מגאן קבריו
-
הודעות
332 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מגאן קבריו
-
חסכוני בדלק נוח וגדול ועלות אפסית כיד שניה נמכר תמורת 25
-
אז כך, אני חי בראשל"צ החברה מאריאל, כך שאת הדרך אני מכיר בע"פ אני נוהג על מגאן 98, מוסבת לגז בשנה וחצי האחרונות עלות הסבה, 5000 ש"ח אצל עידן בחולון, נותן שירות נהדר, יחס טוב - מומלץ הרכב מתפקד נהדר - 35,000 K למרות מה שאמרתה, יש משמנת!!!! מומלץ בחום, למרות החששות, פשוט לנסוע בזול!!!! לחברה יש אקורד 2008 מוסבת גם היא ע"י עידן, מאותה תקופה נסעה אותו מרחק גם היא ללא תקלות. להערכתי בשנה וחצי האחרונות חסכתי את מחיר הרכב בעלות הדלק!!!!! בקיצור, מגאן טובה ומערכת טובה לא פחות וקדימה לאריאל.... אין הבדל בנסיעה בין בנזין לגז, לא בעליות ולא בירידות אל חשש
-
הבאתי את המושבים מהרפד. מרוצה מאוד אבל לא אהבתי את ההגה. דעתכם?
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של amosbmw בתוך רכבי אספנות
שאנחש ואומר שלרפד יש שפם אני חושב שאני מזהה את העבודה יש לו ידיים טובות, רואים את המושבים. הכיסוי של ההגה הוא הרכיב גם לי ביונדאי קופה של האישה, מחזיק יופי כבר יותר משנתיים, גם אני הופתעתי בהתחלה, אשתי מרוצה מהתוצאה, אין אפקט של ריח או שחיקה ובכלל תמיד ניתן לפרק ולהרכיב אחר, תסע תהנה ותחליף בהמשך.... אני היתי מנסה להסיג הגה מיבוא- זה לא פשוט כי אסור ליבא חלקי הגה.... מפגר אבל אסור. ניתן למצוא אצל הבני דודים מעבר לקו, עכשיו רכשתי עבור חבר דשבורד ל 316 שהגיע מארופה נקי ושמור (לא ראה שמש בימי חייב...) אני מאמין שאין כמו הגה מקורי, אבל בינתיים תיסע ותהנה כי יש לך רכב מדהים!!!!! -
קיה ספורטאג 2003, מה המידות האפשריות? תודה
-
במחיר הזה זה לא עניין של דגם אלא של איכות האחות היד הנוכחית רכב מטופל בחברה או במוסך עפ' הספר ישרת אותך נהדר!!! מה עם מגאן ידנית או אוטומט 2008 לדעתי תמצא בקלות אחת עם פחות מ 100 K צריכת דלק זהה למה שהצעתה.... בהצלחה
-
רנו מגאן II דיזל ידני 2004 ומעלה -יעוץ ומידע
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של יוסי1234 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לדעתי בחירה נכונה הרכב מוצלח מאודדדדד הפעלתי מספר מוניות כאלה כול אחת עברה למעלה מ 600 K ק"מ ללא בעיות מיוחדות צריכת דלק ממוצעת עוברת את ה 1/15 יותר קרוב ל 1/17 ממוצעת!!!! כמעט הבירידי. תא הנוסעים שרד את הנסיעה נהדר, הנהגים מאוד מאוד אהבו את הרכב. המנוע אפס תקלות הגיר נהדר, יצא לי להחליף אחד מהם, כשנהג שילב בטעות מחמישי לשני, הגיר התפרק במקום - 2500 ש"ח כולל עבודה, לא נעים. במערכת המזגן, ישנו שנאי מהירויות שנותה להתקלק-עלו החלפה 900 חדש, משומש 150, ידית האמברקס עדינה, עלות החלפה משומשת כ 400 ש"ח והיא מתקלקלת החלפת מנוע לא תעלה יותר מ 4000 ש"ח כולל עבודה, למרות שהרכב נדיר (בדיזל) בארץ הוא מאוד נפוץ בארופה ולכן המנוע זמין וזול. רכב נוח וחסכוני נמכר בחצי מחיר, רצוי למצוא ק"מ נמוך, רצוי ידני, למרות שגם הבנזין האוטומט לא רע בכלל בקיצור-במחיר הזה- הקנייה הטובה מכולם. -
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי-ספטמבר 2013, הנחיות בהודעה הראשונה
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
פגשתי בעלים של סוברו XT בצבע תכלת בבאר שבע, הוא מעוניין למכור את הרכב, טל' 054-6373224, הרכב נראה טוב, נוסע יום יום, מקורי לי אין קשר לבעל הרכב בהצלחה -
ישנו בחור בשם עדי שמואל שמייבא חלקים באופן סדיר באירופה יתכן והוא יסכים שתתפוס טרמפ' במכולה שלו עדי- 0543191550
-
בנתיים תקפיא את הרישיון תחנה אותו במקום סביר, תחזיר את הרכב לכביש ברגע שהתוכנית תחזור, ותאסוף את הכסף שלך
-
אני אנקוט בגישה שונה מנוע מיבוא מגיע עם טורבו ועם המשאבה מנוע כזה לגולף 2010 עולה 8,000 ש"ח ואתה תהנה ממנוע עם ק"מ אפסי מנוע לשנת 99 יעלה מעט פחות, נגיד אותו מחיר, מה הקטע שלך? מה הבעיה להשקיע מנוע קומפלט-מאובזר ברכב שאוהבים? הרכב נראה שמור מאוד מבחינת הבודי, בשנתונים האלה אני טוען שכן יש להסתכל בקנקן- את המנוע אפשר להחליף, בודי זה לא מציאותי וגם יקר יותר. הרכב למיטב הבנתי נוסע, ונוסע לא רע, אז מוסיפים לו שמן,סע איתו עד שישבוק חיים, בנתיים חפש מנוע, אני בטוח שזה לא יעלה יותר משמונה אלף- אם אתה צריך עזרה אשמח לסייע ביבוא של מנוע כזה שלם ומאובזר במיוחד עבורך, אם תתעקש הוא יגיע עם גיר, שיהיה לך במחסן.... בקיצור-ישור קו בשמונה אלף, כול אחד שקונה רכב חדיש -איביזה, לאון או גולף חדישה יחלום על ישור קו (מנוע) במחיר שפוי כזה תהנה מהרכב, הוא נראה נהדר ואני מניח שהוא גם נוסע/יסע נהדר
-
צריך לקודד את הציפ לרכב, ניתן להזמין במוסך המרכזי במחיר שווה לכול נפש.... אני שיכפלתי-קודדתי מפתח לאאודי A4 השבוע אצל בחור מקסים 052-2540168 זה מה שהוא עושה, במקרה שלי הוא קודד את המחשב מחדש כי המפתח שאבד הוא המפתח ספיר, בקיצור נשארתי בלי מפתח בכלל חצי שעה והרכב מניע נוסע כמו חדש עם שני מפתחות מקוריים מדהים כמה זה פשוט (לא לי אלא למקצוען)
-
שוב אני שואל את אותה שאלה, האם יד מישהו שניסה לאחרונה? גם אופנוע יספק פרופורציה, ואשמח ללמוד מהניסיון.... שוב תודה מאיר
-
רנו פלואנס dci 1.5 - הרכב המלווה שלי לשלוש שנים הבאות.
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של CX25GTI בתוך רכב כללי
עפ' צריכת הדלק/סולר, יש להשוות את הרכישה למכונית היברידית, וכאן הרנו מנצחת ובגדול, גם מכיר קניה שפוי - מאוד וגם עלויות אחזקה הרחוקות משמעותית מהברידית מצויה אילו רק היו מבינים את זה, השוק של הרכב כמשומש היה משתפר, -
גיר אחר, לא לתקן את קיים, לנחליף באחר רצוי מיבוא, תבדוק באוטו ציקו ירושליים הוא מתעסק ביבוא ארופאי, אולי יהיה לך מזל ותמצא גיר טוב בכול מקרה היתי מתקן, כמה זה כבר עולה, פחות מחודש ירידת ערך ביפנית חדישה מחזק את ההמלצה על מוסך הברושים אבי ואלי אנשים ישרים-מאודדד. לעניין מכירה ליזדי/למאגר, הם לא יסתכלו על הרכב, ישן מדיי הם רוכשים תאונות מהביטוחים.... תהנה מהרכב
-
אני מחזק את שנאמר עו"ד שעיקל את הרכב רשאי להגיש בקשה לביטול העיקול סביר שאפ תפנה אליו הוא ישמח לקבל מספר שקלים ולאפשר מחיקה. אשת המנוח זכאית להירשם כיורשת הרכב גם ללא צו ירושה בהצלחה
-
אני מעוניין לצאת לאירופה עם הרכב, למישהו יש ניסיון בנושא? למיטב הבנתי יש את רוזנפלד שמוכן להסיע מכוניות ב"מעבורת" יחד עם הנהג, אולם מבדיקה איתם עולה שהם הפסיקו עם המעבורת ומוכנים להסיע את הרכב על הסיפון, ואותי איתו (באוניית מסע) מישהו ניסה? באירופה אני מעוניין להגיע לאיטליה, שוב, מישהו ניסה להגיע ישירות לאיטליה או שאי אאלץ לקחת מעבורת מיוון לונציה? משהו על ביטוחים? הליך המעבר בארץ בהלוך ובחזור בקיצור כול מידע יתקבל בברכה הרכב שיסע, רנו מגאן קבריולט 1998 מועד הנסיעה - החגים (מראש השנה עד סוכות יחד איתי בקוקפיט שלושת ילדיי - אין מקום נוסף מטען ....
-
למישהו יש ניסיון? האם יש חברה נוספת פרט לרוזנפלד שמסכימה לשמש כ"מעבורת" עבור הרכב? האם יש למישהו ניסיון בנסיעה באוניות המשא של רוזנפלד? האם יש אפשרות להגיע ישירות לאיטליה ולא ליוון? תודה
-
יונדאי קופה, 2008 ידנית
-
רכב מדהים, עם עבירות שטח נהדרת, החזקה זולה, דלק 1/10 בערך, רצוי הידני כמובן
-
לפי דגם המנוע ניתן לדעת כמה כוח סוס יש לרכב
-
רכב קטן- ידני, אמין, חסכוני, נוחות נסיעה סבירה. נערך
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אולי משפחתית יפנית ידנית, לדוגמה ניסאן אלמרה.... -
סימן רשום? אני מניח שלא על הצבע הלבן, גם לא על מגן הדוד האדום, אני לא חושב שאסור לך לכתוב בצד ברכב מלל באמצעות מדבקות, לא היתי כותב מגן דוד אדום אבל משהו דומה נגיד ר' במקום ד' היה עושה את העבודה ללא הבדל בקיצור - לא רשום פטנט
-
האם בדקו את מספר המנוע והשילדה לפני היציאה לחו"ל? צילמו את האופנועים? ביציאה?
-
אם אתה מעוניין להביא מחו"ל אשמח לעזור , ישנה מכולה שמתארגנת לה בהולנד היא אמורה לעזוב בשני שלישי שבוע הבא, במכולה יהיו מנועים של מרצדס(חדשים כמובן) וחלפים אחרים, ניתן יהיה לבקש מהספק המקומי (יהודי שנוסע במרצדס מהשנים הללו) אני מניח שהוא יוכל לסייע באיתור המתנע ובמכולה אין בעיה של משרד התחבורה. נ.ב ניתן לצרף חלקים נוספים.
-
האם נכונה השמועה כי ניתן יהיה ליווה רכבי אספנות המונעים במנוע דיזל רחמנה לצלאן... איתרתי שני רכבי מרצדס דיזל שאני מעוניין לרכוש בארופה, האחד נסדרת G והשני פרטי, שניהם מודל 84, ואין לי בעיה עם ההמתנה ל"התישנות", מתי אוכל להכניסם לארץ? בינואר 2014 או ביום ההולדת שלהם?
