Jump to content

old school

  • פרסום הודעות

    151
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות old school

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לדעתי זה כלל מיושן שנע בכח האינרצייה. הכביש ממילא אינו מספק רמת אחיזה זהה לכל הגלגלים. יש שיפוע, יש צד חלק וצד מחוספס, לעיתים אפילו צד אחד רטוב. העברות משקל של הרכב ועוד שלל משתנים. על כל אלה באות להתגבר מערכות בקרת יציבות כמו esp, בקרת משיכה וכו'. מסיבה זו צמיגים תקינים שונים אך דומים באופיים הוא דבר חסר משמעות.
  2. היו כבר שתי מכוניות משומשות שהכל היה מצוין מבחינתי על מנת לקנות אותם, נפסלו רק בגלל ריח סיגריות מעישון ברכב
  3. כתבתי- בנפח 1000. לגבי הרעידות- זה עניין של גישה. רוב בעלי המכוניות רוצים שהמנוע יהיה שקוף, שלא ירגישו ולא ישמעו אותו. רוב האופנוענים דווקא נהנים ממידה מסוימית רעש ותחושה של פעימות כח. עניין של פרשנות
  4. בנפח של ליטר משלושה צילינדרים אפשר לקבל יותר מומנט בטורים נמוכים ולכן יותר חסכון בדלק. האופי המתקבל הוא של מנוע יותר בשרני ועם עקומת סל"ד יותר שימושית. לא סתם אופנועים למשל בנפח הזה מקבלים ארבעה צילינדרים איפה שרוצים לעבור את ה-200 (מקסימום הספק) ואיפה שרוצים עקומה יותר שימושית הולכים על שלושה או שני צלינדרים.
  5. ממליץ לך על דיהטסו טריוס. אחלה רכב, אפשר למצוא שמורים בתקציב.
  6. אוקטבייה 1.0 , שום דבר לא רועד ומקרקש. מגרגרת קלות בסרק ובסלד נמוך. זה חלק מהקסם שיש במנוע הזה יחד עם עוד מספר נקודות חוזקה משמעותיות ששלושה צילינדרים נותנים. אחד המנועים המוצלחים שיש היום לרכבים בסדר גודל הזה.
  7. הקוראניות היום רוכבות בעיקר על הגל של תופעת העדר. הן הפכו לגיטימיות ופופולריות בסוף שנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים בזכות הרבה פח ואבזור לשקל ובזכות אמינות טובה. לאורך השנים נסעתי ונהגתי בהרבה, מעולם לא החזקתי באחת מרצון. אף לא אחת מהקוראניות נתנה לי הרגשה של רכב שהייתי רוצה להחזיק. הנהיגה בכולם הייתה תחושה של יעילות חסרת כל נשמה והנאה באופן בולט, דבר שבהחלט לא מפריע להרבה.
  8. היתה לי פולו קלאסיק sdi אהובה שנמכרה עם 470000 קילומטר ללא בעיות מיוחדות. נסעתי בה כ200 אלף קילומטר. במקומך אם אתה אוהב את הרכב ובמידה ואכן ניתן לקבל מנוע מפירוק במצב שניתן לדעת שהוא טוב, ב7000 שקלי הייתי הולך על זה.
  9. אשמח לשמוע עדכונים, נוסע גם על טריוס בשטח
  10. יפה ומעניין, יש לציין שגם מככבות במירוצי הדקאר לאורך השנים
  11. היה לנו גימני 99 במשפחה שנמכר ב-2019 וכעת טריוס 2008. בעיר- שניהם טובים, הטריוס נעים בהרבה בכביש. בשטח- הגימני עביר יותר, זה ברור, הטריוס לא פראייר ואפשר לטייל איתו בכיף. אפשר למצוא בקלות טריוס עם קילומטרז נמוך ושלא נסע בשטח, גימני כזה לא תמצא. לטיולי שטח קלים ולהסתובבות בעיר הטריוס עדיף בהרבה פרמטרים. היתרון היחיד של הגימני הוא בקטעי בשטח קשה, בכל פרמטר אחר הוא פחות טוב מהטריוס.
  12. הייתה לי כזאת מהעבודה, רכב באמת קצת חלש.
  13. החזקתי פלואנס דיזל ויש עוד אחת במשפחה, אני לא יודע על מה את מדבר. טיפולים כל 20 אלף לעומת אחרים שמטפלים כל 15. טיפול קטן פילטר אוויר, פילטר שמן ושמן- עולה כמו לכל רכב. בטיפול גדול מחליפים גם פילטר סולר בעלות 500 שקל. אז כל 40 אלף עוד 500 שקל...פלאגים אין. עלות חלפים אחרים- מהמעט שנתקלתי( הרכבים לא דרשו הרבה והציגו אמינות מצוינת) לא ראיתי עלויות חריגות. אגרה נגזרת משווי הרכב שהוא חדש. צריכת דלק של 1:20 ונוחות טובה למרחקים.
×
×
  • Create New...