Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא. האם באיזשהו מקום כתבתי את זה?

דוקא נראה לי שהדגשתי מספיק שאני מדבר נטו על נסיונות ההשחלה הללו ולא על הדברים המהותיים

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Guy_25 לא לא כתבת, סתם הבאתי דוגמא מוקצנת לכיוון השני, כי אני מנסה להבין איפה אתה מעביר קו בין "השחלה" ל "דברים מהותיים".

פורסם

ריידן,לא אולי - בטוח (המכון מנסה להשחיל)

אצלי עוד הצבע תקין,אין שריטות,המספר קריא,הכל תקין 101% אבל בכל זאת ניסו שיטת מצליח - שיחפשו..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אוקיי, הקו שלי הוא המקרה שהבאתי שקרה לנו בטסט לפני שבועיים.

לוחית רישוי חדשה בת חודש וחצי שנדרשנו להחליף. זו דרישה שהיא בבירור ניסיון לסחיטה של כמה שקלים נוספים ללא מהות אמיתית.

 

לצורך העניין, כשבוחן טען שהפנסים שלנו צהובים מידי וניסה לגבות 400 שקלים על ניקיון הפנסים לא הסכמנו. אך רק בגלל שאנחנו יכולים לנקות בחינם בעצמינו ולא בגלל ש"לדעתנו הוא טועה" כי זה באמת לא ממקומנו להתווכח. ואכן ניקינו את הפנסים וחזרנו אליו

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
לידיעתכם, אתם לא מחויבים להחליף את הלוחית בפועל. אתם יכולים לחתום על זה שאתם יודעים שהלוחית "לא תקינה", ובמקביל תהיה לכם חותמת בגב רישיון הרכב.

טסט תעברו בכל מקרה. תעברו על התקנות...

 

חשבתי על זה שיש איזה שיט כזה.

אוף, אני אנסה לזכור לפעם הבאה.

 

ריידן, לא צריך להיות מומחה בנאסא כדי לראות אם הלוחית נורמלית או לא. אם היא דהויה לגמרי או לא.

אחרי בתור דווקא היה מישהו שריססו לו עם ספריי שחור על חצי מהלוחית.

סבבה, זה ברור שהבן אדם צריך להחליף או לנקות את הלוחית.

 

חוץ מזה אם זה היה כזה "נקי" אז הבוחן לא היה דואג לתדרך אותי בדיוק איפה גם צריך להחליף את הלוחית.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם (נערך)

Guy_25

אוקי, מקובל. לוחית זה כנראה מקרה מיוחד למרות ששוב אני לא יודע מה עבר הלוחית שלך, מספיק שמישהוא דפק אותה בזמן שניסה לחנות וקילף צבע, אבל אין לי סיבה לא להאמין לך. בכל מקרה stio הביא פה פתרון, כמו שאומרים "לפעם הבאה".

 

לגבי ניקוי פנסים, אני לא רואה מה הבעיה בזה. לפי מה שאני מבין ממך הפנסים אכן היו צריכים ניקוי. אתה כחובב רכב עדפת לעשות את זה לבד הן בגלל אספקט ריגשי של טיפול ברכב, או מאספקט של חסכון. אבל לא כולם כמוך, ויש כאלה שיעדיפו לשלם 400 ש"ח, אני לא רואה בזה פסול. כמו שיש אנשים שעושים טיפול 10000 לבד, יש גם מוסכים שגובים על זה כסף מאנשים שאין לי זמן\ידע\רצון לעשות את זה לבד.

שאלה אחרת זה האם 400 ש"ח (שזה מחיר מוגזם לדעתי, לצורך דוגמא שנה שעברה בטיפול+טסט החלפתי זוג פנסים כולל כיוון והתקנה ב 700ש"ח) זה מחיר סביר, אבל כמו בכל דבר אחר, יש לך את האפשרות להשוות מחירים ולשלם איפה שזול יותר\מקצועי יותר.

 

Kayben אני אישית לא יכול לומר אם הלוחית שלי תקינה או לא. אני יכול לבדוק שאין קילופי צבע, אבל להגיד לך שהיא מחזירה אור לפי התקן? ממש לא.

הבוחן יכול לתדרך כמה שהוא רוצה, בסופו של דבר אתה יכול להחליף איפה שאתה רוצה.

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם

אני לא מבין למה מתווכחים, ידוע שמכוני רישוי רבים אוהבים לדחוף את החלפת לוחית רישוי כדי להרוויח כסף, גם נכתב פה על זה בעבר.

תחסוך את העצבים כי עד שמישהו ירים את הכפפה לגביי השחיטות שם אתה תחליף עוד עשרות לוחיות.

הפתרון שלי אליך, במידה ויש לך את האופציה, היא להחליף מכון רישוי, הרכב שלי כמה שנים עם אותן הלוחיות ועובר בלי בעיה במכון אלן בחולון, לא רחוק מדינמוxxx בתל אביב.

Miata ND2

 

פורסם

לגבי הניקוי פנסים אמרתי שהוא צודק, רק בגלל המחיר המופרך העדפתי לעשות זאת לבד.

הם מנסים להשחיל את הנהגים שמגיעים לעשות טסט, שלא יהיה לך ספק. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה לנסות למזער את הנזק היכן שיש הבנה. ואם אין אז אין מה לעשות חוץ מלשלם.

 

אם היית מחליף בלמים לחדשים חודש לפני, ובטסט היו אומרים לך להחליף בלמים, היית אומר "אמן" ושולף כרטיס אשראי או מנסה קצת לשאול שאלות ולהבין מה לא בסדר?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
לידיעתכם, אתם לא מחויבים להחליף את הלוחית בפועל. אתם יכולים לחתום על זה שאתם יודעים שהלוחית "לא תקינה", ובמקביל תהיה לכם חותמת בגב רישיון הרכב.

טסט תעברו בכל מקרה. תעברו על התקנות...

 

חידשת לי.

 

בטסט שעבר ניסו להכשיל אותי על לוחית רישוי אחורית על "דהייה".

הרכב מאמצע 2010, מכוסה + מקורה (כן גם זה וגם זה) מיומו הראשון.

אחרי דין ודברים מצאו לנכון לא להכשיל (דין ודברים = צילום של הלוחית שלי לצד לוחית רישוי תקינה וחדשה כביכול, ואת פרצופו של הבוחן תוך כדי הבטחה שההשחלה תופיע בפייסבוק/פורומים).

 

בגלל שהטסט הבא קרב ובא, אני מכין את עצמי שוב למלחמה.

איפה ניתן לקרוא לגבי חוקיות לוחית לא תקינה שתעלה לי בחותמת בגב הרישיון?

הייתי שמח להדפיס מסמך כזה ולשמור אותו לעת הצורך.

הייתי שמח גם לדעת מה בעצם אומרת החותמת, והאם היא עלולה להוות איזושהי בעיה בטסט העתידי עתידי או במפגש עם שוטר חלילה.

 

אני מודע לעובדה שלוחית עולה "כולה" 50 שקלים, אבל עדיין, העניין הספציפי הזה מרתיח אותי.

"יאללה בירי".

פורסם

Guy_25

אין לי תשובה פשוטה בשבילך. אני לא מבין גדול במכוניות, אני אוהב ללמוד ולדעת איך דברים עובדים, אבל מפה ועד ללאתר בעיות ולתקן.. אני מעדיף לנסוע למוסך. וכשאני נכנס למוסך אני תמיד נכנס בתקווה שהמוסכניק שלי יודע מה הוא עושה. זה גם אחת הסיבות שאני מבקש יעוץ למוסך בפורום ולא נכנס לכל מוסך. הרי אם יש לך בעיה ברכב, והמוסך אומר לך "זה X וזה עולה Y" אתה לא תתווכח איתו נכון? מקסימום תבדוק מחיר של X במוסך אחר או פה בפורום.

 

אני לא יודע אם אפשרי או לא אפשרי להרוג בלמים תוך חודש, זה אחת הסיבות שאני מרבה לקרוא הרבה על תחום הרכב, בשביל ללמוד יותר. מה הייתי עושה במצב ההיפוטטי שהבאת - אני לא יודע, ואני חושב שגם אין טעם לדון על מצבים היפוטטיים.

 

בפועל אני נותן למוסך שלי להעביר את הרכב טסט, שהם ישברו את הראש. ברור לי שגם זה לא הפתרון המושלם, וכבר היה מקרה שמוסך התקשר ואמר שהכשילו על לוחית רישוי, אז כן במקרה הזה אני מעדיף לשלם 50 ש"ח על לוחית חדשה מאשר להפסיד יום עבודה ולהתחיל לרוץ, להתווכח, לנקות ולצבוע את הלוחית שלי, רק שאוכל שוב לגשת לטסט יום למוחורת ולהפסיד עוד שעות עבודה.

פורסם

באותו נושא

אני צריך לעשות טסט, אני יודע שהולכים לעשות לי קצת צרות,

יש לי טסט לעגלה של האופנוע ים, האופנוע הוא שנת 2012 וכך גם הגורר שלו,

שניהם ניקנו מהחברה חדשים, שנה שעברה שניגשתי לעשות טסט אמרו לי שזה לא תקין, האורות, למה? כי אני נוסע על אמריקאית, וברגע שאני מחבר את העגלה לאוטו האורות הפוכים.

שלחו אותי ללכת לשנות את כל החשמל של העגלה,

בסוף הרב בוחן אמר לי לשים נייר צלופן על המנורות שהפוכות והוא יעביר אותי,

השאלה היא האם אין מנוס וצריך ללכת להחליף את כל החשמל של העגלה?

פורסם (נערך)

בגלל שהטסט הבא קרב ובא, אני מכין את עצמי שוב למלחמה. כמה נכון...

איפה ניתן לקרוא לגבי חוקיות לוחית לא תקינה שתעלה לי בחותמת בגב הרישיון?

הייתי שמח להדפיס מסמך כזה ולשמור אותו לעת הצורך. גם אני אשמח!

 

 

 

אצלנו אני מעביר את כל הרכבים של המשפחה טסט אז יוצא לי לבקר שם לעיתים קרובות.

כל פעם אני מפחד כאילו אני איזה פושע כי אני יודע שמחפשים מתחת לפנס...

הקטע עם הלוחית זאת שיטת מצליח שלא תאמן, תעשיה של ממש.

פעם הייתי עובר עם רכב בן 15 שנה עם לוחית מקורית, היום עם רכב בן שנה אני יודע שהם ינסו להגיד לי משהו על הלוחית.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לא הבנתי מה הסרט..

 

הבוחן אומר שצריך לחליף לוחית.. עושים סיבוב החוצה, שוטפים את הלוחית, עוברים עם טוש שחור על המספרים, חוזרים, אומרים שהחלפתם לוחית.

 

פינטו.כמו קסם.

פורסם
קרה לי בדיוק אותו דבר ב״מכון אדיר״ ביהוד.

שם לוחית עלתה לי 60 שקל.

ומדובר על לאון בת בקושי שנתיים.

מצד אחד זה מרתיח אבל מצד שני מה אתה יכול לעשות...?

 

גם אותי תמיד מכשילים ב "אדיר" על לוחית.

מה שאני עושה, הולך ל "אוטו ציון" (כמה מטרים משם) ועושה אצלו לוחית.

גם כמעט חצי מחיר מ "אדיר" וגם, אנשים זהב שכיף לתת להם פרנסה.

פורסם

אפשר להחזיק לוחית ספייר בבגז' , לחלקנו יש אחת כזאת למתקן האופניים.

אם יבקש להחליף , נחליף מייד ! שנה הבאה נחליף שוב לישנה.....


×
×
  • תוכן חדש...