף לוחית.. עושים סיבוב החוצה, שוטפים את הלוחית, עוברים עם טוש שחור על המספרים, חוזרים, אומרים שהחלפתם לוחית.

 

פינטו.כמו קסם.

כבר הציעו פתרון יותר פשוט, לחתום שהלוחית "לא תקינה", מה שאומר להם במילים אחרות - יאבניזונות תוספת תשלום ממני אתם לא תראו, הם לא יכולים לפסול אותך על טסט בגלל זה.

בכלל, מי המטומטם שנתן להם להכין לוחיות שם? הדגנרט לא העלה על דעתו את שיטת מצליח של המכונים?

פורסם

אני לא ידעתי את עניין הלוחיות ופשוט היה נראה לי שהלוחית שלי בסדר. ביקשתי לדבר עם המנהל מכון. קצת דין ודברים(בתוספת "אבדוק את זה כמו שצריך עם משרד התחבורה"). עבר טסט חלק(פולו 2001).

הכי מצחיק ששנה אחרי זה אני מגיע לאותו מכון טסט בדיוק והפעם זה עובר חלק בלי שהחלפתי משנה שעברה, כנראה בגלל הנורה הלא מכוונת ש"מצאו".

מכניס יד, "מכוון". מקבל חותמת.

הלוחית בסדר? בטוח?

כי שנה שעברה על אותה לוחית פסלתם.

 

ביקש את הטופס חזרה... צחקתי כמו חולה נפש

פורסם
קומפיוטסט ראשון מזרח, מחר אני מגיע.

דיר באלקום !!!

 

 

נסעתי לקומפיוטסט בראשון לציון מזרח.

אמנם הרכב נפסל בגלל מגב קרוע וצמיגים קדמיים סדוקים.

אבל הרגשתי שהם בסדר גמור.

החלפתי את המגב הקרוע והתחדשתי ברביעיית דאנלופ חדשה ועברתי את הטסט.

עלות הטסט 96 ש"ח + 20 ש"ח על החוזר. 116 ש"ח.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם
א. אם לדעתי הן תקינות אני לא מחליף כלל. מה הסיכוי שיתפוס אותך שוטר על לוחיות רישוי לא תקינות [שוב, אם הן לא ממש קטסטרופה אלא רק חשק של הבוחן להרוויח עוד כמה גרושים למכון]?

 

מסכים לגמרי.

הסיכוי ששוטר יעצור אותך על לוחית זיהוי הוא קרוב מאד לאפס. וגם אז אם הלוחית במצב סביר אפשר לצלם אותה ולבקש להשפט.

פורסם
נסעתי לקומפיוטסט בראשון לציון מזרח.

אמנם הרכב נפסל בגלל מגב קרוע וצמיגים קדמיים סדוקים.

אבל הרגשתי שהם בסדר גמור.

החלפתי את המגב הקרוע והתחדשתי ברביעיית דאנלופ חדשה ועברתי את הטסט.

עלות הטסט 96 ש"ח + 20 ש"ח על החוזר. 116 ש"ח.

שכחת לציין כי הבוחן גם כיוון מעט את פנסי החזית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כל פעם ממציאים משהו חדש כדי להוציא כמה שקלים מהנהגים. כשמכפילים בשני מיליון כלי רכב שעוברים טסט מדי שנה מבינים את המשמעות הכספית עבור העלוקות. בפעם האחרונה נכשלתי בטסט כי החליטו שמחזירי האור האדומים לבנים כבר לא מספיק טובים וצריך עכשיו לשים פסים כתומים צהובים. אז כמו כולם בטח, שילמתי עשרים שקל בלי למצמץ כדי לעבור את הטסט ולברוח משם. אין ספק שמאז שעברו לצבע החדש ירדה משמעותית כמות התאונות...

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מוסיף המלצה לדינמומטר רעננה.

עברתי טסט חלק בלי שטויות.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011


×
×
  • תוכן חדש...