אני אתן סקירה על עניין הגג שכולם חוששים ממנו
לפני כחודש רכשתי רכב נוסף לצי, כמובן קבריולט והפעם מבית מרצדס
CLK 320 קבריולט שנת 99 - כן יש כאלה בניגוד למה שפותח השירשור כתב.
כמו שאני אוהב הרכב מוזנח!!!!!!!! מאוד
הרכב נרכש כשהגג לא תקין-שלוש שנים שלא נפתח כי הוא "מקולקל"
אז נתחיל בעובדה שבניגוד לאמרה-"גג חשמלי" הוא לא באמת חשמלי הגג הידראולי, ישנה משאבת שמן בחלק האחורי של הגג צנרת ובוכנות שאחראים על מנגנון הפתיחה והסגירה של הגג, המערכת דומה מאוד בכול הגגות הנפתחים והיא נוטה להיות אמינה מאוד ופשוטה לתחזוקה.
ובכול זאת הפעם לא עבדה, חיש קל מילתי שמן במכן ואיבחנתי את הנזילות משני בוכנות, אותן פירקתי, עכשיו יש שני אפשרויות שיפוץ בארץ או יבוא מחו"ל (היבואן ביקש 3,000 ש"ח לבוכנה) חיפש מהיר באינטרנט איתרתי בחור מאנגליה עם זוג בוכנות כאלה תמורת 32 יורו לבוכנה ו 12 יורו משלוח- בקיצור גרושים, שבוע והבוכנות הגיעו ושוב הגג עובד
לא לחשוש מגג פתוח!!!!!
לעניין חלקים מכנים, אני לא מרגיש הבדל משמעותי, החלפתי רדיטור עלה 500 ש"ח הרכבה עצמית, כשביקשתי לCLK הספק דרש 1,800 ש"ח, בדיקה ברשת העלתה שהרדיאטור משמש גם C220 1997-8 ביקשתי רדיאטור כזה והמחיר צנח ל 500 ש"ח ובאמת הוא זהה.
בולמים 400 לבולם, אני עדיין מאמין שאמצא זול יותר
בקיצור לא סוף העולם!!!!!
לעניין הפיצרים הקטנים שעושים את הרכב למושלם, אסתטיקה- אל תבנה על פירוק מקומי- קשה למצוא את הרכב ביד 2 קשה יותר לאתר אחד בפרוק, ואם תמצא, הוא כבר מפורק, הביקוש גבוהה, אבל מעבר ליים בעיקר באנגליה המבחר עשיר והמחיר זוללל
הרכבים מהנים מאוד, נראים נהדר (אם הם מושלמים) עלויות אחזקה לא בשמיים אם יש לך מוסך אמין שלא שוחט (תרצה עזרה - אפנה) ובעיקר אם אתה מסוגל לאתר חלקים ברשת, זה הזמן להשקיע באנגלית או במשהו דובר אנגלית...
בהצלחה!!!!