Jump to content

Guy_25

  • פרסום הודעות

    759
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

1 עוקב

אודות Guy_25

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני קיבלתי תנאים מול כלל ואלטשולר דרך מקום העבודה שלי כך שאני לא יודע בדיוק מה קורה לגבי מיקוח (האם אפשרי? לאן אפשר להגיע וכו'). לגבי צפייה בקופות שלך: כנס לחשבון שלך בלאומי (זה מופיע רק באתר ולא באפליקציה) ובתפריט מצד ימין תבחר: גמל ופנסיה -> ריכוז קופות גמל והשתלמות. המידע שם מתעדכן אחת לחודש (סביב ה10 לחודש).
  2. רק רוצה לציין משהו שלא צוין עד כה: ההפקדה היא של עד 71K לשנה פר תעודת זהות. כלומר, ניתן לעשות תכנית חיסכון לכל אחד מבני המשפחה עם הפקדה של עד 71K לשנה עבור כל תכנית. משהו נוסף שהוא בגדר nice to have: אם במקרה הקופה שבה בחרת מנהלת את הכספים שלך באותו בנק כמוך, תוכל לצפות בכספים שלך דרך האתר של הבנק. לדוגמה - אני בלאומי ויש לי קרנות באלטשולר וב"כלל ביטוח" ואני רואה את כל הפרטים באתר של לאומי. זה הופך את המעקב אחרי הכספים שלי לקל יותר באופן משמעותי
  3. אשמח לקבל עדכון ממך כשהלייזר יגיע
  4. אתה יכול לשים את המפתח בתיק ולשכוח מקיומו. חוסך לך את המקום בכיס וגם חוסך לך את כל ההתעסקות סביב מפתחות. האם זה קריטי? לא. האם זה נוח? מאוד.
  5. כשאתה לא לוקח הלוואה הם נותנים הנחה, כלומר הרכב זול יותר. כשאתה לוקח הלוואה הם לא נותנים הנחה, כלומר הרכב יקר יותר. הדלתא הזו (ההנחה) היא העלות הישירה של ההלוואה. כמובן שיש את העלות העקיפה שהיא הפסד הריביות שהיית יכול לעשות על הכסף שלך במידה והיית משקיע אותו במקום להוציא אותו על רכב. אבל זה כבר עניין פרטי שלך ורק אתה יודע לענות מה עדיף לך
  6. ב fr. מצד שני היא מתומחרת ממש צמוד לגולף בגרסת הלייף פלוס והמושבים של הגולף היו עדיפים.
  7. קפצתי היום למתחם אולמות של סיאט, סקודה ופולקסווגן. הטרייד אין שהוצע לי היה די מעליב. הוא התבסס על מחירון של ינואר 18 למרות שהרכב שלי הוא יולי 18 (הבדל של כ5,000). בנוגע לרכבים עצמם - הסתכלתי על הקאמיק, קארוק (סקודה), לאון, אטקה (סיאט) ועל הגולף לייף פלוס. היחס בסקודה היה די מכפיר. לקח המון זמן עד שנציג התפנה עלינו (גם כשהם לא היו תפוסים על ידי לקוחות אחרים) והוא לא ענה על שום שאלות. רק ידע לדקלם לנו את המחירים וזמני הגעה. הוא לא היה אדיב, לא ניסה להבין מה הדרישות שלנו בשביל להכווין אותנו ורק נתן לנו פרוספקטים של הרכבים, כתב עליהם את המחירים וזמני הגעה.
  8. אכן, מחר (יום הבחירות) אנחנו הולכים לעשות סבב סוכנויות ונסתכל על הלאון, אטקה, קאמיק בהשוואה ליונדאי קונה שאותה כבר בדקנו. התשובות כאן עזרו לנו מאוד. לראיה, את הקאמיק פספסתי בכלל כאופציה בהתחלה. תודה רבה! אעדכן שוב (מקווה עם החלטה) אחרי מחר. כמובן שאם למישהו יש רעיונות/ הצעות/ הצהרות נוספות - אתם יותר ממוזמנים
  9. אני לגמרי מבין שהן בקטגוריות שונות. אבל בניגוד לקטגוריות אחרות (מיני - סופר מיני, סופר מיני - משפחתית, משפחתית - ג'יפון) שההבדלים ביניהן מאוד ברורים (באבזור, בכח, במרכב עצמו) כאן המצב פחות פשוט. הגיר - אותו גיר. המנוע - אותו מנוע. האבזור - אותו אבזור. ועדיין, יש פער של 20K ביניהן. האם גודל הרכב זה ההבדל היחיד שמבדיל בין הקטגוריות האלה (במקרה הספציפי של 2 הרכבים הספציפיים האלה)? מה ההבדל בגודל נותן? האם האטקה תאפשר לי טיולים בשטח? לא נראה לי.. האם היא פשוט תסע טוב יותר בשבילי עפר? האם איכות ההרכבה שונה משמעותית? או שמא זה פשוט הבדלי גודל שהם חסרי
  10. בדקתי את הטרייל בלייזר. הרכב נראה טוב מאוד (לדעתי) אבל חסר בו קצת אבזור לטעמי ולכן בינתיים ירד מהפרק. הקאמיק נראית אופציה מאוד מעניינת. אנחנו נקפוץ לאולם ביום שלישי ונתחיל לבדוק. משהו נוסף שקפץ לאשתי בעין היא הסיאט אטקה. בדקתי במפרטים ומנוע 1.5 רמת אבזור אמצעית נראית מאוד נחמד. זה דורש מתיחה של התקציב לאזור ה163 (אפשרי אם זה ממש שווה את זה). מה אומרים? רשימת האבזור בין הקאמיק לאטקה די דומות והן חולקות מנוע וגיר זהים. יש סיבה לפער של ה20K ביניהן? האם ההבדלים בגודל נותנים משהו?
  11. הבנתי, תודה רבה! אז הוספתם לי את הקאמיק לרשימה ואיששתם את הדעות שלי לגבי הדגמים שעליהם התמקדתי עד כה. מה לגבי המאזדה 3? בנוגע ללאון החדשה, האם צפוי להגיע מנוע 2.0 ליטר?
  12. בKEYLESS אתה אפילו לא צריך להוציא את המפתח מהכיס/ תיק גב/ תיק. פשוט מגיע לרכב ונכנס (הקרבה של המפתח לרכב מספיקה)
  13. הסתכלתי עכשיו על שברולט טריילבלייזר רמת גימור LT+, נראה מאוד מעניין. מישהו מכיר/ שמע? מה אומרים?
  14. תודה רבה ZVIT, אני עוקב אחר השרשור הזה באדיקות. כשכתבתי שאני עדיין מחכה לה התכוונתי שאני עוד מחכה שיפרסמו את המפרטים/ רמות גימור/ מחירים/ נסיעות מבחן. אם כבר מדברים על זה, מה לגבי הDSG7? הרצתי חיפוש בפורום וקראתי לא מעט שרשורים שאומרים שהאמינות משתפרת. ועדיין, האם יש סיבה לחשוש?
  15. שלום לכולם, יש ברשותי כיום הונדה סיוויק 1.5 טורבו (יולי 2018) ואני מתחיל לחפש לה מחליפה ראויה. הייתי בשמחה לוקח סיוויק חדשה אבל תנוחת הישיבה המאוד נמוכה עבור כולם די מפריעה לנו (מלבד הנהג שיכול להרים את הכסא לגובה סביר). בנוגע לדרישות: כח וזריזות זה משהו שחשוב לי מאוד, אשמח לרכב שיספק ביצועים בסדר גודל של הסיוויק הנוכחית. מבחינת אבזור - מערכות בטיחות אקטיביות ללא התקנות מקומיות. (תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת רכב בשטח מת + תנועה חוצה וכדו'). בקרת אקלים (רצוי מפוצלת. אם יש פתחי מיזוג מאחור - מה טוב) אנדרואיד אוטו - חובה. כנ
×
×
  • תוכן חדש...