Jump to content

מגאן קבריו

  • הודעות

    332
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מגאן קבריו

  1. טרנספורט נוסף, במצב דהים חונה בחניין של מפעל בנס ציונה- מצב מושלם- נראה כמו להניע ולנסוע. המפעל נמצא ברח' המזמרה 9 שווה לנסות
  2. הרעיון שלך לא רע אני אנסה לשכלל אותו אתה יכול לחתום לו על כתב שיפוי מעין התחיבות שלך לשאת בכול נזק שיגרם כתוצאה מהעברת הבעלות אני חושב שהרבה נזק לא יגרם שכן הרכב לא שווה הרבה במצבו הנוכחי ולכן גם אם אכן פגעתם בבעלים הנוכחי אז לא ממש נוראי. אבל עדיין היתי עושה תחקיר רציני בבירור הבעלים, היתי מתחיל בזירת הפשע- מיקום הרכב הנוכחי , תחקיר מעמיק של כול עובר אורח. ורק אם אן ברירה אז עובר לאפשרות של לחץ פיזי מתון על הקשיש.
  3. הקבריולט- מדהימה, היחידה שהגיע לארץ, רדפתי אחרי הבעלים - מסרב למכור, הרכב ללא טסט בחצר של ביית לייד כיכר המדינה (אני עוד מקווה שימכור לי ביום מהימים) אך איזה רכב נהדר ליום יום לאשתי היה אחד סגור כמה שנים, 0 תקלות.
  4. אם לרכב יש טסט ואם אתה רוצה להגיע לראשל"צ אז ישנה חניה מקורה, (שלוש קומות כאלה) עם שומר צמוד. העלות - 10 ש"ח לכול התקופה - אפשר לדבר על העלות הסבר אם זה מעניין בהמשך.
  5. אני רוצה לחדד את העניין עוד יותר זה לא ממש מעניין העברת הבעלות גם זיכרון דברים בן מוכר לקונה יגרום להפסקת הביטוח, עם העברת הרכב לידי הקונה בקיצור - לבטח לפני הקניה
  6. הגיעו מספר חתיכות לארץ, רובם מנוע 1600 חלק אפילו אוטומטיות שלא נדע, אני יודע על אחת ספורטיבית מדהימה שיבא לארץ רופא שיניים שמחזיק אותה עד היום, הגג חשמלי הרכב מעניין לצערי המעט שהגיעו עברו חיים קשים (הפך לבחירה זולה של רכב ספורט) תחזוקה עלובה הובילה את הרכב יגון שאולה
  7. יש להם חדש ואם אין, הם ישמחו לכופף מספר צינורות וליצור חדש במיוחד עבורך יש להם את כול האמצעים לעשות את זה הם מבינים לנפש האספן, הם ידועים בתור משחזרים לא קטנים
  8. לא לשכוח ביטוח מקיף למרצדס..... חלפים של מרצדס..... מנגד מרצדס....
  9. בטיול בEBAY ארה"ב תגלה שחלק ממוכרי הזחלמים הינם סוחרים ישראלים לגרר אזור בחולון יש אחד כזה - בנזין כמובן הוא מנסה למכור אותו לארה"ב (שינוע ע"ח המוכר) שווה לבדוק אפשרות של החזרה לכביש גם במכרזים של צה"ל נמכרים לא מעט כאלה המחיר נקבע עפ' משקל האלומניום (כן כן המיגון הוא אלומיניום) לדעתי מוגדר שהרכב יוצא לגריסה/יצוא עוד לא ראיתי אחד עם רישוי לכביש אבל....
  10. וילקוביץ זה השם שאתה צריך לזכור יצר סירות לאופנועים היחיד בישראל פעיל עד היום יושב בסימטה מרחוב הרצל- רח' רבנו חננאל 25 (בYMAP אפשר לרואת את השלט שלהם) המפעל/בית המלאכה) פעיל עד היום עובדים שם הבעלים צמד אומנים חביבים אשר יצרו סירות לבריטים ובהמשך את כול הסירות שאתה מכיר (כמעט) בישראל למעשה הם היחידים הרשאים בישראל להתיר הרישיום לרכב דו גלגלי מכול סוג להרכיב סירה אני ראיתי אצלהם עבודה על קטנועי 125 סמ"כ, (קימקו כול שהו) CN (כן כן הארוך) CH גרנד דניק.... מהיכרות איתם שווה לך לבקר, יסיעו רבות גם בתיכנון הסירה ובוודאי ברישוי!!! יש בבעלותם מספר סירות ממספר דגמים בקיצור שווה לבקר!!
  11. לא ממש רכב אספנות אבל לא ממש נפוצה, אולדסמוביל שני דלתות שנת 1985 נראת שלמה לחלוטין, עמודת במפרץ ההסתדרות 199יש שלט למכירה על החלון האחרי הרכב נראה עומד זמן רב מאוד טרנספורטר משנות השבעים עומד בחניה של ביית באותו רחוב מספר שלוש או חמש שוב אותה תמונה, עומד שנים בחניון מקורה טרנזית מתחילת שנות השבעים ברח' כיסופים ת"א חונה בחניון של ביית פרטי נראה שלא נסעה מספר עשורים אולם שלמה לחלוטין מבחינת חלקים ( מי שירצה מספר שיפנה בפרטי).
  12. אשמח להצתרף להזמנה / להוזיל עלויות משלוח.....
  13. אם אפשר הסבר על אופן השימוש בפלסטלינה אשמח לקבל קישור למוכר בחו"ל ששולח לארץ את שני החומרים..... תודה מראש מגאן קבריו
  14. טוב אז אכן הם לא שם..... בהצלחה עם הפורד. מגאן קבריולט
  15. בהנחה שלא נגררו במהלך יום שישי אז הם שם, כי אני ראיתי אותם ביום חמישי (אתמול) בשעות הבוקר המוקדמות, בקיצור יש שם שניים נוספות!!! יתכן שהלבנה היא באמת פורד אני לא מקצוען- מה שבטוח ישנן שני משאיות שניהן שלמות, לשניהן מספרים מחזירי אור עם שישה ספרות שנהן ממתינות
  16. צור איתי קשר בפרטי אתן לך אתר דרכו תוכל לרכוש גג, התקנה אני ממליץ - מנסיון על רן בפארט בהרצליה (צמוד למוסך טויטה)מידע נוסף תוכל למצוא באתר של מועדון הרודסטאר הישראלי (אפשר לאתר בגוגל) מנגנונים לחלונות- הכי מקצועי הכי זול- לבחור יש אוסף של מכוניות נדירות ופתוחות-נותן את הנשמה, אלפרד: 052-2589657 בקיצור בהצלחה ואם תצתרך עזרה-תרגיש חופשי
  17. המפגש שלי עם סוחר: התברכתי ואשתי מעדיפה רכב ידני לפני כשנה הגיע הזמן להחליף את הסופר לנסר הידנית הרכב יפני מתקדם יותר (ידני כמובן) המבצע התברר כמבצע מורכב-ידני-יוק (נדיר מציאות) הגעתי בדרך לא דרך לסוברו אמפרזה, בטלפון: יד שניה כשהראשונה היתה רופה, קילומטראז' נמוך, (הוא בקושי נסע עם הרכב-רק לעבודה) אבל אני לא ממש זוכר כמה בקיצור-נוסע לפרדסיה לפגוש את הסוברו של הד"ר. אני מגיע לב"וילה" ופוגש בחור שמן ולא מגולך ד"ר הוא לא ממש - הרכב לבן, יפה וידני, הק"מ-הוחלף ספידומטר.... ברשיונות מופיעה בעלים קודמים 01 מקוריות - "מדינת ישראל" . אני שואל את הדוקטור למה אמרתה רופא הרי כתוב מדינת ישראל, הבחור נשבע לי בילדים (שאין לו) שהרכב היה בידיו הנאמנות של מנהל מח' בב"ח תה"ש...... בקיצור-עיסקה לא ממש יצא באותו היום....
  18. במושב כפר הנגיד שני משאיות לילד האחד כתומה עם אף והשניה לבנה ללא אף שניהן נראות במצב מושלם , ניתן להבחין במשאיות הללו כקילומטר אחרי שיוצאים מיבנה לכיוון בת עובד בחצר של המשק.
  19. לכולם שלום אני חדש כאן בפורום אני מעוניין לדעת על רכב מסוג מגאן קבריולט אני בעלים של אקזמפלר אחד (בצבע כחול) אני מעוניין לדעת על אחרים אז אם ראיתם אחד כזה נוסע/חונה אשמח לשמוע על כך בתודה מראש
  20. מאיר מראשל"צ עו"ד עם רקע ברפואה , בעלים של משרד פרטי אחרי 16 שנה על שני גלגלים מפתח אהבה למכוניות לפני כחודשיים נגנבה לי פורד XR3I כן כן כן גונבים גם את זה, הרכב היה אהבה אמיתית שלי, יד שניה מושלם, חשבתי שהוא איתי עד שיכנס למועדון החמש..... אבל מישהו חשב אחרת!!!! בצער רב וביגון קודר פניתי לחיפוס אחר רכב אחר, פורד נורמאלית לא ממש מצאתי מצאתי את הרכב הנוכחי-שמהווה תחליף לא רע (יש אומרים טוב יותר) רנו מגאן קופה- וכמו שהשם שלי מרמז- אז כן היא גם קבריו.... יבוא אשי אני היד השניה מודל 98 מקורית לחלוטין, ישרתי קו עם הרכב ובשבוע שאני אתו אני לא מפסיק לחייך רכב מיוחד נדיר בכבישי ארצנו, נפוץ בעולם הרחב.... פרט לרנו יש לי פורד מוסטאנג מודל 1995 (לצערי לא קבריו) והאישה נוהגת על ניסן אלמרה. האופנוע- BMW R1100R מודל 1995 עדיין בבעלותי
×
×
  • תוכן חדש...