Jump to content

old school

  • פרסום הודעות

    158
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות old school

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מתלים זה לרוב חלק פרימיטיבי ברכבים שלא התקדם כבר שנים. התוצאה- באוקטביה שאני נוהג בה למשל כאשר אני נוסע לבד, הכיול מצוין. נכנסים האשה הילדים וקצת ציוד והמהלך מתחסל ואיתו גם ההתנהגות. רכבים אחרים עובדים טוב בעומס אבל נוקשים כאשר נוסעים לבד. כל עוד מתלה לא יהיה אדפטיבי לעומס ולמהירות הוא תמיד יהיה פשרה במרבית המצבים.
  2. בולמים ובלמים ומנוע- בלאי לא משמעותי. מה שלעיתים ניזוק מגרירה לעיתים תכופות זה הגיר. אני לא יודע עד כמה הגיר ברכב שלך רגיש, מומלץ לבדוק עם מכונאי או שניים שמכיר את הדגם והרגישויות שלו.
  3. כחבילה- מיצובישי אטראז, אחת המכוניות המוצלחות שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. עוד כמה שנים אף אחד לא יזכור את כמעט כל דגם נוכחי, לעומת זאת האטראז תכנס לדפי ההיסטוריה, כמו עוד כמה דגמים שהצבא בחר בעבר.
  4. סתם להשוואה, אוקטביה ליטר מהעבודה בנסיעה משולבת וחסרת רחמים. שמונה מאות קילומר וקצת חמישים ליטר. קבוע כבר שנתיים
  5. תיבה רציפה מספקת אין סוף יחסי העברה. אין שום בעייה בפעולה שלה היא רק לא מתאימה למי שרוצה להנות מהנהיגה. בהקשר זה היא מושלמת למטרה שלשמה היא מיועדת.
  6. ולי מגיעות שתי שטיפות בחודש בפזומט, מנצל בממוצע פחות מאחת מיכוון שברוב הפעמים זה לוקח הרבה זמן והעבודה חפיף. ניסיתי מספר מקומות ומספר פעמים בכל מקום, עם טיפ או בלי, בכולם זה היה ככה. זה ניכר שלקוחות פרטיים מקבלים טיפול טוב יותר- החל משלב השטיפה וניקוי גאנטים לפני המכונה וגם בניקוי הפנימי. פתרון- משתדל לשמור על הניקיון ומנקה מעט מבפנים בעצמי.
  7. הייתה לי פולו דיזל שקניתי עם 350k ב5000 שח ומכרתי באותו הסכום עם 470k. האוטו היה עושה 1:22, מזגן מקפיא. פעמיים עלתה על גרר בעקבות צנרת מים שהתפוצצה. מעבר לזה לא עשתה בעיות מיוחדות. אחלה קנייה, בהצלחה
  8. לדעתי זה כלל מיושן שנע בכח האינרצייה. הכביש ממילא אינו מספק רמת אחיזה זהה לכל הגלגלים. יש שיפוע, יש צד חלק וצד מחוספס, לעיתים אפילו צד אחד רטוב. העברות משקל של הרכב ועוד שלל משתנים. על כל אלה באות להתגבר מערכות בקרת יציבות כמו esp, בקרת משיכה וכו'. מסיבה זו צמיגים תקינים שונים אך דומים באופיים הוא דבר חסר משמעות.
  9. היו כבר שתי מכוניות משומשות שהכל היה מצוין מבחינתי על מנת לקנות אותם, נפסלו רק בגלל ריח סיגריות מעישון ברכב
  10. כתבתי- בנפח 1000. לגבי הרעידות- זה עניין של גישה. רוב בעלי המכוניות רוצים שהמנוע יהיה שקוף, שלא ירגישו ולא ישמעו אותו. רוב האופנוענים דווקא נהנים ממידה מסוימית רעש ותחושה של פעימות כח. עניין של פרשנות
  11. בנפח של ליטר משלושה צילינדרים אפשר לקבל יותר מומנט בטורים נמוכים ולכן יותר חסכון בדלק. האופי המתקבל הוא של מנוע יותר בשרני ועם עקומת סל"ד יותר שימושית. לא סתם אופנועים למשל בנפח הזה מקבלים ארבעה צילינדרים איפה שרוצים לעבור את ה-200 (מקסימום הספק) ואיפה שרוצים עקומה יותר שימושית הולכים על שלושה או שני צלינדרים.
  12. ממליץ לך על דיהטסו טריוס. אחלה רכב, אפשר למצוא שמורים בתקציב.
  13. אוקטבייה 1.0 , שום דבר לא רועד ומקרקש. מגרגרת קלות בסרק ובסלד נמוך. זה חלק מהקסם שיש במנוע הזה יחד עם עוד מספר נקודות חוזקה משמעותיות ששלושה צילינדרים נותנים. אחד המנועים המוצלחים שיש היום לרכבים בסדר גודל הזה.
  14. הקוראניות היום רוכבות בעיקר על הגל של תופעת העדר. הן הפכו לגיטימיות ופופולריות בסוף שנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים בזכות הרבה פח ואבזור לשקל ובזכות אמינות טובה. לאורך השנים נסעתי ונהגתי בהרבה, מעולם לא החזקתי באחת מרצון. אף לא אחת מהקוראניות נתנה לי הרגשה של רכב שהייתי רוצה להחזיק. הנהיגה בכולם הייתה תחושה של יעילות חסרת כל נשמה והנאה באופן בולט, דבר שבהחלט לא מפריע להרבה.
×
×
  • תוכן חדש...