Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואז איפה אתה מחליף לוחית וכמה כסף זה חוסך?

האם יש צורך לחזור למכון להראות שהחלפת לוחית?

 

א. אם לדעתי הן תקינות אני לא מחליף כלל. מה הסיכוי שיתפוס אותך שוטר על לוחיות רישוי לא תקינות [שוב, אם הן לא ממש קטסטרופה אלא רק חשק של הבוחן להרוויח עוד כמה גרושים למכון]?

ב. אין צורך לגשת למכון שוב.

 

ממילא החסכון הוא 100 ש"ח. אבל זה לא העניין, אלא העיקרון שלא לתת להם לחפש אותנו סתם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קרה לי בדיוק אותו דבר ב״מכון אדיר״ ביהוד.

שם לוחית עלתה לי 60 שקל.

ומדובר על לאון בת בקושי שנתיים.

מצד אחד זה מרתיח אבל מצד שני מה אתה יכול לעשות...?

 

איזה קטע, נכנסתי לפה כדי דווקא לשבח את אדיר ביהוד על זה שאני עובר אצלם טסט כבר 4 שנים עם יונדאי בת עשר, (טסט אחרון לפני שבוע) ואף פעם לא הכשילו אותי על משהו שעיצבן אותי (פנסים דהויים, לוחית, פח זבל, אפוד זוהר, והם בכלל לא פותחים שם בגאז'...)

פורסם

לפני שבועיים הכשילו אותי על לוחיות בדינמומטר (הצבע הצהוב דהוי)

רצו 100 שקלים.

נזכרתי בפוסט כאן לגבי אחריות של 5 שנים ואמרתי לבוחן שמלמל משהו שהוא חייב לבדוק

אחרי זה פירק את הלוחיות שלי ובדק מול דף על הקיר שיש לו (דף של משרד התחבורה עם מספרים של סדרות פגומות)

ואחרי זה החליף לוחיות בחינם.

 

אם לא הייתי נזכר בפוסט - 100 שקלים היו נעלמים אליהם סתם

קובי

:-)

פורסם
לפני שבועיים הכשילו אותי על לוחיות בדינמומטר (הצבע הצהוב דהוי)

רצו 100 שקלים.

נזכרתי בפוסט כאן לגבי אחריות של 5 שנים ואמרתי לבוחן שמלמל משהו שהוא חייב לבדוק

אחרי זה פירק את הלוחיות שלי ובדק מול דף על הקיר שיש לו (דף של משרד התחבורה עם מספרים של סדרות פגומות)

ואחרי זה החליף לוחיות בחינם.

 

אם לא הייתי נזכר בפוסט - 100 שקלים היו נעלמים אליהם סתם

 

לדעתי אתה צריך לתרום לפורום לפחות 20% מהסכום שחסכת

שלומי

פורסם (נערך)

החודש עברתי טסט באחד מהמכונים, לפני היה רכב אמריקאי ישן שנהג בו מוסכניק ואחרי עוד רכב אמריקאי ישן שנהג בו בעל הרכב שניהם הגיעו מאותו מוסך, שנכנסו לעמדות הבדיקה של הגזים שמעתי את המוסכניק אומר לבוחן, הרכב מאחורי הפאביה גם שלי, כמובן ששני הרכבים עברו חלק.

פגשתי אותו במשרד שחרורים יחד איתי, ללקוח הוא אמר אמרתי לך שנעבור.

בשיחה שהיתה למוסכניק עם הבוחן הוא הציע לו גם רכב יד שניה למכירה.

עריכה אחרונה על ידי d300
פורסם

גם אני נפלתי עם רכבי הראשון לתרמית הלוחית הלא תקינה במכון אלן בב"ש, מאז שיניתי למכון אחר והפלא ופלא כל שנה הלוחית תקינה והכל בסדר.

פורסם (נערך)

בקיצור... בישראל תיהיה ישראלי אחרת יאכלו לך תראש

 

 

גם אותי הכשילו על חארטות... 300 שקלים חדשים למוסכניק והרכב עובר כמו גדול... באותו מקום...אחרי שנכשל ומבלי שתוקן שום דבר

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם
לפני שבועיים הכשילו אותי על לוחיות בדינמומטר (הצבע הצהוב דהוי)

רצו 100 שקלים.

נזכרתי בפוסט כאן לגבי אחריות של 5 שנים ...ואחרי זה החליף לוחיות בחינם.

 

 

אפשר יותר פירוט לגבי אחריות?

הכוונה לרכב חדש? או שהחלפת אצלם כבר אחת, והם מחוייבים ל-5 שנים?:roll:

פורסם
אפשר יותר פירוט לגבי אחריות?

הכוונה לרכב חדש? או שהחלפת אצלם כבר אחת, והם מחוייבים ל-5 שנים?:roll:

יש תקן ללוחית רישוי - 5 שנים אסור שתדהה

 

כן, גם ללוחיות רישוי יש ריקול.

לוחית רישוי אסור שתדהה בטווח של 5 שנים מיום יצורה(שימו לב, אין מדובר על פגמים אחרים כגון: קילוף, ספרות פגומות, אלא רק על רקע זוהר שדוהה) כפי שקורה במיוחד עם הלוחיות של הרכבים החדשים(סדרות 7X).

שני יצרני/יבואני לוחיות רישוי לרכב, חב' אוניברסל פרטס א.ב. בע"מ וחב' חיב"ה שלטים בע"מ, הונחו ע"י משרד התחבורה לבצע קריאה חוזרת ללוחיות הרישוי דהויות הנובע מחומר מחזיר אור פגום. ביצוע הח' הלוחיות הוא באחריות שתי החברות לעיל ללא כל תשלום.

 

על מכון הרישוי המבצע את ההחלפה בפועל(אחת או שתיים) בטווח של 5 שנים מיום יצורם(ניתן לזהות את התאריך בפינה הימנית העליונה XXYY, כמו בצמיגים) יבצע זאת ללא כל תשלום מהלקוחות.

קובי

:-)

פורסם
רוב המוסכים לוקחים 250 ש"ח להעביר טסט.

 

מוכן לתת להם גם 500 ש"ח, כל עוד אין לי עסק עם הרמאות הזו בשם מכון טסטים. לכל מכון יש את המשהו הקטן שלו, בין אם לוחית ובין אם משהו אחר.


×
×
  • תוכן חדש...