Jump to content

מגאן קבריו

  • הודעות

    332
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מגאן קבריו

  1. מגאן קבריו

    20K

    ישמע מוזר אבל רנו מגאן 2007-8 רכב סופר אמין, חסכוני מאוד בדלק גדול ונוח
  2. הייתה אופל סטרה 93 קבריולט אתי אותה לאחרונה לפני כשנתיים. אאודי 80 קבריולט היו מספר אקזנפלארים, לאחרונה פגשתי אחד בכפר בצפון ניסיתי לקנות אבל לא עמדתי במחיר... מהאסקורט הקבריולט נשארו בודדות בלבד רנו 9 קבריולט היתה אחת שהתגוררה בראשל"צ ראיתי אותה לאחרונה לפני מספר שנים בשימוש יומיומי הרנו שלי מגאן קבריולט, בעבר היו שלוש הצהובה הושבתה נשארה אדומה נוספת באשדוד שהיתה למכירה לא מזמן אלא שהבעלים התעשת... היתה טלבוט סבמה קבריולט מיוחדת ונדירה פעם אחרונה ראיתי אותה ליד כיכר המדינה ומאז נעלמו עקבותיה היו מספר אופל קדט קבריולט שגם הם נעלמו....
  3. רכב רותח לא סולח!!!!!! תחליף מנוע מיבוא בלבד 3800 ש"ח המנוע ברכב, ארבעה חודשי אחריות יום יומיים והרכב חוזר לנסוע אך נשמע?
  4. אלומיניום
  5. 13,000 יעלה לך מנוע מיבוא עם אחריות מורכב ושהם ישמרו לעצמם את המנוע הקודם שלך ושיחזיקו לך את הכסף
  6. הסיפור נוגע ללב בדקתי באוטו ציקו, יש להם אחד מיבוא לפי מה שהם אומרים 11500 המנוע שלך כולל אחריות ואם אתה מעוניין בהרכבה זה עוד אלפיה לא כולל הנוזלים... מומלץ אם אתהנ מעוניין למכור בלי מנוע אני אשמח לקנות
  7. סביר יותר שזה תושבות
  8. יכול להיות סלקטור או חיישן AVL לא סיפור יקר, גם גיר לא סוף העולם
  9. נסעתי עם לקוח שמיבא חלפים לצרפת, בשיטות ברחבי הפירוקיה הבחנתי במספר רכבים מעניינים להלן הרשימה פג'ו 404 טנדר דיאן 6 רנו 4 מיני מיינור המכולה תצא ביום ו' בערב אין מגבלה של נפח או מישקל מי שמעוניין שישלח SMS ואני אברר מחיר וזמינות של החלק לא ניתן לשלוח אביזרי בטיחות 0524384000 מאיר
  10. אתה יכול לשקול ML אפילו שנת 2005 דיזל אמינים מאוד ובנזין לא פחות, שבע או חמש מקומות (חמש יותר זמינים וזולים) בהצלחה
  11. כול המציל רנו כאילו הציל עולם .... מהיכן אתה מתכנן להסיג מנוע? אני מניח שרק בצרפת, יש לי רעיון אך להביא אותו אם אתה מאתר אותו..... צור קשר בפרטי. יש אחת משופצת? הייתה אחת אצל גרר אזור עומדת לא יודע מה עלה בגורלה... בהצלחה
  12. אני אתן סקירה על עניין הגג שכולם חוששים ממנו לפני כחודש רכשתי רכב נוסף לצי, כמובן קבריולט והפעם מבית מרצדס CLK 320 קבריולט שנת 99 - כן יש כאלה בניגוד למה שפותח השירשור כתב. כמו שאני אוהב הרכב מוזנח!!!!!!!! מאוד הרכב נרכש כשהגג לא תקין-שלוש שנים שלא נפתח כי הוא "מקולקל" אז נתחיל בעובדה שבניגוד לאמרה-"גג חשמלי" הוא לא באמת חשמלי הגג הידראולי, ישנה משאבת שמן בחלק האחורי של הגג צנרת ובוכנות שאחראים על מנגנון הפתיחה והסגירה של הגג, המערכת דומה מאוד בכול הגגות הנפתחים והיא נוטה להיות אמינה מאוד ופשוטה לתחזוקה. ובכול זאת הפעם לא עבדה, חיש קל מילתי שמן במכן ואיבחנתי את הנזילות משני בוכנות, אותן פירקתי, עכשיו יש שני אפשרויות שיפוץ בארץ או יבוא מחו"ל (היבואן ביקש 3,000 ש"ח לבוכנה) חיפש מהיר באינטרנט איתרתי בחור מאנגליה עם זוג בוכנות כאלה תמורת 32 יורו לבוכנה ו 12 יורו משלוח- בקיצור גרושים, שבוע והבוכנות הגיעו ושוב הגג עובד לא לחשוש מגג פתוח!!!!! לעניין חלקים מכנים, אני לא מרגיש הבדל משמעותי, החלפתי רדיטור עלה 500 ש"ח הרכבה עצמית, כשביקשתי לCLK הספק דרש 1,800 ש"ח, בדיקה ברשת העלתה שהרדיאטור משמש גם C220 1997-8 ביקשתי רדיאטור כזה והמחיר צנח ל 500 ש"ח ובאמת הוא זהה. בולמים 400 לבולם, אני עדיין מאמין שאמצא זול יותר בקיצור לא סוף העולם!!!!! לעניין הפיצרים הקטנים שעושים את הרכב למושלם, אסתטיקה- אל תבנה על פירוק מקומי- קשה למצוא את הרכב ביד 2 קשה יותר לאתר אחד בפרוק, ואם תמצא, הוא כבר מפורק, הביקוש גבוהה, אבל מעבר ליים בעיקר באנגליה המבחר עשיר והמחיר זוללל הרכבים מהנים מאוד, נראים נהדר (אם הם מושלמים) עלויות אחזקה לא בשמיים אם יש לך מוסך אמין שלא שוחט (תרצה עזרה - אפנה) ובעיקר אם אתה מסוגל לאתר חלקים ברשת, זה הזמן להשקיע באנגלית או במשהו דובר אנגלית... בהצלחה!!!!
  13. מצטרף לנתון לכול היותר 1/9 בנסיעה בכביש עם רכב תקין לחלוטין שזה לא רע לגיפון, אבל לא כמו שחושבים
  14. אילנות בראשון לציון ביטוחים ישמחו לעשות גם לך ביטוח חובה וצד ג'
  15. אלפרד, בירושלים, בעלים של מספר רכבי אספנות פתוחים ובהם קדילק 68 איש מקצוע עם לב ואני בטוח שהמחיר יהיה בהתאם מומלץ בחום רב
  16. חבל שהמספר נותר חשןף הרכב שייך לחבר שמחזיק מספר כלי רכב ובהם קדילק פתוחה ומרשימה, בעל עוסק לתיקון מנגנונים לחלונות חשמל בתלפיות(מי שמכיר, מכיר). הרכב נרכש לאחרונה בבני-ברק, רכב שנסע עם טסט ברצף עד היום,רכב שהחיצוניות שלו לא טופחה ע"י הבעלים הקודם שלו, לאחר חיפוש ארוךךךךך אחר רכב ממודל 89 (מוזרק). הרכב משמש כרכב יום יומי ואף ביקר בירדן כחלק מטיול משפחתי בחגים. הרכב יחזור למצבו המקורי וימשיך לעבור טסטים אני מקווה - לנצח.
  17. אני אנסה לחלוק על כולכםםםם לפני כשנה החלטתי להיפרד מהויטארה שהתה לי, פרסמתי, ופרסמתי ופרסמתי ופרסמתי.... קונים אמתיים לא ממש הגיעו, היו מספר שהגיעו בשביל שאראה להם שהרכב יודע לנסוע גם בשבילים אחרים סתם הטרידו ואז ביום שישי אחד התקשר איש נחמד שוחחנו על הרכב, הסברתי לו מה היתרונות והחסרונות של הרכב שלי, הוא התמקח על המחיר והגענו לעמק השווה, ביקש שאגיע אליו לחדרה (אני מראשון) אמרתי לו שאני לא ילד ושאני לא רוצה להגיע לחינם, הוא אמר לי שמבחינתו זה סגור. רובכם לא היה מוכן לנסוע מראשון לחדרה (60 ק"מ ) עבדכם הנאמן, נסע מיד לחשמלאי, פירק את הדיבורית ואת יתר הציוד שהיה ברכב, ומיד נסע לחדרה , (ארבעים וחמש דקות) נפגשנו בדואר, הוא הסתכל על הרכב לחץ יד כמו חבר ותיק, שילם על העברת הבעלות והסיע אותי לרכב כשאני עשיר בכסף בשבת בבוקר הוא התקשר ושאל לכמה להוריד אויר בגלגלים.... בצהרים שלח תמונה שלו שקוע עד הצוואר ומאז לא שמעתי ממנו בקיצור- מי שלא מסתכן לא מרוויח, מה כבר יכול לקרואת ? נסיעה לקריית מלאכי? בזבוז של 100 ש"ח דלק? סע, תכיר אנשים, תתאכזב או שלא, אם לא תיסע לא תדע!!!!!
  18. אני מכיר אחת כזו, בדיוק באותו הצבע, שחור עם גג שחור, במצב סביר למכירה אם זה מעניין מישהו אז הוא מוזמן ליצור קשר ואעביר מיקום בפרטי.... לדעתי רכב מיוחד שלא מורכב מדי לחיות איתו ביום יום, הגג כמובן הידראולי (לא בעיה לגרום לו לחזור ולפעול אם יש תקלה) המנוע הוא מנוע סתנדרתי כך שחלפים לא אמורים להיות בעיתיים. בקיצור רכב מיוחד למי שרואה את עצמו מיוחד
  19. גז גז ושוב גז רק רכב שניתן להסב לגז משמע בנזין אחרי הכול גם הפג'רו ישתה 1/8 במקרה הטוב דיזל, זה לא זול, עדיף 1/8 גז!!!!
  20. מצטער אני לא יודע לאין להגיע, שפלה מה זה אומר? נס ציונה או נוקיה?
  21. יש סיכוי שתתנו לי להצטרף עם קייה ספורטאג' צעירה?
  22. מחדון בקריית משה ברחובות מחזיק פירוקיה קטנה ויש לו אחת שלמה לפירוק בהצלחה (חפש בדפי זהב שי מחדון טרקטורונים והוא יעזור לך)
  23. המפגש יתקיים? היום? בישישי? אם כן אשמח לדעת היכן ומתי
  24. עניתי בשירשור הקודם, רצוי שתקרא את ההתייחסות שם אני ממלץ על הרכב, מניסיון רב לעניין עלויות משאבה/טורבו, לא חסרים חלקים מיבוא, הרכב נפוץ מאודדדדד באירופה (כמו בנסין בארץ) אכן חסכוני מאוד לא חושש מהק"מ כול עוד טופל היטב. מחלות-נגד מהירויות במזגן, שגורם לעצירת המזגן (חובה לתקן), ידית האמברקס ה"יחודית" נותה להישבר, עדינות חובה, המפתח/כרטיס ההתנעה אוהב להישבר כשהוא בכיס וחדש עולה כ 600 ש"ח קצת מעצבן תהנה מהרכב
  25. אשתי נוהגת ב 2008, שנרכש ב 50% מהמחירון (ליסינג לשעבר) 85 KM בשעון, חודשיים שהיא במשפחה, רכשתי אותה כשהמזגן לא עובד, בגלל בורר המהירויות (מחלה מוכרת) וידית האמברקס לא תקינה שני מחלות הילדות של המגאן לא בעיתי להסיג חלקים בפרוק-עלות אפסית. צריכת דלק מזעזעת של 1/12 בעיר!!! ברכב אוטומט (כמעט הברידית) מרווח מאוד לילדים, זול מאוד להחזקה, מנגד אני לא מאמין שאצליח למכור אותה אי פעם, ממני בעוד חמש שנים לברזל..... אבל, 23 ששילמתי עליה זה פחות מירידת ערך בשנה אחת של רכב חדש..... אני לא ממש אוהב אך שהיא ניראת, התאוצה לא ממש בשמיים, אבל נוח למשפחה
×
×
  • תוכן חדש...