Jump to content

gluk

  • פרסום הודעות

    8,698
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות gluk

  • דירוג
    כותב. הרבה.

Personal Information

  • מיקום
    מרכז (ת"א)
  • תחביבים
    אופנועים, מכוניות, אוסף/הרכבה דגמי מכוניות ומטוסים, ועוד
  • מקצוע
    איש מחשבים
  1. משרד הרישוי. עם ייפוי כח של בעל האוטו ות.ז. שלו (או עם הבן אדם בעצמו)- תבדוק קודם כל מה באמת הסטטוס! אחרי שתראה מה כתוב ברישיון ה"כתום" (פרוק או הפקדה)- פעל בהתאם. אם אכן כתוב "פרוק"- אתה יכול לשאול את הפקידה, חלקן ישמחו לעזור וחלקן יגידו שזה בלתי אפשרי- תלוי במזל שלך. לא עשיתי את זה בעצמי אף פעם- אז יותר מדוייק לא יכול לעדור לצערי. אבל שוב: שמעתי שהולכים לע"ד עם בעל הרכב ומוציאים תצהיר שהרכב הורד בטעות ולא בשל תאונה משביתה כלשהי לדוגמה, וכנראה עם זה חוזרים למשרד הרישוי (סביר להניח שלמישהו בעל תפקיד בכיר יותר מסתם פקידה!), וממשיכים להתעקש. ושוב: האם זה שווה לך את הכסף והזמן בשביל אוטו לא ממש נדיר, לא ממש יקר וש(אני מאמין) איך לך אליו יותר מדי סנטימנטים? -לי יש את המצב הזה עם האופנוע שכן יקר לי כי עשיתי עליו רישיון והוא בטעות הורד ע"י המורה אחר-כך, ככה שאם תצליח- אתה כבר תוכל להגיד לי מה ואיך עשית ובעיקר- כמה עלה כל הסיפור!
  2. אתה בטוח בכלל שהוא אכן "הורד" מהכביש? מה כתוב ברישיונות הכתומים (אם יש לך ביד): "מבוטל-פרוק" או "מבוטל-הפקדה"? -במיקרה הראשון "לא ניתן" להחזיר לכביש- אבל: אם יש הרבה (ואני מדגיש "הרבה!!!) רצון- גם זה אפשרי, אבל יידרוש הרבה ריצות (כולל לבעלים הרשום-לא בטוח שיסכים בכלל להתעסק בזה!!), וכסף, הבנתי שצריך ללכת לע"ד ולחתום על הצהרות שהרכב הורד בטעות או משהו כזה, אחרי זה בדיקות מעבדה וכ"ד- בקיצור לא חושב שבשביל גלאנט זה יהיה שווה... במיקרה השני- פשוט יחסית: הולכים למשרד הרישוי, ומבקשים להוציא רכב מהפקדה. מקבלים רישיון חדש, בודקים שאין חוב גדול מדי לטסטים (אם יש- כנראה לא יהיה שווה!), אם כתוב "חייב אישור מעבדה מוסמכת"- עושים את הבדיקה, אם לא כתוב- בכלל "זכית"- עושים טסט והכל בסדר!
  3. לא מקובל?!?! קאפרי MK2 לא מקובל?! קורטינה MK3- לא מקובלת?!? -משהו דפוק בטעם אצל האנגלים האלו, בחיי!
  4. תתחדש! אז האוטו מק' אונו שהופיע ב"ענתיקות" באופן תדיר- סופסוף מצא את הבעלים החדש! כבר חששנו שיירכב שם...
  5. לנוסעים שלום לפי מה שכתוב שם... זה מה שקורה כאשר מנסים לחתוך אוטובוס, ככל הנראה- לתשומת לב של כל מי שלא מסתכל במראה לפני שעושה משהו! אני לא רואה הסבר אחר למה שקרה...
  6. אז למה על הוולוו 960 שנת 96 אני משלם עכשיו כ-1700 ש"ח?!? איזו קבוצה הוא?
  7. gluk

    תיקון דריישאפט- מי, מה וכמה?

    תודה לכולם- כל האופציות ייבדקו בהחלט!
  8. מזדהה איתך לגמרי- ולצערי גם האגרה הרגילה מתייקרת! לא, שיש לזה סיבה ממשית- אבל אם אפשר "להשחיל" לנו- למה שלא יעשו ככה??
  9. gluk

    תיקון דריישאפט- מי, מה וכמה?

    מכיר את הבחור- הוא לא מתעסק כל כך בחלפים- אבל אני אדבר איתו על זה בטוח שוב. תודה! קניתי ממנו פעם דגם כחול...
  10. gluk

    תיקון דריישאפט- מי, מה וכמה?

    סיכוי פחות מקלוש- הכלים האלו יצאו משימוש לפני 20 שנה לפחות, אף אחד לא מחזיק במוסכי האחזקה חלקים מיותרים כל כך הרבה זמן... אתה בטוח שלא היו ריקשות פיאג'יו בכלל, שהיו הרבה יותר נפוצות? -תודה בכל אופן, אנסה לבדוק...
  11. אז זהו... אם אתה נוגע בחלק- והוא מתפורר לך ביד- יש לך רקבון, זכית! אם אתה רואה שהפח נהיה חלוד- אבל עדיין נראה שלם, ואתה יכול לנקות את החלודה עם מברשת פלדה מבלי שהכל מתפורר- זו רק חלודה שטחית. זה בגדול. כמובן שכאשר חלק רקוב ומתפורר ביד- אין מה לעשות איתו וחייבים להחליף, שלא יישאר זכר ממנו, ומה שרק חלוד שטחית- ניתן לנקות ולצבוע.
×
×
  • Create New...